Offtopic chat ! (:
+51
emppuliini
Michi
sokerihiiri
dolliester Eltsu
Alice-san
Jem
Siirappipossu
Charming
Cookies:3
Ellu
Sylvia & nuket
mamelukkiallu
sagacchi
Sara_naa
lolliss
pullip-potaatti
Kuunkukka
Lily Silver
Little Blue
~Siiri nöff~
Apple:D
GabsuTomaatti
Zustify
littledollinbigworld
Ellla
efi
Islandi
Jennazzu
Cherry
Maisuli
Ritazz
Sirius
Wiiv_is
AlliPalli
adminveera
ada.p
amapama
Hakuma
_Enya
Vivianna
ominaninqyo
veera
ilonajee
kirsikankukka
Pattepossu
~Iida~
tiiAa
KatjaL
Eika
mangomies
Lindapallero
55 posters
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 21 / 22
Sivu 21 / 22 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22
Vs: Offtopic chat ! (:
moi piiitkästä aikaa
ada.p- Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 24
Mirka kirjoitti:JEE! Alitin ikäisteni rollorajan 100m ru! Jeee!
Hyvä Mirka~^^ Ja onneksi olkoon!
Sylvia & nuket kirjoitti:Mirka kirjoitti:JEE! Alitin ikäisteni rollorajan 100m ru! Jeee!
Hyvä Mirka~^^ Ja onneksi olkoon!
Kiitti! (Rollot on sama kun junnujen sm.)
Nukkesuunnitelmia hiomassa.. :/ Hatsune miku lol vai eos.. Auttakaa D:
//Kummatkin ovat käytettyjä! Olisin Eosin kolmas omistaja//
//Kummatkin ovat käytettyjä! Olisin Eosin kolmas omistaja//
~Siiri nöff~ kirjoitti:Ääääää!! Vesirokkonäppylät kutisee! ;___;
Vesirokkko on inhottavaa....
Vertaistukea?
Yhyhyhyhyyyyyy!!
Omistan maailman kömpelöimmän pikkusiskon. Olin tekemässä nukkejeni kotiin väliseinää pahvista (se piti siis tapetoida se pahvi sitten kun se oli kiinnitetty päällisin puolin). Mun 9-v sisko halusi auttaa tässä projektissa. No oltiin oltu mun huoneessa jonkun aikaa, ja sitten se valitti, että se ei saa tehdä mitään. Annoin sen sitten leikata aina teipin poikki saksilla. No, se leikkaa mua sormeen.
Pyydän sitä poistumaan. Hetken kuluttua, ajattelen antaa sille toisen tilaisuuden auttaa mua; kutsun sen sisään,ja pyydän sitä pitäämään tapettia ja sitä pahviseinää kiinni toisissaan, sillä aikaa kun mä otan teipinpalan. Se kaatuu, ja riuhtaisee sen koko seinän irti!
Kellään muulla tällaisia pikkusiskoja?
Omistan maailman kömpelöimmän pikkusiskon. Olin tekemässä nukkejeni kotiin väliseinää pahvista (se piti siis tapetoida se pahvi sitten kun se oli kiinnitetty päällisin puolin). Mun 9-v sisko halusi auttaa tässä projektissa. No oltiin oltu mun huoneessa jonkun aikaa, ja sitten se valitti, että se ei saa tehdä mitään. Annoin sen sitten leikata aina teipin poikki saksilla. No, se leikkaa mua sormeen.
Pyydän sitä poistumaan. Hetken kuluttua, ajattelen antaa sille toisen tilaisuuden auttaa mua; kutsun sen sisään,ja pyydän sitä pitäämään tapettia ja sitä pahviseinää kiinni toisissaan, sillä aikaa kun mä otan teipinpalan. Se kaatuu, ja riuhtaisee sen koko seinän irti!
Kellään muulla tällaisia pikkusiskoja?
^ Huh, huh! Onneksi mun sisko ei ole noin kömpelö.
APUA! En osaa valita kahen nuken suhteen~ Voittekos sanoa mielipiteenne näistä;
Ah~ Rakastan tätä kaunokaista yli kaiken <33 Tällä nukella on ihanan persoonallinen ilme. Sillä monella nukella ei ole noin hymyilevä suu. Tämän nuken katselu saa minut hyvälle tuulelle c:
Tämänkin neidin meikki on ihana :> Ainut miinus on se, etten yhtään tykkää noiista söhrysistä kulmakarvoista :/
Tämäkin on ihana! Mutta... tämä näyttää liikaa Emilyltä D: Ja siitä varmastikkin tulisi liian Emilymäinen :< Rakastan noita kulmakarvoja <33
A U T T A K A A ~ M I N U A!!!
APUA! En osaa valita kahen nuken suhteen~ Voittekos sanoa mielipiteenne näistä;
Ah~ Rakastan tätä kaunokaista yli kaiken <33 Tällä nukella on ihanan persoonallinen ilme. Sillä monella nukella ei ole noin hymyilevä suu. Tämän nuken katselu saa minut hyvälle tuulelle c:
Tämänkin neidin meikki on ihana :> Ainut miinus on se, etten yhtään tykkää noiista söhrysistä kulmakarvoista :/
Tämäkin on ihana! Mutta... tämä näyttää liikaa Emilyltä D: Ja siitä varmastikkin tulisi liian Emilymäinen :< Rakastan noita kulmakarvoja <33
A U T T A K A A ~ M I N U A!!!
Olin eilen kiipeilemässä Tapanilassa. Oli ihan sika kivaa c: (vaikka kiipesin vain noin.10 metriä^^') Oli kiva hypätä sieltä kymmenestä metristä alas. Hui, se oli pelottavaa! Meinasin hypätä kaverini päälle.. Onneks ei kummiskaan sattunut n u n
Sylvia & nuket kirjoitti:Olin eilen kiipeilemässä Tapanilassa. Oli ihan sika kivaa c: (vaikka kiipesin vain noin.10 metriä^^') Oli kiva hypätä sieltä kymmenestä metristä alas. Hui, se oli pelottavaa! Meinasin hypätä kaverini päälle.. Onneks ei kummiskaan sattunut n u n
Mäkin haluun kiipeilee!
¨Sylvia & nuket kirjoitti:En millään malta odottaa kesälomaa!
SAMA! JA HALUUN TAAS MOKILLE, JOTTA VOIN POMPPII TRAMPALLA!
-Miksi Mikki-Hiiri ilmottautui mukaan avaruuslennolle?
- Se halusi löytää Pluton
Okmoi
James Bond käveli kadulla. Vastaan tuli kana. Kana kysyi "mikä sinun nimesi on?" James vastasi "James, James Bond" Kana sanoi "Ken, Chic Ken"
Mitä nooa harrasti arkissaan?
- Kalastusta, mutta se loppui lyhyeen, koska Nooalla oli vain kaksi matoa.
Hah, hah mul on tosi hauskaa :-----------D <------Kamelinaamahymiö
Okmoi
James Bond käveli kadulla. Vastaan tuli kana. Kana kysyi "mikä sinun nimesi on?" James vastasi "James, James Bond" Kana sanoi "Ken, Chic Ken"
Sylvia & nuket kirjoitti:-Miksi Mikki-Hiiri ilmottautui mukaan avaruuslennolle?
Okmoi
Ook....
Mirka kirjoitti:Herätetään tää foorumi eloon!
Jooo! H E R Ä T K Ä Ä KUOLLEISTA!
Sylvia & nuket kirjoitti:Mirka kirjoitti:Herätetään tää foorumi eloon!
Jah. Zombie keskustelu...
pupunu kirjoitti:Sylvia & nuket kirjoitti:Mirka kirjoitti:Herätetään tää foorumi eloon!
Olen sompio >.<
Sylvia & nuket kirjoitti:pupunu kirjoitti:Sylvia & nuket kirjoitti:Mirka kirjoitti:Herätetään tää foorumi eloon!
Olen sompio >.<
örkyn körkyn
Sivu 21 / 22 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 21 / 22
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa