Offtopic chat ! (:
+51
emppuliini
Michi
sokerihiiri
dolliester Eltsu
Alice-san
Jem
Siirappipossu
Charming
Cookies:3
Ellu
Sylvia & nuket
mamelukkiallu
sagacchi
Sara_naa
lolliss
pullip-potaatti
Kuunkukka
Lily Silver
Little Blue
~Siiri nöff~
Apple:D
GabsuTomaatti
Zustify
littledollinbigworld
Ellla
efi
Islandi
Jennazzu
Cherry
Maisuli
Ritazz
Sirius
Wiiv_is
AlliPalli
adminveera
ada.p
amapama
Hakuma
_Enya
Vivianna
ominaninqyo
veera
ilonajee
kirsikankukka
Pattepossu
~Iida~
tiiAa
KatjaL
Eika
mangomies
Lindapallero
55 posters
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 16 / 22
Sivu 16 / 22 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22
Vs: Offtopic chat ! (:
SUNNYN PERUUKKI TULI <3 I'm so happyyyy ~ >u<
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
RAMUNEE!!! En ollenkaa oo seko, kun meen ostaan ramunee.. <:
Viimeinen muokkaaja, Charming pvm Pe Marras 23, 2012 11:46 pm, muokattu 2 kertaa
Islandi kirjoitti:KOHTA se tulee,n. 1 kk päästä luulisin,mun dal~
Awwwws! Ihan tottako?!?!!! öwö Mulle ei ole viellä ees tilattu...Möks D:
Blääh! Huomenna hissan koe enkä oo kerenny lukee yhtään ;-; teen vieläki enkun läksyjä D:
emppuliini- Viestien lukumäärä : 42
Jesjes tulin koneelle just sopivasti Mineconin CaptainSparklez-livestreamin aikaan kukaan ei tajua mut oon tosi iloinen kun nään sen suorana ^w^
Lily Silver- Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 25
Sylvia & nuket kirjoitti:~Siiri nöff~ kirjoitti:Sain tänään mun kolmannen nuken!!!!!
Onnee nwn
Byul Stefie. :3
25€ makso.
~Siiri nöff~ kirjoitti:
25€ makso.
Miten noin vähän o:
Ostin pikkusiskolta. Se vaan pölyytti sen hyllyä, peruukkiakin sisko käytti pegasos-leikkihevosella!Lily Silver kirjoitti:~Siiri nöff~ kirjoitti:
25€ makso.
Miten noin vähän o:
Annoin rahojen lisäksi muutaman vanhan hevosleluni.
Sheeta on tytön uusi nimi. <3
Ei se pikkusisko osannut nukesta huolehtia, katkaisi stockin käsivarren tasan 24 tuntia Pariisin nukkekaupasta ostamisen jälkeen. ._.
Onneksi on nukke nyt minulla.
Alunperin nukesta maksettiin 100€ enemmän kuin minä maksoin siskolleni, tosin vanhempani maksoivat siitä 85€, siskoni vain 40€ kun samaan aikaan minä maksoin omasta nukestani puolet. >o<
joopitkäselityson.com
Viimeinen muokkaaja, ~Siiri nöff~ pvm Ti Marras 27, 2012 5:19 am, muokattu 1 kertaa
Se on kyll aika pitkä tarina.~Siiri nöff~ kirjoitti:Ostin pikkusiskolta. Se vaan pölyytti sen hyllyä, peruukkiakin sisko käytti pegasos-leikkihevosella!Lily Silver kirjoitti:~Siiri nöff~ kirjoitti:
25€ makso.
Miten noin vähän o:
Ei se pikkusisko osannut nukesta huolehtia, katkaisi stockin käsivarren tasan 24 tuntia Pariisin nukkekaupasta ostamisen jälkeen. ._.
Alunperin nukesta maksettiin 100€ enemmän kuin minä maksoin siskolleni, tosin vanhempani maksoivat siitä 85€, siskoni vain 40€ kun samaan aikaan minä maksoin omasta nukestani puolet. >o<
joopitkäselityson.com
Byul Stefie on muuten söpöimpiä byulejä!
Viikonloppu oli paras
Saatiin Marikan (Cherry) kanssa perjantaina, melkein keskiyöllä joku mahti-idea et tavataan lauantaina; tavattiin sit ja kierreltiin kauppakeskuksissa ja sit mentiin Marikalle... JA SIELLÄ OLITUHATSATAMILJOONAA yli 20 NUKKEA mitä ihmettä ? Mutta joo, meillä oli kyllä tosi hauskaa ja valvottiin puol viiteen, joka ei ollut Marikan mielestä edes myöhään...
Sain lainaksi Hello Kittyn stock-asun, Prupaten paidan ja Joujoun kengät. Sain myös Obitsun käsivarret joita poikani Marika ei enää tarvinnut. Olin ihan innoissani niin että unohdin Sunnyn vaatteet ja stock-vartalon kädet sinne... köh.
Saatiin Marikan (Cherry) kanssa perjantaina, melkein keskiyöllä joku mahti-idea et tavataan lauantaina; tavattiin sit ja kierreltiin kauppakeskuksissa ja sit mentiin Marikalle... JA SIELLÄ OLI
Sain lainaksi Hello Kittyn stock-asun, Prupaten paidan ja Joujoun kengät. Sain myös Obitsun käsivarret joita poikani Marika ei enää tarvinnut. Olin ihan innoissani niin että unohdin Sunnyn vaatteet ja stock-vartalon kädet sinne... köh.
Niin oli.Islandi kirjoitti:Se on kyll aika pitkä tarina.~Siiri nöff~ kirjoitti:Ostin pikkusiskolta. Se vaan pölyytti sen hyllyä, peruukkiakin sisko käytti pegasos-leikkihevosella!Lily Silver kirjoitti:~Siiri nöff~ kirjoitti:
25€ makso.
Miten noin vähän o:
joopitkäselityson.com
Byul Stefie on muuten söpöimpiä byulejä!
Ooksä oikeesti sitä mieltä?! Mä luulin että kukaan ei tykkää siitä!
Mun mielestä se on nätti, stockvaatteet tosin todella epäkäytännölliset. Paitsi se pitkä hame on just sen pituutensa takia ihana.
Avasin letit ja nyt edessä/sivuilla on ihanat puudelikiharat. <3
Viimeinen muokkaaja, ~Siiri nöff~ pvm Ke Marras 28, 2012 7:27 am, muokattu 1 kertaa
Tilattiin mulle eilen joululahjaksi lolimekko Bodylineltä >u< Tarkoitus tilailla tulevaisuudessakin sieltä mun lolikamppeita koska on edullista ja moniin "huijaussivustoihin" (eli niihin jotka vaan ottavat kuvan jostain, ja tekevät niin samanlaisen kuin mahdollista huonoista materiaaleista kun tilaus tule...) verrattuna on Pölössäkin kehuttu laatua ;3
Lily Silver kirjoitti:Tilattiin mulle eilen joululahjaksi lolimekko Bodylineltä >u< Tarkoitus tilailla tulevaisuudessakin sieltä mun lolikamppeita koska on edullista ja moniin "huijaussivustoihin" (eli niihin jotka vaan ottavat kuvan jostain, ja tekevät niin samanlaisen kuin mahdollista huonoista materiaaleista kun tilaus tule...) verrattuna on Pölössäkin kehuttu laatua ;3
Mä halusin joskus tilata sieltä, mutta se oli ohimenevä vaihe koska.. Bodyline tekee replicoita enkä haluu tehä hallaa niille brändeille jotka niitä alkuperäisiä myy... :/
... ja äh ärsyttää koska mun unelmien nukke oli myynnissä EILEN. HALVALLA. Nyt se on sit myyty, ja sitä myydään tavallisesti vähintään päälle kahelsadal eurol... .__.
Helloo, ketään täällä? (:
Hhei!
Oon erittäin kateellinen jollekkin, jonka kotikaupungissa ei sada lunta. Tuol on 20-30 senttiä lunta, tuulee aivan sairaan paljon ja hirveä kylmyys. Yh, ja vielä pitäisi mennä Helsinkiin... PELASTAKAA MUT!
Oon erittäin kateellinen jollekkin, jonka kotikaupungissa ei sada lunta. Tuol on 20-30 senttiä lunta, tuulee aivan sairaan paljon ja hirveä kylmyys. Yh, ja vielä pitäisi mennä Helsinkiin... PELASTAKAA MUT!
Joo, tääl hesas on kyll aika................................................................. hirveetä.Ellu kirjoitti:Hhei!
Vantaalla samoin.Islandi kirjoitti:Joo, tääl hesas on kyll aika................................................................. hirveetä.Ellu kirjoitti:Hhei!
Tykkään kyllä lumesta, mut lumimyrskyt on hirveitä.~Siiri nöff~ kirjoitti:Vantaalla samoin.Islandi kirjoitti:Joo, tääl hesas on kyll aika................................................................. hirveetä.Ellu kirjoitti:Hhei!
Sivu 16 / 22 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 16 / 22
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa