Miten voin ladata kuvia Pullipnuoriin suoraan koneeltani?
4 posters
Pullipnuoret :: Info
Sivu 1 / 1
Miten voin ladata kuvia Pullipnuoriin suoraan koneeltani?
Moi kaikki ja anteeksi kun vaivaan tälläsillä teidän mielestä varmaan itsestäänselvyyksillä :c Mutta en osaa ladata tänne kuvia suoraan koneeltani, onko se edes mahdollista? Ja jos ei oo, miten voin ladata ne aijaaseen tai jonnekki ja siis äää?? En oikeesti osaa, auttakaa ;__;
Olen superonnellinen jos viititte kertoa
Olen superonnellinen jos viititte kertoa
Vs: Miten voin ladata kuvia Pullipnuoriin suoraan koneeltani?
Voi ei se muistakaan mitenkään yksinkertaista oo. :'D
Osaatko kuitenkin blogistasi laittaa kuvan tänne?
Osaatko kuitenkin blogistasi laittaa kuvan tänne?
En ;___; Vaan proffakuvaks ku siin sai valita koneelta.
1. Mene blogiisi ja valitse haluamasi kuva, jonka avaat uudelle välilehdelle.
2. Kopioi välilehden osoitekenttä.
3. PuNussa: uusi viesti: ylhäällä on pikkukuvakkeita, joista valitset sen, jossa on kuvassa puu (linkki-kuvan vieressä). Sijoita siihen kenttään äsken kopioimasi osoite.
Toivottavasti sait selvää. xp
2. Kopioi välilehden osoitekenttä.
3. PuNussa: uusi viesti: ylhäällä on pikkukuvakkeita, joista valitset sen, jossa on kuvassa puu (linkki-kuvan vieressä). Sijoita siihen kenttään äsken kopioimasi osoite.
Toivottavasti sait selvää. xp
Kee kirjoitti:eeeeh.... Kuuluuks sen olla noin iso
Enpä usko... Itse lataan kaikki kuvani ensin flickriin ja sieltä sitten tänne nwn En osaa oikein neuvoa miten, mutta jotenkin kun kokeilin sen URL koodin kautta niin ne kuvat näkyy ihan tavallisen kokoisina.. Sori tästä turhasta viestistä. Olen huono neuvomaan, joten en voi mitenkään auttaa :<
Ei ei ku tost just oli apuu! Nyt mä tiiän et mun kannattaa eka luoda flickr tai pienentää kuvat jotenki... kiitos kuitenkin kovasti
Kee,
voit ladata kuvasi tänne ja pienentää ne suoraan foorumeille sopivaksi kooksi. http://tinypic.com/
Maailman yksinkertaisinta, ei tarvitse muokata millään kuvanmuokkausohjelmalla pienemmäksi! Valitset vain resize-kohdasta "Message Board (640x480), sitten "Upload Now" ja täytät nuo sanat ja tadaa, saat eteesi "Share this Image" kohdan, josta valitset "IMG Code for Forums & Message Boards"
Sitten liität koodin tänne ja sinulla on täydellisen kokoinen kuva foorumille. Muistathan vain, että sinulla pitää olla BBCode päällä, mutta se on automaattisesti päällä, jollet ota sitä pois. Toivottavasti tästä oli apua! n_n
Kuvista tulee tämän kokoisia.
voit ladata kuvasi tänne ja pienentää ne suoraan foorumeille sopivaksi kooksi. http://tinypic.com/
Maailman yksinkertaisinta, ei tarvitse muokata millään kuvanmuokkausohjelmalla pienemmäksi! Valitset vain resize-kohdasta "Message Board (640x480), sitten "Upload Now" ja täytät nuo sanat ja tadaa, saat eteesi "Share this Image" kohdan, josta valitset "IMG Code for Forums & Message Boards"
Sitten liität koodin tänne ja sinulla on täydellisen kokoinen kuva foorumille. Muistathan vain, että sinulla pitää olla BBCode päällä, mutta se on automaattisesti päällä, jollet ota sitä pois. Toivottavasti tästä oli apua! n_n
Kuvista tulee tämän kokoisia.
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Similar topics
» sagan kuvia ~
» Katjakoon kuvia ʕ •ᴥ•ʔ
» Tarun muutamia kuvia
» Re-mentit, kuvia + keskustelua
» Mirka kuvailee // Kuvia 10.7
» Katjakoon kuvia ʕ •ᴥ•ʔ
» Tarun muutamia kuvia
» Re-mentit, kuvia + keskustelua