Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle
+22
Ami-san
StrawberryCake
Islandi
~Iida~
Sylvia & nuket
Charming
Siirappipossu
emppuliini
~Siiri nöff~
mihoto
Lily Silver
littledollinbigworld
Sirius
Michi
veera
mangomies
AlliPalli
Eika
Demihoney
Pattepossu
Jennazzu
kirsikankukka
26 posters
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 3 / 9
Sivu 3 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle
Islandi kirjoitti:Tooru: *kävelee hiljaa ja huomaamattomasti muiden nukkejen luo*
Emily: *Punastuu nähdessään Toorun*
Dita: *Kääntyy poispäin Toorusta ja Emilystä, ja jatkaa astioiden tiskaamista* >Voi hiton, hitto kun tuo Emily osaakin olla järkevä :I>
Viimeinen muokkaaja, Sylvia & nuket pvm Ti Joulu 04, 2012 5:44 am, muokattu 1 kertaa
Sena: *hyräilee pink panther tunnusmusaa ja hiiviskelee ilkikurisen näköisenä kohti muita nukkeja*
Kaede: Sena! Rauhassa!
Sena: Nyt Sä pilasit yllätyksen! *möksmöks*
Sheeta: *seurailee ujona tapahtumia Kaeden käsipuolesta*
Kaede: Sena! Rauhassa!
Sena: Nyt Sä pilasit yllätyksen! *möksmöks*
Sheeta: *seurailee ujona tapahtumia Kaeden käsipuolesta*
Aimeé: Romppuuh, tuu jo, haluun mennä jo >\\\<
Rowena: * korjailee hiuksiaan * Hetkiiih!~
Aimeé: * huokaa * Olisinpa ottanu Vanillen mukaan * pyörittelee silmiään *
Rowena: No joojoo, tuun tuun * juoksee Aimeén kiinni *
Aimeé: * astuu sisään ja katselee nukkeja *
Rowena: * tunkeutuu Aimeen ohi, heittää kengät jalastaan ja menee sohvalle istumaan *
Aimeé: * katsoo peiliin ja kävelee itsekkin sohvalle istumaan *
// Tälleenköö??
Rowena: * korjailee hiuksiaan * Hetkiiih!~
Aimeé: * huokaa * Olisinpa ottanu Vanillen mukaan * pyörittelee silmiään *
Rowena: No joojoo, tuun tuun * juoksee Aimeén kiinni *
Aimeé: * astuu sisään ja katselee nukkeja *
Rowena: * tunkeutuu Aimeen ohi, heittää kengät jalastaan ja menee sohvalle istumaan *
Aimeé: * katsoo peiliin ja kävelee itsekkin sohvalle istumaan *
// Tälleenköö??
StrawberryCake- Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 24
Momo †
Pieni, vaaleanpunaiset hiukset omaava nukketyttö aistii valon positiivisen emergian ja hyppää alas parvekkeelta. "Toivottavasti minua ei hiomattu alakerrassa, sillä hyppäsin suoraan olohuoneen ikkunan eteen", tämä nukke mietti tuntiessaan maan jalkojensa alla. Vaaleanpunaiset tennarit olivat syvällä lumessa, muttei kokonaan. Melkein varsia myöten, muttei kuitenkaan. Momo lähti tarpomaan lumessa eteenpäin pimeää metsää kohti, sillä siellä sitä tuntui olevan eniten. Mutta metsään päästyään hän oli sekaisin. "Täällähän on vain pimeyttä.. Se bagarrer, elle espérer je. Feu montrer avis voie." kuului pieni kuiskaus. Nämä sanat olivat kuuluneet pienen nukketytön luolta. Tyhmäkin huomaisi sen olevan ranskaa. Suomennettuna se olisi jotain sinne päin, kuin 'taistelu odotaa minua. Valo näytä minulle tie." Mutta se ei ole suoraan tämä lause. Maagikot osaavat todella hyvin ranskaa. Siis valon maagikot. Pimeän soturit taikovat latinaksi. Tuon pienen nukketytön käsiin tuli valopallot, jotka pian muuttuivat hänen edessään valovanaksi. Momo lähti tassuttelemaan nopeasti valovanaa pitkin. Mutta ei, tämäkään taika ei onnistunut. Valo haihtui pois pimeässä metsässä. Tässä metsässä pimeyden valta oli liian suuri, kuten yleensäkkin maassa. Momo valahti polvilleen ja siitä tuupertui sikiöasentiin maahan. Tämä ei näyttänyt ollenkaan hyvältä.
Anteeksi. Unohdin kokonaan tämän chatin etiketin ja päädyin roolaamaan OIKEA OPPISESTI foorumiroolipeliä. o 3 o
Pieni, vaaleanpunaiset hiukset omaava nukketyttö aistii valon positiivisen emergian ja hyppää alas parvekkeelta. "Toivottavasti minua ei hiomattu alakerrassa, sillä hyppäsin suoraan olohuoneen ikkunan eteen", tämä nukke mietti tuntiessaan maan jalkojensa alla. Vaaleanpunaiset tennarit olivat syvällä lumessa, muttei kokonaan. Melkein varsia myöten, muttei kuitenkaan. Momo lähti tarpomaan lumessa eteenpäin pimeää metsää kohti, sillä siellä sitä tuntui olevan eniten. Mutta metsään päästyään hän oli sekaisin. "Täällähän on vain pimeyttä.. Se bagarrer, elle espérer je. Feu montrer avis voie." kuului pieni kuiskaus. Nämä sanat olivat kuuluneet pienen nukketytön luolta. Tyhmäkin huomaisi sen olevan ranskaa. Suomennettuna se olisi jotain sinne päin, kuin 'taistelu odotaa minua. Valo näytä minulle tie." Mutta se ei ole suoraan tämä lause. Maagikot osaavat todella hyvin ranskaa. Siis valon maagikot. Pimeän soturit taikovat latinaksi. Tuon pienen nukketytön käsiin tuli valopallot, jotka pian muuttuivat hänen edessään valovanaksi. Momo lähti tassuttelemaan nopeasti valovanaa pitkin. Mutta ei, tämäkään taika ei onnistunut. Valo haihtui pois pimeässä metsässä. Tässä metsässä pimeyden valta oli liian suuri, kuten yleensäkkin maassa. Momo valahti polvilleen ja siitä tuupertui sikiöasentiin maahan. Tämä ei näyttänyt ollenkaan hyvältä.
Anteeksi. Unohdin kokonaan tämän chatin etiketin ja päädyin roolaamaan OIKEA OPPISESTI foorumiroolipeliä. o 3 o
Hanyuu : *Katselee hermostuneena ympärilleen * >>Miksi taas olenkaan täällä >.< <<
Mandi: surprise!! Terppa tyypit enkai häiritse oon uus jano mä oon 16 ja puol en oo uus täs mailmas mut oon jännä henkilö ja toin kakkuu ja öö... mä haluun tutustuu. Ajatukissaan: oonko mä seko tää on hyper nolo.
Yuuki: *tervehtii mandia ujosti, mutta kerää rohkeutensa jutellakseen* Voisin ottaa palan kakkua, minkä makuista se on?
Mirka kirjoitti:Yuuki: *tervehtii mandia ujosti, mutta kerää rohkeutensa jutellakseen* Voisin ottaa palan kakkua, minkä makuista se on?
Dita: <Astelee Yuukin viereen ja hinkkaa lautasta puhtaaksi rätillä> Se on mansikkakakkua. Itse leipomaani ;3
Bonnie: <Istuu ikkunalaudalla ja painaa kätnesä ikkunaa vasten. Bonnie huokaisee syvään j avetää kätensä pois äkkinäisesti> Yuuki, miksi ikkuna on niin kylmä? Ja mitä tuo valkoinen juttu pihalla on .A. ?
Sylvia & nuket kirjoitti:Mirka kirjoitti:Yuuki: *tervehtii mandia ujosti, mutta kerää rohkeutensa jutellakseen* Voisin ottaa palan kakkua, minkä makuista se on?
Dita: <Astelee Yuukin viereen ja hinkkaa lautasta puhtaaksi rätillä> Se on mansikkakakkua. Itse leipomaani ;3
Bonnie: <Istuu ikkunalaudalla ja painaa kätnesä ikkunaa vasten. Bonnie huokaisee syvään j avetää kätensä pois äkkinäisesti> Yuuki, miksi ikkuna on niin kylmä? Ja mitä tuo valkoinen juttu pihalla on .A. ?
Yuuki: *Kiittää Ditaa kakusta ja vastaa Bonnielle* On talvi, ja ulkona on paljon lunta.
Bonnie: Mikä se semmoinen talvi on? <Bonnie kysyy ja näpertää samalla paitansa kaulusta>
Mandi: Sepäs onkin todella tylsä juttu se talvi! Silloin on kylmä ja ulkona on lunta josta ei olemuuta hyötyä kuin pulkalla lasku!
Seyna kirjoitti:Mandi: Sepäs onkin todella tylsä juttu se talvi! Silloin on kylmä ja ulkona on lunta josta ei olemuuta hyötyä kuin pulkalla lasku!
Yuuki: *Suutahtaneena Mandille* Älä nyt on toisen eka luminen Talvi ja sä käyt rupattelemaan huonoistapuolista. *Muuttaa äänensävyn lempeäksi* Bonnie voisit tehdä vaikka lumilyhdun, lumiukon tai lumienkelin.
Dita: <Katsoo Madnia syyllistävällä ilmeellä ja kuiskaa, niin ettei kukaan kuule> Mandi miksi sinä noin sanoit, hän on vasta pieni
Bonnie: <On ihan järkytyksestä kankea> Mi-miten niin talvi on tyhmää! Silloin voi tehdä lumiukkoja sekä muuta kivaa! <Juoksee ovelle ja pamauttaa sen niin lujaa kiinni, että peili tippuu maahan ja siihen tulee pieni särö>
Emily: <Ajattelee> Olisi pitänyt arvata... ewe'
Bonnie: <On ihan järkytyksestä kankea> Mi-miten niin talvi on tyhmää! Silloin voi tehdä lumiukkoja sekä muuta kivaa! <Juoksee ovelle ja pamauttaa sen niin lujaa kiinni, että peili tippuu maahan ja siihen tulee pieni särö>
Sylvia & nuket kirjoitti:Dita: <Katsoo Madnia syyllistävällä ilmeellä ja kuiskaa, niin ettei kukaan kuule> Mandi miksi sinä noin sanoit, hän on vasta pieni
Elena: *Nostaa katseensa kahvipannusta ja tuijottaa tappavasti Mandia* Ootko vähän tyhmä se on pieni!
Yuuki: *Ottaa takin naulasta ja juoksee Bonnien perään* Odota bonnie! *Huutaa kurkkusuorana* Bonnie!
Dita: <Katsoo Elenaa silmiin ja miettii miten hän vin kehtaa juoda teetä syyttömänä. Katsoo Elenaa hetken silmiin ja sanoo> Olisit sinäkin voinut jotain tehdä!!! Vai onko neiti prinsessan pakko litkiä sitä sokeriteetä, niinkuin niinkuin... Niinkuin mikäkin paskaläjä!!! <Nousee pöydästä niin että teekuppi kaatuu Elenan punaiselle leningille>
Emily: Miksi näin...?
Emily: Miksi näin...?
Elena: Oliko pakko! Tämä leninki oli päälle 500e ja sä kaadat jotkut teet mun päälle! *Lättyposki osoitettuna Ditalle*
Dita: <Kääntyy "kohteliaasti" ennen lähtöään Elenan puoleen ja saa kivuliaan litsarin naamaansa> Tuo sattui D':< Tuota en kyllä ollut ansainnut! Ja saat maksaa siitä kalliisti saastainen rotta E: <Kohottaa nyrkkinsä ja on lyömässä Elenaa>
Emily: <Syöksyy päin tappelua ja ottaa Ditan ranteesta tukevan otteen> Ei Dita älä lyö!
Dita: <Laskee nyrkkinsä alas ja mutisee> Kai on sitten pakko lopettaa ettei tuo prinsessa kerro isälleen ja heitä minua tyrmään... <Tekee nopean ninjaliikkeen, niin että Emilyn käsi lipenee ranteestaan ja lyö Elenaa nenään niin että sai mojovan mustelman keskelle nenäänsä>
Emily: <Ajattelee> Miten saatoit tehdä tuon Dita häpeäisit, että lyöt maailman kuulua näytteliää "nenään"! Minäkin häpeän puolestasi.
Emily: <Syöksyy päin tappelua ja ottaa Ditan ranteesta tukevan otteen> Ei Dita älä lyö!
Dita: <Laskee nyrkkinsä alas ja mutisee> Kai on sitten pakko lopettaa ettei tuo prinsessa kerro isälleen ja heitä minua tyrmään... <Tekee nopean ninjaliikkeen, niin että Emilyn käsi lipenee ranteestaan ja lyö Elenaa nenään niin että sai mojovan mustelman keskelle nenäänsä>
Emily: <Ajattelee> Miten saatoit tehdä tuon Dita häpeäisit, että lyöt maailman kuulua näytteliää "nenään"! Minäkin häpeän puolestasi.
Mandi: ööh... täällä taitaa olla aikamoinen kaaos?
Jospa minä selvitän oman osuuteni ja mene puhumaan Bonnielle! <laittaa takkia> Ja Dita kyllä sinäkin voisit rauhoittua ja selvittää omat ongelmasi!
Jospa minä selvitän oman osuuteni ja mene puhumaan Bonnielle! <laittaa takkia> Ja Dita kyllä sinäkin voisit rauhoittua ja selvittää omat ongelmasi!
Seyna kirjoitti:Mandi: ööh... täällä taitaa olla aikamoinen kaaos?
Elena: Odotan anteeksi pyyntöä... Jos päätät tulla löydät minut viereisestä huoneesta. *Näyttää kieltä ja kävelee tyylikkäästi seuraavaan huoneeseen*
Dita: <Pyörittelee silmiään ja katsahtaa lopulta Ramonaan joka tuli kuin tuuli ikkunasta. Vaihtaa äänensä kiltimmän kuuloiseksi> Ja missäs sinä olit? Olimme odottanut sinua teelle jo puolisen tuntia -.-'
Ramona: Ai siis, ette tiennyt... Olin Tadasella c;
Dita: <Vajoaa lattialle epätoivoisena ja lättää kätensä naamalleen> Voi minua. Olen ihan huono kaveri teille... Haluan vain puolustaa pienenpiä... <Alkaa itkeä>
Ramona: Mitä minä nyt taas tein...?!
Emily: <Asettaa kätensä Ditan olkapäälle ja sanoo lempeästi> Dita et sinä ole ainoa idiootti täällä talossa. On täällä muitakin <katsahtaa vihaisesti Elenaa>. Me "kaikki" yritämme pitää yhtä vaikkei se aina onnistu.
Ramona: Ai siis, ette tiennyt... Olin Tadasella c;
Dita: <Vajoaa lattialle epätoivoisena ja lättää kätensä naamalleen> Voi minua. Olen ihan huono kaveri teille... Haluan vain puolustaa pienenpiä... <Alkaa itkeä>
Ramona: Mitä minä nyt taas tein...?!
Emily: <Asettaa kätensä Ditan olkapäälle ja sanoo lempeästi> Dita et sinä ole ainoa idiootti täällä talossa. On täällä muitakin <katsahtaa vihaisesti Elenaa>. Me "kaikki" yritämme pitää yhtä vaikkei se aina onnistu.
Elena: *Ymmärtää mitä tuli tehtyä* Oi olen pahoillani! *Huudahtaa suloisella "Pikkuprinsessa" äänellä* Olin ihan tyhmä *Katsoo Ditaa* Anteeksi! *Räpsyti räpsyti, koiranpentu ilme*.
Yuuki: *Huohottaa hengästyneenä* Olen etsinyt puolituntia, enkä ole vieläkään löytänyt Bonnieta.
Elena: Jos Mandi tai Bonnie ei tule varttiin lähden minäkin etsimään. Onhan tämä "Tavallaan" minunkin vastuulla.
Yuuki: Ok! Tulen mukaasi jos näin käy.
Yuuki: *Huohottaa hengästyneenä* Olen etsinyt puolituntia, enkä ole vieläkään löytänyt Bonnieta.
Elena: Jos Mandi tai Bonnie ei tule varttiin lähden minäkin etsimään. Onhan tämä "Tavallaan" minunkin vastuulla.
Yuuki: Ok! Tulen mukaasi jos näin käy.
Ichiko: <Ilmestyy ovesta hiljaa>
<Mietteissään> olenkohan tervetullut?
<hiljaisella äänellä> Onko Bonnie täällä?
Seyna kirjoitti:Ichiko: <Ilmestyy ovesta hiljaa>
Yuuki: Ei, Mandi suututti hänet ja nyt se itkee jossain metsässä...
Ichiko: No jaa...
*mietteissään* Minun on löydettävä Mandi JA bonnie mutta miten?
Ichiko: Öö... no voinko liittyä seuraanne
Seyna kirjoitti:Ichiko: No jaa...
Yuuki: Emily ja Dita sekä Ramppa voi kai olla sun kaa, koska mä ja Elena lähetään nyt ettii Bonnieta.
Elena: Kuka niin sano!?
Yuuki: *Hölmistynyt katse*
Elena: Mä voin jäädä tänne Ichikon kaa, koska mulla on *vetää iPhonensa taskusta* iPhone!!!!! Ja voitte soittaa mull jos löyätte ja mä soitan teille jos se tulee takas.
Yuuki: Kunhan ette riko mitään...
Elena: Ei tietenkään! *Nojaa pöytään niin että kukkamaljakko tippuu*
Sivu 3 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 3 / 9
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa