Offtopic chat ! (:
+51
emppuliini
Michi
sokerihiiri
dolliester Eltsu
Alice-san
Jem
Siirappipossu
Charming
Cookies:3
Ellu
Sylvia & nuket
mamelukkiallu
sagacchi
Sara_naa
lolliss
pullip-potaatti
Kuunkukka
Lily Silver
Little Blue
~Siiri nöff~
Apple:D
GabsuTomaatti
Zustify
littledollinbigworld
Ellla
efi
Islandi
Jennazzu
Cherry
Maisuli
Ritazz
Sirius
Wiiv_is
AlliPalli
adminveera
ada.p
amapama
Hakuma
_Enya
Vivianna
ominaninqyo
veera
ilonajee
kirsikankukka
Pattepossu
~Iida~
tiiAa
KatjaL
Eika
mangomies
Lindapallero
55 posters
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 12 / 22
Sivu 12 / 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
Vs: Offtopic chat ! (:
Ekaks luulin et mulla on alle satanen keikalle. Ja sit alan laskee rahaa, mullahan on yli sataeuroo!
Empäs kerrokkaan paljon mulla on. ^w^ Mulla on ollut monen kuukauden säästöt. Sentään on alle neljäsataa. n 3 n *onnellinen, saan ostettuu kaiken laista. Löytyispä Bonds-huivi.* * u *
Glaria sai mustat siivet. Mun rakkauspahis. <3 Ja Eliot sillä on kaikkee.. n w n
Empäs kerrokkaan paljon mulla on. ^w^ Mulla on ollut monen kuukauden säästöt. Sentään on alle neljäsataa. n 3 n *onnellinen, saan ostettuu kaiken laista. Löytyispä Bonds-huivi.* * u *
Glaria sai mustat siivet. Mun rakkauspahis. <3 Ja Eliot sillä on kaikkee.. n w n
Aaaaa ;_____; <3 lauantaina nään Jätkän (toi avatarin poni) ja pääsen ratsastaan sillä pitästä aikaa! Viimeks näin sen pikkusen pulleron sillon kun vietiin se uuteen kotiin sillon maaliskuussa :c
Mutjoo, voisin hinata itteni ylös et saan tota väriä päähän ja sit vois mennä saunaan :3
Mutjoo, voisin hinata itteni ylös et saan tota väriä päähän ja sit vois mennä saunaan :3
Iiks!! An Cafen keikka kolmen päivän jälkeen!! (: n w n <3<3
Aaaaawwwsss<3 Nään kanonin ja Mikun tiistaina! C: fiih!! x u <
Charming kirjoitti:Iiks!! An Cafen keikka kolmen päivän jälkeen!! (: n w n <3<3
Jaa sääkin tuut, IHQ!!!!! itekkin oon tulossa keikalle jä olen keikasta ihan tälleen ihan hullu.
Moooi, onko täällä ketään? Postasin muuten tossa eilen, klikatkaa allekirjoituksen kuvalinkistä blogiini c;
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Ellu kirjoitti:Moooi, onko täällä ketään? Postasin muuten tossa eilen, klikatkaa allekirjoituksen kuvalinkistä blogiini c;
No, miltäs näyttää onko tääl ketään? Minä ainakin oon täällä. ^w^ = D ( hyvin hauskaa oli täällä )
Pitäisiköhän mennä ompelemaan, kun huomenna on miittikin? Mul on täällä miniruusuja, timantteja, pitsiä ja kaikenlaista. Vielä pitäis löytää joku kiva kangas josta ompelisin jotain. c:
ilonajee- Viestien lukumäärä : 62
Ikä : 27
Istun täällä Meichipalleroinen sylissäni kuunnellen musiikkia - huomenna kympin aamun niin voin valvoa, kehkehkeh! Sain tänään muuten 100 lukijaa, juhlapostaus tulee ihan heti Tiian vipmiitti -postauksen jälkeen. Kertokaas mitä haluaisitte juhlapostaukseen ? c;
Kattelen täällä just Madokacossiin peruukkia, tää yks ois ihan täydellinen. Hienon näköinen, laatukin vaikuttaa hyvältä ja kokoa voi muuttaa, ainoa vain että hintaa tulisi postikuluineen noin 31 euroa... noh ei se mitään. Enää kengät niin kaikki, mitä ei voi tehdä itse olis koossa - koska piilareitahan mä en hanki.
Olin eilen MAAILMAN IHANASSA keikassa!! Oli mulla hyvä seurakin.
Jaah.. Mulla on kaikkee ihanaa fani juttui!(: *liikaa innostunut, meen kohta tekeen blogia!* Jes tällä viikolla lolimiitti. n w n
Kaikkee kivaa on tapahtunut jo nytten. C': Anttikujen juliste on niin ihanaa!!(: Mä ostin sen sieltä.
Miks keikka ei kestänyt kauvaa?!! Siis vaan jotain tunnin. O': Ääw, mä haluun vipit seuraavaan keikkaan. Mä sain ostaa, mut sitten oli loppuun myyty. ;_____; o___o
Jaah.. Mulla on kaikkee ihanaa fani juttui!(: *liikaa innostunut, meen kohta tekeen blogia!* Jes tällä viikolla lolimiitti. n w n
Kaikkee kivaa on tapahtunut jo nytten. C': Anttikujen juliste on niin ihanaa!!(: Mä ostin sen sieltä.
Miks keikka ei kestänyt kauvaa?!! Siis vaan jotain tunnin. O': Ääw, mä haluun vipit seuraavaan keikkaan. Mä sain ostaa, mut sitten oli loppuun myyty. ;_____; o___o
Onkos täällä ketään nytten? c:
Tuli nyt mieleen et mun pitäis ehkä tehä Flickr.. jaa-a, ehkä teen semmoisen sit lähipäivinä. c;
Vivianna kirjoitti:Moiih, täällä ''ketään''?
Tuota... en ole varma vaan Elina
Ellu kirjoitti:Vivianna kirjoitti:Moiih, täällä ''ketään''?
Menin pihalla... Ihan sama XD
Miten päiväsi on menny Ellu?
Vivianna kirjoitti:Ellu kirjoitti:Vivianna kirjoitti:Moiih, täällä ''ketään''?
Koulussa meni ihan hyvin, ja iltapäiväkin on mennyt hyvin ja päiväkin ja iltakin .. no joo ja nyt puhun videopuhelussa jonkun randomin kaa joka oot sä no okei et oo randomi
Mitenkäs on sun päiväsi mennyt? c:
Ellu kirjoitti:Vivianna kirjoitti:Ellu kirjoitti:Vivianna kirjoitti:Moiih, täällä ''ketään''?
Koulussa meni ihan hyvin, ja iltapäiväkin on mennyt hyvin ja päiväkin ja iltakin .. no joo ja nyt puhun videopuhelussa jonkun randomin kaa joka oot sä no okei et oo randomi
MITÄHh?? Puhutsä muika jotain? *I*
eiku, no mun päivä meni hyvin paria tiettyä kohtaa lukuun ottamatta
Vivianna kirjoitti:Ellu kirjoitti:Vivianna kirjoitti:Ellu kirjoitti:Vivianna kirjoitti:Moiih, täällä ''ketään''?
En mä sinänsä puhu, mutta hmm miten sen sitten voisi sanoa? Noh, se selviää seuraavassa jaksossa... eiku ... niin ja mitkä ovat tietyt kohdat? Okei ei oo pakko kertoa.
Ellu kirjoitti:Vivianna kirjoitti:Ellu kirjoitti:Vivianna kirjoitti:Ellu kirjoitti:Vivianna kirjoitti:Moiih, täällä ''ketään''?
En mä sinänsä puhu, mutta hmm miten sen sitten voisi sanoa? Noh, se selviää seuraavassa jaksossa... eiku ... niin ja mitkä ovat tietyt kohdat? Okei ei oo pakko kertoa.
mmm... Jos kerron mesessä... Eihän näimmä ketään muuta kiinnosta niin turhaan roskaisin tätä ketjua sillä eiku ~
Sivu 12 / 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 12 / 22
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa