Ongelmia, ongelmia
+5
Siirappipossu
Islandi
Lily Silver
Sylvia & nuket
nettinette
9 posters
Pullipnuoret :: Info
Sivu 4 / 4
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Ongelmia, ongelmia
Islandi kirjoitti:Sylvia & nuket kirjoitti:Apua~! Olisin kevätjuhliin (ja tietenkin cossailuun o U o ) tilaamassa Milanoosta semmoista classic loli mekkoa... En ole _koskaan_ koittanut loli vaatteita, niin en tiedä niiden koosta mitään. Itse käytän XS-S naisten paitoja, mutta housut ovat vähän vielä liian isoja.. Olen n.155cm pitkä ja melko hoikka.
Tarvitsisin mahdollisimman nopeasti apua kokeneilta/tietäviltä (kun tämmöinen tietämätön olen ^^')
Tossa viellä linkki siihen mekkoon;
http://www.milanoo.com/Colorful-100-Cotton-Floral-Bandage-Short-Sleeve-Sweet-Lolita-Dress-p82353.html
Öh, tämä on nukkefoorumi...
Sherlock, mutta tämä on keskustelu, jossa ei kielletä muun avun pyytämistä :b
Sylvia & nuket kirjoitti:Islandi kirjoitti:Sylvia & nuket kirjoitti:Apua~! Olisin kevätjuhliin (ja tietenkin cossailuun o U o ) tilaamassa Milanoosta semmoista classic loli mekkoa... En ole _koskaan_ koittanut loli vaatteita, niin en tiedä niiden koosta mitään. Itse käytän XS-S naisten paitoja, mutta housut ovat vähän vielä liian isoja.. Olen n.155cm pitkä ja melko hoikka.
Tarvitsisin mahdollisimman nopeasti apua kokeneilta/tietäviltä (kun tämmöinen tietämätön olen ^^')
http://www.milanoo.com/Colorful-100-Cotton-Floral-Bandage-Short-Sleeve-Sweet-Lolita-Dress-p82353.html
Pyyhinkö serlan vai lotuksen paperiin?
Sylvia & nuket kirjoitti:Apua~! Olisin kevätjuhliin (ja tietenkin cossailuun o U o ) tilaamassa Milanoosta semmoista classic loli mekkoa... En ole _koskaan_ koittanut loli vaatteita, niin en tiedä niiden koosta mitään. Itse käytän XS-S naisten paitoja, mutta housut ovat vähän vielä liian isoja.. Olen n.155cm pitkä ja melko hoikka.
No jos on mitenkään mahdollista, älä tilaa Milanoolta. Itse en ainakaan ikimaailmassa tilaisi sieltä, nimittäin se on huono jälleenmyyjä - mm. varastaa muiden kuvia ja väittää omikseen, laatukaan ei ole erityisen korkeaa, myyvät replikoita ynnä muuta mukavaa. Koot vaihtelevat valmistajasta, jos nyt välttämättä tahdot tilata Milanoosta niin paina tuosta "Size Chart"-kohdasta, josta näet koot senttimetreinä. :)
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Ellu kirjoitti:Sylvia & nuket kirjoitti:Apua~! Olisin kevätjuhliin (ja tietenkin cossailuun o U o ) tilaamassa Milanoosta semmoista classic loli mekkoa... En ole _koskaan_ koittanut loli vaatteita, niin en tiedä niiden koosta mitään. Itse käytän XS-S naisten paitoja, mutta housut ovat vähän vielä liian isoja.. Olen n.155cm pitkä ja melko hoikka.
No jos on mitenkään mahdollista, älä tilaa Milanoolta. Itse en ainakaan ikimaailmassa tilaisi sieltä, nimittäin se on huono jälleenmyyjä - mm. varastaa muiden kuvia ja väittää omikseen, laatukaan ei ole erityisen korkeaa, myyvät replikoita ynnä muuta mukavaa. Koot vaihtelevat valmistajasta, jos nyt välttämättä tahdot tilata Milanoosta niin paina tuosta "Size Chart"-kohdasta, josta näet koot senttimetreinä.
Kiitos~! Piitääpi mittailla sitten :d
Sylvia & nuket kirjoitti:Islandi kirjoitti:Sylvia & nuket kirjoitti:Apua~! Olisin kevätjuhliin (ja tietenkin cossailuun o U o ) tilaamassa Milanoosta semmoista classic loli mekkoa... En ole _koskaan_ koittanut loli vaatteita, niin en tiedä niiden koosta mitään. Itse käytän XS-S naisten paitoja, mutta housut ovat vähän vielä liian isoja.. Olen n.155cm pitkä ja melko hoikka.
Mutta ellet ole sattunut huomaamaan, että tämä on nukkefoorumi, ja luulisin tyhmänkin jo älyävän sen :DD Koska lolita-mekot eivät liity mitenkään nukkeihin, niin olisi ihansama asia, että laittaisit tuon kysymksen esim. eläinfoorumille D:
Islandi; Tiesitkö, että tuo oikeasti loukkasi minua... Ja jos satuit huomaamaan, että olen avun tarpeessa niin voisit lopettaa tuon lapsellisen "riidan" ja auttaa. Ja jos et halua auttaa ole sitten hiljaa~
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Pullipnuoret :: Info
Sivu 4 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa