Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle
+22
Ami-san
StrawberryCake
Islandi
~Iida~
Sylvia & nuket
Charming
Siirappipossu
emppuliini
~Siiri nöff~
mihoto
Lily Silver
littledollinbigworld
Sirius
Michi
veera
mangomies
AlliPalli
Eika
Demihoney
Pattepossu
Jennazzu
kirsikankukka
26 posters
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 5 / 9
Sivu 5 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle
Yuuki: *kävelee hitaasti, mutta varmasti Bonnien luo* Älä huoli, Dita paranee kyllä. Eikä se sinun syysi ollut, vaan Mandin. Hän puhui sinutte pahaa talvesta.
Elena: *kuiskaa Mandille* Sinä voisit mennä Yuukin ja Bonnien luo kertomaan jotain hauskaa talvesta.
Elena: *kuiskaa Mandille* Sinä voisit mennä Yuukin ja Bonnien luo kertomaan jotain hauskaa talvesta.
Erin: *istuu sängyllä ja näprää hiustensa latvoja*
Hertta- Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 23
Elena: *kävelee Erinin luo ja istahtaa sängylle* Hei! Olen Elena. Olen 16 entä sä?
Mandi: Kuiskaa Ichikon korvaan jotain ja lähtee sitten hänen kanssaan Bonnia kohti*
Ichiko: Älä sure Bonnie ei se ole sinun vika taino Mandi olisi voinut olla hiljaa ja olisithan sinäkin voinut jäädä vaikka Huoneeseesi, mutta MANDIN saisi luvan hävetä vaikka silmät päästään.
Mandi: olen pahoillani! hetken <hiljaisuu>Mutta tämä on kyllä outoa mitä Ditalle oikein kävi.
Ichiko: Älä sure Bonnie ei se ole sinun vika taino Mandi olisi voinut olla hiljaa ja olisithan sinäkin voinut jäädä vaikka Huoneeseesi, mutta MANDIN saisi luvan hävetä vaikka silmät päästään.
Mandi: olen pahoillani! hetken <hiljaisuu>Mutta tämä on kyllä outoa mitä Ditalle oikein kävi.
Elena:*nousee* Keksin sen! *Juoksee metsään*
Yuuki: Taas sitä mennään.
Elena: *Tulee takaisin pettyneenä, en muista mitä keksin...
Yuuki: Taas sitä mennään.
Elena: *Tulee takaisin pettyneenä, en muista mitä keksin...
Ihciko: Jooko yritä muistaa liittyisikö se Ditaan ta hänen tapaan haavoittua?
Elena: No mietin että metsässä kuulin ensin ulvontaa, ihailin taivasta ja kuu meni pilveen. Sitten kuulin Ditan huutavan, mutta siitä ei meinannut saada selvää kun joku ulvoi taas päälle.
Yuuki: *Avaa kirjan*
Elena: *Lukee* Yö metsän olennot?
Yuuki: Niin olimme metsässä ja oli täysikuu ja oli yö ja kuulitte ulvontaa. Etsitään mikä olento siellä oli.
Yuuki: *Avaa kirjan*
Elena: *Lukee* Yö metsän olennot?
Yuuki: Niin olimme metsässä ja oli täysikuu ja oli yö ja kuulitte ulvontaa. Etsitään mikä olento siellä oli.
Ramona; < Juksee kohti Elenaa ja Yookia> Täällähän te olette... Minä olin tuotaa. Täällä metsässä myös. Voi Dita parka... Ajattele kos se olisikin ollut ihmis-susi joka häntä puraisi ja haavotti unu Se olisi ihmeellistä! <Hiki valuu Ramonan otsasta> *ajattelee* Toivottavasti nuo eivät epäile mitään ^^'
Yuuki: Siltä vähän vaikuttaa *lukee kappaleen (ei oo ajattelua toi vaikka tolleen onkin*
Ishmis-sudet muuttuvat täydenkuun aikaan, niinkuin susi se kutsuu laumaansa ulvoen. Ihmis-suden purema voi johtaa pahoihin seurauksiin ja pysyviin vammoihin... Loput sivusta on repäisty pois!
Elena: No meidän kannattaa olla varovaisia, täysikuu on vielä seuraavat 3 päivää.
Yuuki: Olisiko hyvä jos kukaan ei lähtisi ulos puoli kahdeksan jälkeen?
Elena: Ok!
Ishmis-sudet muuttuvat täydenkuun aikaan, niinkuin susi se kutsuu laumaansa ulvoen. Ihmis-suden purema voi johtaa pahoihin seurauksiin ja pysyviin vammoihin... Loput sivusta on repäisty pois!
Elena: No meidän kannattaa olla varovaisia, täysikuu on vielä seuraavat 3 päivää.
Yuuki: Olisiko hyvä jos kukaan ei lähtisi ulos puoli kahdeksan jälkeen?
Elena: Ok!
Mandi: Joo minä tykkään olla yökylässä ja sepi seoi...
Ihciko eikai se vain pääse tänne?
Ihciko eikai se vain pääse tänne?
Elena: Onneksi kannan aina mukanani; Harjaa, Shampoota, Vaihtovaatteita, Rahaa, Kylmyvaahtoa, kylpyankkaa, Sipsejä, Kauhuleffoja ja iPhoneani!
Yuuki: Noh! Onko meidän nyt pakko olla Elenan kaa?
Elena: Mitä sanoit!
Yuuki: Noh! Onko meidän nyt pakko olla Elenan kaa?
Elena: Mitä sanoit!
Ichiko: *kuiskaa elenan korvaan* Yuuki ei taida haluta viettää kanssasi aikaa?
Elena: Olet tyhmä Yuuki, mutta silti jotenkin pidän sinusta (ystävänä) *Kutitus hyökkäys)
Yuuki: Lopeta! Kuolen nauruun! *kikati, kikati*
Yuuki: Lopeta! Kuolen nauruun! *kikati, kikati*
Emily: On melkeimpä aamuyö ja Ramona on jossain ilman puhelinta. Elena sekä Yooki on metsässä etsimässä ratkaisua Ditan haavoihin yms. Eivätkä Mandi tai Ichiko ole täällä... Mikä Ditaa auttaisi? <painaa päänsä käsiään vasten toivottomana ja uupuneena>
?:*Sanoo jäätyneellä äänellä* Mimä voin ehkä auttaa sinua. <Nojaa seinään ja pyörittelee pelikorttia laiskasti sormiensa välissä>
Emily: <Säpsähtää ja vie katseensa suoraan taakseensa mistä ääni oli kuulunut> *Silmät suurenee ja pupillit supistuu pelosta sekä järkytyksestä>
?:*Sanoo jäätyneellä äänellä* Mimä voin ehkä auttaa sinua. <Nojaa seinään ja pyörittelee pelikorttia laiskasti sormiensa välissä>
Emily: <Säpsähtää ja vie katseensa suoraan taakseensa mistä ääni oli kuulunut> *Silmät suurenee ja pupillit supistuu pelosta sekä järkytyksestä>
Elena: Joku taitaa seurata meitä...
Yuuki ja Elena: *Katsovat taakseen* ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!! *Juoksua*
Yuuki ja Elena: *Katsovat taakseen* ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!! *Juoksua*
Emily: <Katsoo jäätyneesti ihmeellistä hahmoa. Tietämättä mikä tai kuka tuo oudon näköinen mustahiuksinen olento oli> *ajattelee* E-en ole eläissäni nähnyt tuollaista! Se-se näyttää vähän kissalta, muttei se ole... Se kävelee kahdella jalalla... Olenko minä hullu! Ovi oli lukossa ja joku vaan "ilmestyy" kotiini.
?: <Näprää pitkiä kynsiään> Ai tuota minusta ajattelet... <Menee Emilyn eteen> Jos minä olen niin ällöttävä otus, niin mikset pyydä minua poistumaan? <Kysyy naurahtaen>
emily:...Sehän olisi epäkoteliasta.
?: Et siis tosiaan tiedä kuka olen?! <Sanoo pilkallisella ja leikkivällä äänellä> Minäpä näytän. *Huitailsee otsatukan pois silmiltään*
emily: <Pyörtyy Ditan viereen>
?: <Katoaa yhtä mysteerisesti kuin oli tullutkin>
?: <Näprää pitkiä kynsiään> Ai tuota minusta ajattelet... <Menee Emilyn eteen> Jos minä olen niin ällöttävä otus, niin mikset pyydä minua poistumaan? <Kysyy naurahtaen>
emily:...Sehän olisi epäkoteliasta.
?: Et siis tosiaan tiedä kuka olen?! <Sanoo pilkallisella ja leikkivällä äänellä> Minäpä näytän. *Huitailsee otsatukan pois silmiltään*
emily: <Pyörtyy Ditan viereen>
?: <Katoaa yhtä mysteerisesti kuin oli tullutkin>
Mandi: <istuskelee kuistilla> Pakko keksiä jokin keino tai edes löytää se joka haavoitti Ditan!
Ichiko: Minua pelottaa mennään sisään!
<Tytöt kävelevät> Mandi: eikai Emilykin mi mi miksi näin käy olenko aiheuttanut jonkun joukko kuoleman tai jotain?????
Ichiko: Minua pelottaa mennään sisään!
<Tytöt kävelevät> Mandi: eikai Emilykin mi mi miksi näin käy olenko aiheuttanut jonkun joukko kuoleman tai jotain?????
Elena ja Yuuki: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!! *Juoksua*
Ramona: <Juoksee kengät märkinä lumessa Yookin sekä Elenan perässä> Ottakaa muokin uou! Täällä on niin pimeää etten nää eteeni~ Käydään R-kioskilla hakemassa taskulamppu tai jotain!
Elena: Yuuki se onkin vain Ramona!
Yuuki: Minne se ihmis-susi meni?
Elena: En tiedä...
Yuuki: Minne se ihmis-susi meni?
Elena: En tiedä...
Mandi: Ichiko ole kiltti ja huolehdi Emilystä ja Ditasta! Minun täytyy mennä etsimään lähin lääkäri tai edes joku koka osaa autaa!
Ichiko: Ei Mandi en uskalla jäädä yksin entä jos joku hyökkää minunkin kimppuun?
Mandi: *Lujalla äänellä* Oletko ihan PÖPI??????? Nuo kaksi voivat kuollla jos kukaan ei katso heidän perään ja metsässä on liian vaarallista leikkiä yksin. Varsinkin kun siellä liikkuu joku hullu!
Ichiko: Okei okei minä jään.
Mandi: Anteeeksi kun huusin mutta tämä on tressaavaa, lähden nyt älä päästä ketään tuntematonta taloon!
Ichiko: Ei Mandi en uskalla jäädä yksin entä jos joku hyökkää minunkin kimppuun?
Mandi: *Lujalla äänellä* Oletko ihan PÖPI??????? Nuo kaksi voivat kuollla jos kukaan ei katso heidän perään ja metsässä on liian vaarallista leikkiä yksin. Varsinkin kun siellä liikkuu joku hullu!
Ichiko: Okei okei minä jään.
Mandi: Anteeeksi kun huusin mutta tämä on tressaavaa, lähden nyt älä päästä ketään tuntematonta taloon!
Elena: Näitkö sinä sitä ihmis-sutta? *tiedustelee Ramonalta*
Yuuki: Tuolla häämöttää valoja!
Yuuki: Tuolla häämöttää valoja!
Ramona: <Pyörittelee simiä> *Huoh* Oletko vähän tyhmä...?! Jos juoksen pakoon jotain kovaäänistä, niin miksi minä muka taakseni katsoisin kuka minua jahtaa? <Laittaa kädet puuskaan>
Dita: <Hengätää raskaasti> ...
?: <Ilmestyy taas paikalle> Hyvä ja dramaattinen esitys. Muista hoitaa aihe 2 yhtä loistavasti c; *Virnistää taas ja katoaa silmän räpäyksessä*
Dita: Siis vaihde kaksi... *Sulkee silmänsä, ihan kuin nukkuisi*
Dita: <Hengätää raskaasti> ...
?: <Ilmestyy taas paikalle> Hyvä ja dramaattinen esitys. Muista hoitaa aihe 2 yhtä loistavasti c; *Virnistää taas ja katoaa silmän räpäyksessä*
Dita: Siis vaihde kaksi... *Sulkee silmänsä, ihan kuin nukkuisi*
Elena: Mietin vain kun tuntui että se olisi vain kadonnut yht´äkkiä.
Yuuki: *koputtaa oveen* Toivotaan että Emily on sielä vielä...
Yuuki: *koputtaa oveen* Toivotaan että Emily on sielä vielä...
Sivu 5 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 5 / 9
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa