Paten kustomit ♥
+38
Mirka
StrawberryCake
nettinette
Charming
Siirappipossu
dolliester Eltsu
Ellu
Jeppu
Sylvia & nuket
Omppu
kirsikankukka
emppuliini
Apple:D
Anna ♥
Little Blue
sagacchi
Zustify
Ellla
ebula-sensei
Maddy
_Enya
AlliPalli
Ritazz
amapama
Wiiv_is
Lilacupcake
ominaninqyo
ilonajee
tiiAa
Sateenkaariponi
Cookies:3
Jennazzu
~Iida~
Lindapallero
Eika
mangomies
veera
Pattepossu
42 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Paten kustomit ♥
[You must be registered and logged in to see this image.]
Tuossa oli muutama
Olen siis kustomoinut aktiivisesti n. puoli vuotta, ja teen kustomini pääasiassa akryylimaaleilla, vesivärikynillä ja pastelleilla. Minulta kysytään useasti mitä tuo pikkuinen glitteri meikeissäni on, ja voin sanoa, että se on leekestä ostamaani pearl powderia, nimenomaan kustomoimiseen hankittua.
Teen tilaustöitä, ja jos kiinnostaa voitte laittaa yksityisviestiä n__n !
Kommentoida saa, ja kritiikkiäkin, kunhan kertoo kuinka voisin parantaa :'3
Kiitos katselusta
Tuossa oli muutama
Olen siis kustomoinut aktiivisesti n. puoli vuotta, ja teen kustomini pääasiassa akryylimaaleilla, vesivärikynillä ja pastelleilla. Minulta kysytään useasti mitä tuo pikkuinen glitteri meikeissäni on, ja voin sanoa, että se on leekestä ostamaani pearl powderia, nimenomaan kustomoimiseen hankittua.
Teen tilaustöitä, ja jos kiinnostaa voitte laittaa yksityisviestiä n__n !
Kommentoida saa, ja kritiikkiäkin, kunhan kertoo kuinka voisin parantaa :'3
Kiitos katselusta
Vs: Paten kustomit ♥
hahhaa eka !!
Mutta Patte, sä oot yks parhaista kustomoitsijoista, mitä tiedän. Melkein yhtä hyvä kuin Poison Girl, ehkä parempikin. Noi sun glitterit on tosi nättiä, ja kaikki sun työssä on tosi yksityiskohtaista. Pidän tuossa taeyang-kustomissa tosi paljon huulissa ja muissakin on kulmakarvat ja ripset kohdallaan. En ehkä tykkää tyttöjen huulista, en tiedä miksi mutta en tykkää kyllä kenenkään muidenkaan tekemistä.. UPEAA TYÖTÄ, JATKA SAMAAN MALLIIN !
Mutta Patte, sä oot yks parhaista kustomoitsijoista, mitä tiedän. Melkein yhtä hyvä kuin Poison Girl, ehkä parempikin. Noi sun glitterit on tosi nättiä, ja kaikki sun työssä on tosi yksityiskohtaista. Pidän tuossa taeyang-kustomissa tosi paljon huulissa ja muissakin on kulmakarvat ja ripset kohdallaan. En ehkä tykkää tyttöjen huulista, en tiedä miksi mutta en tykkää kyllä kenenkään muidenkaan tekemistä.. UPEAA TYÖTÄ, JATKA SAMAAN MALLIIN !
veera- Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 24
neääääääh, kui sä naine osaat? Toi värimaailma on niin nättiä, ja toi työn lopputulos on niiin perfecto että huhhuh. oot ihan varmasti yks parhaimmist kustomoitsijoista -niin kuin sanottiinkin- ! KEEP IT ON
mangomies- Viestien lukumäärä : 15
EEEEHHH <3 * U * toi eka on henk.koht. suosikkini <33 Voisi joskus jos vielä kustomi tarve iskee , sulle lähettää vielä hoitoon ;3
Eika- Viestien lukumäärä : 12
Oot kyllä aina yhtä hyvä patte ! (:
Lindapallero- Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 25
OMG! ♥o♥
Ihania! >u<
Chiemi menee hyrrralle, luulen, että seuraavan nuken, joka menee kustomiin tulee sulle.
Onko tuon taen meikissä sparklea vai onko se vaa muokattu siihen? ö.ö
Chiemi menee hyrrralle, luulen, että seuraavan nuken, joka menee kustomiin tulee sulle.
Onko tuon taen meikissä sparklea vai onko se vaa muokattu siihen? ö.ö
Jennazzu- Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 24
Oot hyvä kustomoimaan, ja mielestäni Poison girlin ja muiden ''tunnettujen'' tasolla :3 Tiedän vain yhden sua paremman kustomoijan, ja mun maku on aika, no, sanotaanko vaikka nirso nwn Jos joskus lähetän Cinnamonin huulikustomiin niin menee sulle ö3ö
wwaau osaat nii hyvi käyttää värei !! oot nii taitava tekee näit, itte säästelisin noit ripsii ja luomivärin käyttöö joissai kustomeis mut sehä ny on vähä mielipidekysymys. c: mutjoo oon aina kovasti tykänny sun tekemist kustomeista !
herrajumala ku oot hyvä ! tosin oon nähny noi kustomit jo blogis kautta. mutjoo, ei nois kyl oo mitää paranneltavaa oikei, jote jatka samaa mallii. c:
ilonajee- Viestien lukumäärä : 62
Ikä : 27
oot aiva älyttömän taitava tekee kustomeita, ja oon aina rakastanu tapaa millä teet huulet ja noi ripset ;w; ~~ joku päivä saattaa joku mun tyttösistä lähtee sulle kustomiin, saa nähdä ouo
ominaninqyo- Viestien lukumäärä : 21
Pattee, oot vaa nii älyttömän taitava .. öwö <33
näin just lauantaina yhen sun tekemän kustomin miitissä, ja se oli viel ihanampi irlissä ku kuvissa .___. <3
näin just lauantaina yhen sun tekemän kustomin miitissä, ja se oli viel ihanampi irlissä ku kuvissa .___. <3
Äääh ♥
Patte et arvaakkaan paljonko rakastan sun kustomeita! Onneksi paikka on varattu ja neiti tulee sinne muutaman päivän päästä! (= ♥
Wiiv_is- Viestien lukumäärä : 8
Wii, nämä sun tekemät kustomit on niin ihania ♥ Etenkin pidän sun tekemistä ripsistä ja silmämeikeistä ;--)
Noi sun kustomit on niin mahtavia ~ o ___ o
Toi värimaailma ja noi kaikki... En mä osaa sanoin kuvailla noita sun kustomeja, ne veti "sanattomaks" ne on vaan niin upeet... En mä muuta osaa sanoa ö.ö <3
Toi värimaailma ja noi kaikki... En mä osaa sanoin kuvailla noita sun kustomeja, ne veti "sanattomaks" ne on vaan niin upeet... En mä muuta osaa sanoa ö.ö <3
AlliPalli- Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 23
Aaaaaww ; 3 ; Oikeesti oot yksi parhaista custaajista jokka tiiän~ Tykkään sun tekemistä huulista, ja ripsistä, nyaa ><
Ihania o u o
Sä oot vaan niin hyvä, lempparini ompi varmaankin tuo toinen <3 Sun kustomit on tosi ainutlaatusia öwö
EN TAJUU miten osaat näi hienoja, sun taidot on avaruudesta, en keksi muutakaa selitystä mite osaat tehä tollassii!!
Ellla- Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 25
ihania
oot tosi hyvä.
ää, tosi hyvin tehtyjä, rakastan noita meikkejä
oot tosi hyvä.
ää, tosi hyvin tehtyjä, rakastan noita meikkejä
Zustify- Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 22
Aaaaaaaaaaa ihania *_______* Patte oot ihan sikahyvä ~~~ >U< Oot ehdottomasti yks mun lempikustomoijista, jatka samaan malliin nun ~~
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa