Vivin ompelukset ja sotkut \( ̄▽ ̄;)/ ~ ♥
+9
Charming
Ellu
Sylvia & nuket
Hakuma
Pattepossu
Michi
~Siiri nöff~
_Enya
Vivianna
13 posters
Sivu 1 / 1
Vivin ompelukset ja sotkut \( ̄▽ ̄;)/ ~ ♥
Päätin sitten tehdä itselleni keskustelun ompeluitani ja ''sotkujani'' varten, kun taitoni ovat kehittyneet... (verrattuna niihin tuhat vuotta sitten pullarissa julkaistuihin ompeluksiini) Bhahaaa... Vien tässä samalla kunnian tehdä ensimmäinen ''käyttäjän oman ketjun'' tänne galleriaan. Mutta tähän alkuun laitan pari vanhempaa ompelua, joista olen tyytyväinen.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Joskus Takeshille tehty huppari, farkut ja t-paita... Herra ei omistakkaan muuta toimivaa vaatetta.
Vihreä henkselihamonen ja superman t-paita.
Henkselihameitaa ja tuubitopit.
Ja vielä yksi henkselihame...
Panda kigurumejaa anteeksi ei ollut parempaa kuvaa, pian tulee parempi. Noita oon tehnyt pian varmaan 12-10 (?) 8DMyynnytkin olen ja myyntiin teen
Härpäkesotkut... 8D
Mekko, joka on tehty hyötykäyttäen prismasta ostettua vauvanvaatetta... Lisäksi tuo on käsin ommeltu.
Lisää tulee... Tekeillä on mm. talvitakkia. (toivottavasti tossa nyt ei ollut liikaa tähän alkuun > o <'')
Joskus Takeshille tehty huppari, farkut ja t-paita... Herra ei omistakkaan muuta toimivaa vaatetta.
Vihreä henkselihamonen ja superman t-paita.
Henkselihameitaa ja tuubitopit.
Ja vielä yksi henkselihame...
Panda kigurumejaa anteeksi ei ollut parempaa kuvaa, pian tulee parempi. Noita oon tehnyt pian varmaan 12-10 (?) 8D
Härpäkesotkut... 8D
Mekko, joka on tehty hyötykäyttäen prismasta ostettua vauvanvaatetta... Lisäksi tuo on käsin ommeltu.
Lisää tulee... Tekeillä on mm. talvitakkia. (toivottavasti tossa nyt ei ollut liikaa tähän alkuun > o <'')
Vs: Vivin ompelukset ja sotkut \( ̄▽ ̄;)/ ~ ♥
Voi ei, oot supertaitava *w* Varsinkin toi Elinan päällä ollut henkselihame, kigut & 'Härpäkesotkut' Olivat suloisia :3 Jos noita kiguja teet tännekkin myyntiin, ja mulla sattuu olemaan rahaa, voisi semmoinen tänne päätyäkkin BD
Kiittii! o u o Miiteissä olen etupäässä myynnyt. Blogiin on tarkoitus joskus tulla kauppaa, mutta siinä kestää... Jos joskus siis samaan miittiin päädymme niin... :--------D_Enya kirjoitti:Voi ei, oot supertaitava *w* Varsinkin toi Elinan päällä ollut henkselihame, kigut & 'Härpäkesotkut' Olivat suloisia :3 Jos noita kiguja teet tännekkin myyntiin, ja mulla sattuu olemaan rahaa, voisi semmoinen tänne päätyäkkin BD
Olet tosi taitava. Blogistasi olenkin jo seuraillut sinua aika kauan.
Venla poika ! ;____;
Sinä olet liian taivata ollaksesi todellinen. Mutta koska nään sinua joka kuukausu tai ehkä vähän harvemmin tiedän että olet todellinen! Mutta siis öh, hienoja ompeluksia e3e
Sinä olet liian taivata ollaksesi todellinen. Mutta koska nään sinua joka kuukausu tai ehkä vähän harvemmin tiedän että olet todellinen! Mutta siis öh, hienoja ompeluksia e3e
Michi- Viestien lukumäärä : 18
Vooi, ihania vaatteita olet saanut tehtyä <3 Varsinkin noi panda-kigut oli ihan sairaan söpösiä, voiku olis ylimäärästä rahaa..
Sylvia täällä moi!
Olen aina miettinyt miten tuollainen henkselihame tehdään. Olisi kiva saada ohje
Awws...Olet niin hyvä tekemään pandapukuja. Kaikki näyttävät, niin samanlaisilta
Awws...Olet niin hyvä tekemään pandapukuja. Kaikki näyttävät, niin samanlaisilta
Venlaaa, olet aivan älyttömän taitava ! Nuo ompeleet on supersuloisia, erityisesti henkselihameet ja pandakigurumit ~ ♥
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Ompeleet on supersuloisia, erityisesti henkselihameet ja pandakigurumit ~ ♥. Olisi mukava, jos tekisit minulle pari kikua ja henkselihametta?
Jos sinulle käy, laita yksää. <:
Jos sinulle käy, laita yksää. <:
Ihan pakko kysyä, että onkos tänne tulossa lähiaikoina lisää kuvia? ♥ c:
Anteeksi, en jaksa vastata noihin viesteihinne, olen laiska... Okei vastaan sitten kun kerkeän. Mutta tulin nyt laittamaan tänne kuvan, joku aika sitten tehdystä takista, jonka moni on jo nähnytkin? xd
Siis tossa on neppi kiinnitys, vuori, tilpehöörejä, kaulus ja taskut. Sitten tossa huppu jutussa on korvat ja 2 rusettia... (; ♥
Siis tossa on neppi kiinnitys, vuori, tilpehöörejä, kaulus ja taskut. Sitten tossa huppu jutussa on korvat ja 2 rusettia... (; ♥
Tuli juuri, joo et huomannu? :'DDEllu kirjoitti:Ihan pakko kysyä, että onkos tänne tulossa lähiaikoina lisää kuvia? ♥ c:
Vivianna kirjoitti:Tuli juuri, joo et huomannu? :'DDEllu kirjoitti:Ihan pakko kysyä, että onkos tänne tulossa lähiaikoina lisää kuvia? c:
No mutku laitoit 13 minuuttia sen jälkeen kun kysyin! No okei okei, ihana takki on jonka oonkin jo nähnyt blogissasi ja ihan IRLissäkin. (:
Vivianna kirjoitti:Anteeksi, en jaksa vastata noihin viesteihinne, olen laiska... Okei vastaan sitten kun kerkeän. Mutta tulin nyt laittamaan tänne kuvan, joku aika sitten tehdystä takista, jonka moni on jo nähnytkin? xd
Viviiiiiiih! Miten oot näin hyvä keksimään ideoita? Niin ihana takki ja nätti Pullip Nella. Niin pikkutarkka jajajajajaja...
Wau!! Voitsit kertoa vähän kaavoja esim: Kikun kaavoja ja takin? o____o
ihania varsinkin noi panda haalarit tosi söpöjä oot hyvä tekeemaan:)
roosa- Viestien lukumäärä : 63
wau *w* UPEITA. Olisi kiva, jos ompeluohjeita voisit tänne tyrkkäistä c;
Miukkiss kirjoitti:wau *w* UPEITA. Olisi kiva, jos ompeluohjeita voisit tänne tyrkkäistä c;
Joo, tosiaan, esim. kaavat vois olla tosikivoja nwn
'Vivianna kirjoitti:Anteeksi, en jaksa vastata noihin viesteihinne, olen laiska... Okei vastaan sitten kun kerkeän. Mutta tulin nyt laittamaan tänne kuvan, joku aika sitten tehdystä takista, jonka moni on jo nähnytkin? xd
Ihana!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa