Re-mentit, kuvia + keskustelua
+2
Sylvia & nuket
Siniirr
6 posters
Sivu 1 / 1
Re-mentit, kuvia + keskustelua
Toivottavasti aihe on oikeassa osiossa ja sain luoda aiheen tänne. ^^'
Eli onko sinulla re-menttejä? Haluaisitko niitä? Mitä mieltä olet niistä? Tänne keskustelua niistä sekä kuvia! ^^
Mun omia re-menttejä:
Ja muutamia lähempiä kuvia:
+ Hello Kitty kone :3
Voin laittaa myös lisää kuvia jos haluatte. ^^
Eli onko sinulla re-menttejä? Haluaisitko niitä? Mitä mieltä olet niistä? Tänne keskustelua niistä sekä kuvia! ^^
Mun omia re-menttejä:
Ja muutamia lähempiä kuvia:
+ Hello Kitty kone :3
Voin laittaa myös lisää kuvia jos haluatte. ^^
Siniirr- Viestien lukumäärä : 75
Vs: Re-mentit, kuvia + keskustelua
Awwwws! Nuo sun Rikkuma rementit on niin söpöjä~ Mistä olet hankkinut ne???
Sori en osaa poistaa näitä viestejä ja tää laitto ne jotenkin ihan oudosti D:
Viimeinen muokkaaja, Sylvia & nuket pvm La Tammi 26, 2013 6:41 am, muokattu 1 kertaa
En omista yhtään, mutta haluaisin kyllä ! Pitääpi tilata lähiaikoina. c:
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Aivan ihania > w < Itsekkin olis tarkoitus jtn re-menttejä hommata,mutten yhtään tiiä mistä... owo Jos joku linkkaisi jonkun kivan paikan, jossa ne on suht halpoja jne...
Islandi kirjoitti:Aivan ihania > w < Itsekkin olis tarkoitus jtn re-menttejä hommata,mutten yhtään tiiä mistä... owo Jos joku linkkaisi jonkun kivan paikan, jossa ne on suht halpoja jne...
No TÄSSÄ olisi ainakin yksi >Linkki sanassa Tässä!
Sylvia & nuket kirjoitti:Islandi kirjoitti:Aivan ihania > w < Itsekkin olis tarkoitus jtn re-menttejä hommata,mutten yhtään tiiä mistä... owo Jos joku linkkaisi jonkun kivan paikan, jossa ne on suht halpoja jne...
No TÄSSÄ olisi ainakin yksi >Linkki sanassa Tässä!
Kiitos paljon : ) Osaatko sanoa ton paikan postareita ja missä päin mailmaa se sijaitsee?
Luulen sen olevan Ruotsissa tai jossain kauenpana. Postarit ei varmana 15€ ylempiä ole...
Sylvia & nuket kirjoitti:Luulen sen olevan Ruotsissa tai jossain kauenpana. Postarit ei varmana 15€ ylempiä ole...
Ruotsissako? ei sentään, se taitaa kyllä ollaa brittiläinen, jos oon oikeessa, ja postaritkin £ 2.50
Ai joo... Katoin väärin. Isä sanoi, että paikka siaitsee puolassa. Ainakin puolalainen rahayksikkö ö.ö
Sylvia & nuket kirjoitti:Ai joo... Katoin väärin. Isä sanoi, että paikka siaitsee puolassa. Ainakin puolalainen rahayksikkö ö.ö
En tiiä, mitä rahoja puolassa käytetään, mutta ainakin sieltä voi yhestä paikasta valita, millä hinnat näkyy, punnilla, euroina, vai dollareina. Missä sä puolan rahayksinkön löysit nwn?
Mulla on tommosia re-met juttuja mulla on kahvi kuppi jossa on kermaa ja sydän. sitte mulla on jotain outoja jäätelö höskiä ja ystävän päivä suklaa rasia.
Hauska tuo purkkakone, pikkusiskollani on ollut semmonen ihmis koossa.
Islandi kirjoitti:Aivan ihania > w < Itsekkin olis tarkoitus jtn re-menttejä hommata,mutten yhtään tiiä mistä... owo Jos joku linkkaisi jonkun kivan paikan, jossa ne on suht halpoja jne...
Ebay
Ebaysta löytää re-menttejä vaikka millä mitoin, klikkaa linkistä selataksesi Ebayn "re-ment"-hakusanan tuotoksia.
Kukunor
Suomalainen verkkokauppa. Sivulta löytää myös yhteystiedot, sillä Kukunorilla on ihan kauppa Helsingissä, sieltä kannattaa varmasti käydä katsomassa. En oo tosin satavarma, onko liikkeessä samanlaiset valikoimat kun Kukunorin verkkokaupassa.
Modes 4 u
Löysin kyseisen sivuston pikaisella googletuksella, joten en osaa oikein yhtään sanoa sivuston luotettavuudesta.
Cuteminis
Tämänkin sivun löysin pelkällä nopealla googlehaulla, joten ei, en osaa sanoa tämänkään sivuston luotettavuudesta mitään.
Angolz
Ja tämä on kolmas sivu, jonka löysin googlauksen avulla. Täällä näkyy olevan enemmänkin kokonaisia re-ment "kokoelmia", eli samassa paketissa myydään koko sarjan re-mentit. Melko suuri valikoima siltikin.
Kiva kun linkkasit tänne etkä yksityiseen, oli meille muillekkin apua, tai ainakin minulle...
Kiitosta Elluseni tästä avusta :> Näistä on jonkinverran apua tulevaisuudessa. (Nukeilla on vähän ruoka puute -.-')
Kiitos paljon näistä! On ainakin mulle tosi paljon apua > w <Ellu kirjoitti:Islandi kirjoitti:Aivan ihania > w < Itsekkin olis tarkoitus jtn re-menttejä hommata,mutten yhtään tiiä mistä... owo Jos joku linkkaisi jonkun kivan paikan, jossa ne on suht halpoja jne...
Ebay
Ebaysta löytää re-menttejä vaikka millä mitoin, klikkaa linkistä selataksesi Ebayn "re-ment"-hakusanan tuotoksia.
Kukunor
Suomalainen verkkokauppa. Sivulta löytää myös yhteystiedot, sillä Kukunorilla on ihan kauppa Helsingissä, sieltä kannattaa varmasti käydä katsomassa. En oo tosin satavarma, onko liikkeessä samanlaiset valikoimat kun Kukunorin verkkokaupassa.
Modes 4 u
Löysin kyseisen sivuston pikaisella googletuksella, joten en osaa oikein yhtään sanoa sivuston luotettavuudesta.
Cuteminis
Tämänkin sivun löysin pelkällä nopealla googlehaulla, joten ei, en osaa sanoa tämänkään sivuston luotettavuudesta mitään.
Angolz
Ja tämä on kolmas sivu, jonka löysin googlauksen avulla. Täällä näkyy olevan enemmänkin kokonaisia re-ment "kokoelmia", eli samassa paketissa myydään koko sarjan re-mentit. Melko suuri valikoima siltikin.
No sepä hyvä ! ♡^▽^♡Islandi kirjoitti:
Kiitos paljon näistä! On ainakin mulle tosi paljon apua > w <
Ellu kirjoitti:No sepä hyvä ! ♡^▽^♡Islandi kirjoitti:
Kiitos paljon näistä! On ainakin mulle tosi paljon apua > w <
Aina on kivaa kun joku auttaa!
onko näitä muitakin paikkoja?
Mirka kirjoitti:Onko mistään saatavilla pääsiäias aiheisia Re-mettejä?
Kannattaa kurakata Ebay'yn. Sillä en ainakaan muuta tiedä jossa pääsiäis aiheisia re-menttejä olisi _ollut_ <:
Sylvia & nuket kirjoitti:Mirka kirjoitti:Onko mistään saatavilla pääsiäias aiheisia Re-mettejä?
Kannattaa kurakata Ebay'yn. Sillä en ainakaan muuta tiedä jossa pääsiäis aiheisia re-menttejä olisi _ollut_ <:
Kukkasin, ei löytynyt (Harmi)
Similar topics
» sagan kuvia ~
» Katjakoon kuvia ʕ •ᴥ•ʔ
» Tarun muutamia kuvia
» Mirka kuvailee // Kuvia 10.7
» Miten voin ladata kuvia Pullipnuoriin suoraan koneeltani?
» Katjakoon kuvia ʕ •ᴥ•ʔ
» Tarun muutamia kuvia
» Mirka kuvailee // Kuvia 10.7
» Miten voin ladata kuvia Pullipnuoriin suoraan koneeltani?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa