Ongelmia, ongelmia
+5
Siirappipossu
Islandi
Lily Silver
Sylvia & nuket
nettinette
9 posters
Pullipnuoret :: Info
Sivu 3 / 4
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Ongelmia, ongelmia
Kiitos Ellu avusta <3 Hyvä että menee!
Miten saa Pullipin ne pupillit ( vaihdettavan osan ) katsomaan tavallaankuin "ylöspäin"? Sillä se harnää minua vielläkin kun sitä en ole keksinyt...
Miten saa Pullipin ne pupillit ( vaihdettavan osan ) katsomaan tavallaankuin "ylöspäin"? Sillä se harnää minua vielläkin kun sitä en ole keksinyt...
Nuo peruukki jutut auttoivat.
Olisi kyllä kiva tietää että onko silmämeganismia (en tiiä miten kirjotetaan) Vaikeaaa käsitellä jos nukella on niin iso peruukki?
Olisi kyllä kiva tietää että onko silmämeganismia (en tiiä miten kirjotetaan) Vaikeaaa käsitellä jos nukella on niin iso peruukki?
Mirka kirjoitti:Nuo peruukki jutut auttoivat.
Se on silmämekanismi nwn Ja se peruukii (9-10) Ei paljoa eroa siitä 8-9'tä! Kysyin vaan siksi, koska tulevalle Lumielleni löysin yhden peruukin joka oli tuota kokoa c;
Sylvia & nuket kirjoitti:Kiitos Ellu avusta <3 Hyvä että menee!
Eipä mitään ! :--3
Ainakin yksi tapa on asentaa nukelle akryylisilmät, tutoriaali löytyy englanninkielisenä klikkaamalla tätä linkkiä. En ole kuullut muista keinoista, mutta ehkäpä googlaamalla tulee vastaan?
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Kiitos rakas Elluseni! Olet niin ystävällinen ja autat minua aina löytämään ratkaisut pulmiini! Söpö tuo uusi proffakuvas ja blogiisi linkki nwn
Hei tyypit täällä! Tartten taas apua, mutta BJD'itten suhteen. Sillä olen ihan ihastunut RealPuki pupuun, mutta se on limited, eli siksi FairyLandissa loppuun myyty. Etsiskelisin semmoista nukkea alle 160€ (+ shippaus) jostain muuata kun FLandista. Olen ajatellut kaksi semmoista ilkiötä meille kesänpuolella ottaa, että sillee... Jos en semmoista löydä, niin pitää säästää rahaa tai odottaa toista kivaa ja minunlaistani julkaisua...
Hei tyypit täällä! Tartten taas apua, mutta BJD'itten suhteen. Sillä olen ihan ihastunut RealPuki pupuun, mutta se on limited, eli siksi FairyLandissa loppuun myyty. Etsiskelisin semmoista nukkea alle 160€ (+ shippaus) jostain muuata kun FLandista. Olen ajatellut kaksi semmoista ilkiötä meille kesänpuolella ottaa, että sillee... Jos en semmoista löydä, niin pitää säästää rahaa tai odottaa toista kivaa ja minunlaistani julkaisua...
Islandi kirjoitti:Sylvia & nuket kirjoitti:Kiitos Ellu avusta <3 Hyvä että menee!
Pullipista en tiedä, mut daleilla ja byuleilla se silmämekanismi pitää ns. rikkoa, että saa... Mulla taitaa olla jossain koneella ollut ohjeet joskus sen silmämekanasmin ns. rikkomisen,mut kun tuo on nyt rikki, niin hävis ne ohjeet koneelta.... owo
Juu, kiitti~ ~ Olisi kiva jos sen linkkaisit. Voisihan sitä lähitulevaisuudessa tarvita ¨Vink, vink¨
Kun noista peruukkejen koista puhuitte, niin itse tässä piakkoin olisin leekestä peruukkeja tilaamassa mahdollisesti, että niistä.
Elikkä, kumpi koko, 8-9" vai 9-10" kannattaisi valita pullipille? olen tässä paripäivää miettinyt... :'D
Elikkä, kumpi koko, 8-9" vai 9-10" kannattaisi valita pullipille? olen tässä paripäivää miettinyt... :'D
Islandi kirjoitti:Kun noista peruukkejen koista puhuitte, niin itse tässä piakkoin olisin leekestä peruukkeja tilaamassa mahdollisesti, että niistä.
No, riippuu vähän mistä ostaa. Jos olet hankkimassa Leeke Worldista niin kannattaa ottaa 9~10, sillä Mirkan Elenan peruukki on niin tiukka ja kokoa 8~9. Suosittelisin sitä :>
Jos cancasta ostaa, niin ne 8~9 on hieman tiukkoja... Mutta perjaatteessa on ihan sama (ainakin minusta. Korjatkaa vaan jos olen väärässä)
Sylvia & nuket kirjoitti:Islandi kirjoitti:Kun noista peruukkejen koista puhuitte, niin itse tässä piakkoin olisin leekestä peruukkeja tilaamassa mahdollisesti, että niistä.
No, riippuu vähän mistä ostaa. Jos olet hankkimassa Leeke Worldista niin kannattaa ottaa 9~10, sillä Mirkan Elenan peruukki on niin tiukka ja kokoa 8~9. Suosittelisin sitä :>
Jos cancasta ostaa, niin ne 8~9 on hieman tiukkoja... Mutta perjaatteessa on ihan sama (ainakin minusta. Korjatkaa vaan jos olen väärässä)
sanoinhan, ettäoon ostamasta leekestä, ja varmistin vaan ei nimittäin ois ollu kiva ostaa liian pientä/isoa peruukkia.
Mutta käykö leeken 9.5 - 10.5 siis pullipille?? varmistelen vaan...
Islandi kirjoitti:Sylvia & nuket kirjoitti:Islandi kirjoitti:Kun noista peruukkejen koista puhuitte, niin itse tässä piakkoin olisin leekestä peruukkeja tilaamassa mahdollisesti, että niistä.
sanoinhan, ettäoon ostamasta leekestä, ja varmistin vaan ei nimittäin ois ollu kiva ostaa liian pientä/isoa peruukkia.
Mulla on leekestä 8-9 ja menee hyvin (silmämekanismin yli)
Mulla on leekestä 8-9 ja menee hyvin (silmämekanismin yli)[/quote]
Sinua tarkotinkin. Peruukki on vaikea laittaa (ainakin niiin olet sanonut) joten se on liian "pieni". Suosittelen Leekestä sitä isompaa kokoa :3
Sinua tarkotinkin. Peruukki on vaikea laittaa (ainakin niiin olet sanonut) joten se on liian "pieni". Suosittelen Leekestä sitä isompaa kokoa :3
Joo se on vaikea laittaa, mutta mitenköhän paljon se menee sitten yli jos se kerran nyt jo menee aika pitkälle takaraivoon.
Mirka kirjoitti:Joo se on vaikea laittaa, mutta mitenköhän paljon se menee sitten yli jos se kerran nyt jo menee aika pitkälle takaraivoon.
Totta.. Mutta, kun sen sun Elenas peruukin otsis on niin "hillllllittömän" pitkä, niin se kuuluis pejaatteessa olla viellä alempana. Joka näyttäisi ihan pöhköltä -.-'
Islandi kirjoitti:
Leeken 9.5-10.5 koon käy mielestäni paremmin Pullipille, kuin 8-9 kokoiset, mitä nyt oon kavereiden peruukkeja nukeilleni kokeillut. Suosittelisin ottamaan sen.
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Kiitos nwnEllu kirjoitti:Islandi kirjoitti:
Leeken 9.5-10.5 koon käy mielestäni paremmin Pullipille, kuin 8-9 kokoiset, mitä nyt oon kavereiden peruukkeja nukeilleni kokeillut. Suosittelisin ottamaan sen.
Sylvia & nuket kirjoitti:Islandi kirjoitti:Sylvia & nuket kirjoitti:Kiitos Ellu avusta <3 Hyvä että menee!
Pullipista en tiedä, mut daleilla ja byuleilla se silmämekanismi pitää ns. rikkoa, että saa... Mulla taitaa olla jossain koneella ollut ohjeet joskus sen silmämekanasmin ns. rikkomisen,mut kun tuo on nyt rikki, niin hävis ne ohjeet koneelta.... owo
Juu, kiitti~ ~ Olisi kiva jos sen linkkaisit. Voisihan sitä lähitulevaisuudessa tarvita ¨Vink, vink¨
Joo, latasin ne ohjeet jostain vanhalle koneelle, mutta en oo löytänyt enää u n u'
Muakin tosiaan kiinnostais, pystyyko tätä tekemään pullipilla, että ne silmät kattoo ylöspäin? En oo mitään googlettamalla vielä löytäny.
Mut tossa ei ainakaan mun englanninkielen taidon mukaan noilla pysty kattoon kieroon > w < Tai sit oon vaan niin surkee englannissa, etten löytäny sieltä tarvittavaa tietoa.Sylvia & nuket kirjoitti:Elluhan laitto tänne linkin jonnekkin himputtiin, jossa oli ohje c;
Islandi kirjoitti:Mut tossa ei ainakaan mun englanninkielen taidon mukaan noilla pysty kattoon kieroon > w < Tai sit oon vaan niin surkee englannissa, etten löytäny sieltä tarvittavaa tietoa.Sylvia & nuket kirjoitti:Elluhan laitto tänne linkin jonnekkin himputtiin, jossa oli ohje c;
Kun Suirenille laitan ne acryli simmut, niin voin sinua auttaa, jos vaan niin tahdot o U o
Okei, voi olla et laitan tolle yhelle tulokakaalle acrylit,mut halausin oikeestaan vaan sen kattomaan kieroon...Sylvia & nuket kirjoitti:Islandi kirjoitti:Mut tossa ei ainakaan mun englanninkielen taidon mukaan noilla pysty kattoon kieroon > w < Tai sit oon vaan niin surkee englannissa, etten löytäny sieltä tarvittavaa tietoa.Sylvia & nuket kirjoitti:Elluhan laitto tänne linkin jonnekkin himputtiin, jossa oli ohje c;
Kun Suirenille laitan ne acryli simmut, niin voin sinua auttaa, jos vaan niin tahdot o U o
Olisin yhdelle nukelleni tilailemassa lähiaikoina acryli simmuja, mutten ole oikein löytänyt semmosia mitä etsin. Etsiskelisin mahdollisimman pieni pipillisia 22 millimetrisiä mustia tai tummanruskeita silmiä. Olisi kiva jos auttaisitte.
Apua~! Olisin kevätjuhliin (ja tietenkin cossailuun o U o ) tilaamassa Milanoosta semmoista classic loli mekkoa... En ole _koskaan_ koittanut loli vaatteita, niin en tiedä niiden koosta mitään. Itse käytän XS-S naisten paitoja, mutta housut ovat vähän vielä liian isoja.. Olen n.155cm pitkä ja melko hoikka.
Tarvitsisin mahdollisimman nopeasti apua kokeneilta/tietäviltä (kun tämmöinen tietämätön olen ^^')
Tossa viellä linkki siihen mekkoon;
http://www.milanoo.com/Colorful-100-Cotton-Floral-Bandage-Short-Sleeve-Sweet-Lolita-Dress-p82353.html
Tarvitsisin mahdollisimman nopeasti apua kokeneilta/tietäviltä (kun tämmöinen tietämätön olen ^^')
http://www.milanoo.com/Colorful-100-Cotton-Floral-Bandage-Short-Sleeve-Sweet-Lolita-Dress-p82353.html
Sylvia & nuket kirjoitti:Apua~! Olisin kevätjuhliin (ja tietenkin cossailuun o U o ) tilaamassa Milanoosta semmoista classic loli mekkoa... En ole _koskaan_ koittanut loli vaatteita, niin en tiedä niiden koosta mitään. Itse käytän XS-S naisten paitoja, mutta housut ovat vähän vielä liian isoja.. Olen n.155cm pitkä ja melko hoikka.
Öh, tämä on nukkefoorumi...
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Pullipnuoret :: Info
Sivu 3 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa