Offtopic chat ! (:
+51
emppuliini
Michi
sokerihiiri
dolliester Eltsu
Alice-san
Jem
Siirappipossu
Charming
Cookies:3
Ellu
Sylvia & nuket
mamelukkiallu
sagacchi
Sara_naa
lolliss
pullip-potaatti
Kuunkukka
Lily Silver
Little Blue
~Siiri nöff~
Apple:D
GabsuTomaatti
Zustify
littledollinbigworld
Ellla
efi
Islandi
Jennazzu
Cherry
Maisuli
Ritazz
Sirius
Wiiv_is
AlliPalli
adminveera
ada.p
amapama
Hakuma
_Enya
Vivianna
ominaninqyo
veera
ilonajee
kirsikankukka
Pattepossu
~Iida~
tiiAa
KatjaL
Eika
mangomies
Lindapallero
55 posters
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 20 / 22
Sivu 20 / 22 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22
Vs: Offtopic chat ! (:
Miks mun synttärit on niin pitkän ajan päästä? ; w ; Yh kaks nukke tarvii pikimmiten peruukit, ja uutta nukkeakaan ei voi vielä hankkia, ennekuin noi kaks on valmiita.
Islandi kirjoitti:Miks mun synttärit on niin pitkän ajan päästä? ; w ; Yh kaks nukke tarvii pikimmiten peruukit, ja uutta nukkeakaan ei voi vielä hankkia, ennekuin noi kaks on valmiita.
Syndelahjaksi (lol mikä sana TwT) Tilaan varmaankin mun pikku Miemasen ja paljon pokyja + muita pieniä söpöjä juttuja. Voisihan semmoista moko moko parka karvaista nallehupparia (valkoinen!) harkita :-----D
~ H e i H a l i n a l l e t ~
...Sain vihdoin 4 tunnin muokkausoperaatiolla muokattua draamakuvatarinaani vielä tämänkin osan! Muistattehan katsoa täältä;
muovirakkaus.blogspot.fi
❀En pure, liittykää vaan jos kiinnostutte❀
...Sain vihdoin 4 tunnin muokkausoperaatiolla muokattua draamakuvatarinaani vielä tämänkin osan! Muistattehan katsoa täältä;
muovirakkaus.blogspot.fi
❀En pure, liittykää vaan jos kiinnostutte❀
Mmoi!
Mun cossi tuli tänään, se on ihan väärän kokoinen. Ärsyttää aivan hiiiiiukkasen. Koitan kuitenkin korjata sitä, ompelukone on paras kaverini. (:
Mun cossi tuli tänään, se on ihan väärän kokoinen. Ärsyttää aivan hiiiiiukkasen. Koitan kuitenkin korjata sitä, ompelukone on paras kaverini. (:
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Ellu kirjoitti:Mmoi!
Hieno tuuri...
Ellu kirjoitti:Mmoi!
D: Mitä kokoa se on? Kuinka pitkä olet?? Sillä olen omaa cossiani suunnittelemassa. Olen 154cm pitkä ja käytän aikuisten vaatteita... Ylensä XS-S, et sillee.
Sylvia & nuket kirjoitti:Ellu kirjoitti:Mmoi!
D: Mitä kokoa se on? Kuinka pitkä olet?? Sillä olen omaa cossiani suunnittelemassa. Olen 154cm pitkä ja käytän aikuisten vaatteita... Ylensä XS-S, et sillee.
Mittatilauksel tehty, en oikee osaa siis sanoa ihan minkä kokonen se ois mut pienempi kun S enkä tähän viitti rupee mittojani laittaa. XD Mut pituudeltani oon hieman yli 150 senttiä.
Mä taas ostan yleensä lasten puolelta vaatteet kun oon aika pienikokoinen. ::D
Mirka kirjoitti:Jee laskiainen ja ystävänpäivä, molemmat juhlat niin lähekkäin!
Mä en laskiaisesta niinkään välitä, mut ystävänpäivä jeeee <3
Ellu kirjoitti:Mirka kirjoitti:Jee laskiainen ja ystävänpäivä, molemmat juhlat niin lähekkäin!
Mä en laskiaisesta niinkään välitä, mut ystävänpäivä jeeee <3
Laskiaisena saa pullaa
Ellu kirjoitti:Juuri julkaistu Desucon Frostbite 2013-postaus, klikskliks !
Luettu
Blööh, masentaa, ku äitin kamera on niin huono :< Ei ollu mun oma kamera tänään käytössä, ja åpiti lähteä kuvaamaaan, mut äitin kamerala ei saanu yhtään kuvia,koska kaikki ylivalottu tuolla. Jäi sitten kuvat ottamatta ; w ;
Islandi kirjoitti:Blööh, masentaa, ku äitin kamera on niin huono :< Ei ollu mun oma kamera tänään käytössä, ja åpiti lähteä kuvaamaaan, mut äitin kamerala ei saanu yhtään kuvia,koska kaikki ylivalottu tuolla. Jäi sitten kuvat ottamatta ; w ;
Tiedän tunteen... Tänään täällä s-joella oli I H A N A ilma. Aurinko paistaa porotti ja jääpuikkoja roikku katolta c: Kuvailin siskoni kameralla nukkeja (lukuun ottamatta Emilyä) enkä saanut muutakunin yhden onnistuneen kuvan. Haluattekos silti, että laitan ne tänne punuun???
Heii, klikatkaa noita lohikäärmeenmunia mun allekirjotuksesta. En haluu että ne kuolee > w <
Islandi kirjoitti:Heii, klikatkaa noita lohikäärmeenmunia mun allekirjotuksesta. En haluu että ne kuolee > w <
Klikkailin!
Mirka kirjoitti:Islandi kirjoitti:Heii, klikatkaa noita lohikäärmeenmunia mun allekirjotuksesta. En haluu että ne kuolee > w <
Klikkailin!
Jeij, kiitos! nwn
'Islandi kirjoitti:Mirka kirjoitti:Islandi kirjoitti:Heii, klikatkaa noita lohikäärmeenmunia mun allekirjotuksesta. En haluu että ne kuolee > w <
Klikkailin!
Jeij, kiitos! nwn
Oleppas hyvä!
c:Mirka kirjoitti:'Islandi kirjoitti:Mirka kirjoitti:Islandi kirjoitti:Heii, klikatkaa noita lohikäärmeenmunia mun allekirjotuksesta. En haluu että ne kuolee > w <
Klikkailin!
Jeij, kiitos! nwn
Oleppas hyvä!
Onkos täällä ketään? (--:
Sivu 20 / 22 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 20 / 22
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa