Kustomointiohjeita
+15
Strawberry Kitten
Charming
sokerihiiri
Aneki
Ellu
Sylvia & nuket
littlegum
Ansku
Islandi
sagacchi
Lily Silver
Pattepossu
Jennazzu
~Iida~
KatjaL
19 posters
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Kustomointiohjeita
Oon tilannu hujoon, niin oltais kaverin kaa tekemäs meikit niille puuväreillä. Mikä estää näiden käytön? Tietääkseni ne eivät syövytä nuken naamaa. Johtuuko asia kenties vain siitä, että se lähtee helposti? Olis kiva jos vastaisitte tähän, kun tälläinen pulma on ^^'
sokerihiiri- Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 24
sokerihiiri kirjoitti:Oon tilannu hujoon, niin oltais kaverin kaa tekemäs meikit niille puuväreillä. Mikä estää näiden käytön? Tietääkseni ne eivät syövytä nuken naamaa. Johtuuko asia kenties vain siitä, että se lähtee helposti? Olis kiva jos vastaisitte tähän, kun tälläinen pulma on ^^'
Miten niin estää käytön puuväreillä? o: On mullakin Hujoo ja oon kustomoinut puuväreillä. Ei Cloverille ole mitään tapahtunut yli puoleen vuoteen. Ja laita lakka päälle niin ei lähde pois. ^w^ Kannattaa ostaa Fantasia peleistä tai tilaa netistä jotain matta pintaista lakkaa.
Charming kirjoitti:sokerihiiri kirjoitti:Oon tilannu hujoon, niin oltais kaverin kaa tekemäs meikit niille puuväreillä. Mikä estää näiden käytön? Tietääkseni ne eivät syövytä nuken naamaa. Johtuuko asia kenties vain siitä, että se lähtee helposti? Olis kiva jos vastaisitte tähän, kun tälläinen pulma on ^^'
Miten niin estää käytön puuväreillä? o: On mullakin Hujoo ja oon kustomoinut puuväreillä. Ei Cloverille ole mitään tapahtunut yli puoleen vuoteen. Ja laita lakka päälle niin ei lähde pois. ^w^ Kannattaa ostaa Fantasia peleistä tai tilaa netistä jotain matta pintaista lakkaa.
No, tuli vaan mieleen kun aloitusviestissä lukee että ei puuvärejä nuken naamaan...
sokerihiiri- Viestien lukumäärä : 3
sokerihiiri kirjoitti:Charming kirjoitti:sokerihiiri kirjoitti:Oon tilannu hujoon, niin oltais kaverin kaa tekemäs meikit niille puuväreillä. Mikä estää näiden käytön? Tietääkseni ne eivät syövytä nuken naamaa. Johtuuko asia kenties vain siitä, että se lähtee helposti? Olis kiva jos vastaisitte tähän, kun tälläinen pulma on ^^'
No, tuli vaan mieleen kun aloitusviestissä lukee että ei puuvärejä nuken naamaan...
Aijaa.. x u x
Tohon puuväri hommaan sellasta, että puuvärissä voi olla öljyä, joka voi syövyttää nuken naamaa tai pinttyä kiinni.
Strawberry Kitten- Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 25
Tää on niiiin hyvä keskustelu aihe *w* Ainaki ku sen on alottanu tommonen ihminen joka on kokenut ja tietää!
Islandi kirjoitti:Totaaaaaa... Unelmana olisi aloittaa kustomoimaan, mut... En oikeen oo ymmärtäny näitä esim. mattalakka-juttuja. Mitä se mattalakka on, jne, et tarvitsisin ohjeita.
Oisko niit mahollista saada?
Matkalaukkua suihkutetaan nuken naamaan meikkauksen jälkeen, ettei meikit mee suttuun. Mattalakkaa saa mm. fantasiapeleistä.
Kiiz~Armiidus kirjoitti:Islandi kirjoitti:Totaaaaaa... Unelmana olisi aloittaa kustomoimaan, mut... En oikeen oo ymmärtäny näitä esim. mattalakka-juttuja. Mitä se mattalakka on, jne, et tarvitsisin ohjeita.
Oisko niit mahollista saada?
Matkalaukkua suihkutetaan nuken naamaan meikkauksen jälkeen, ettei meikit mee suttuun. Mattalakkaa saa mm. fantasiapeleistä.
Hmn, nyt, kun saan vesivärikynät jouluna, ja ostan pian mattalakkaa, aloitan siis kustomoimisen, niin millä nuken naama kannattaa putsata?
Hiomapaperilla? Oon kasn kuullu, et isopropyylialkohili on hyvä?
Islandi kirjoitti:Hmn, nyt, kun saan vesivärikynät jouluna, ja ostan pian mattalakkaa, aloitan siis kustomoimisen, niin millä nuken naama kannattaa putsata?
Isopropyylilla joudut kyllä hinkkaamaan aika lujaa stock - meikkejä poistaessa. Mutta hiomapaperien kanssa kannattaa olla tarkka. Ettei vain käy niin, että otatkin 1200 P tilalle 120 P. Kannattaa käyttää todella hienoa hiomapaperia. Liian karkea tekee naarmuja. Tuonkin tiedon olisi löytänyt helposti googlesta tai pullipsuomesta. Ties vaikka tässäkin ketjussa kysytty.
Islandi kirjoitti:Hmn, nyt, kun saan vesivärikynät jouluna, ja ostan pian mattalakkaa, aloitan siis kustomoimisen, niin millä nuken naama kannattaa putsata?
Isopropyylialkoholilla joo Sitä saa apteekeista. Itse en suosittelisi hiomapaperia koska nuken naama on todella ohut joistakin kohdista ja vaikka olisi todella hieno hiomapaperi niin kuluu useamman hiomakerran jälkeen naama puhki. Varsinkin irtoluomet ovat todella ohutta muovia.
Lily Silver- Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 25
Jee, meen luultavasti Mirkan serkulle (tai jollekkin semmoselle) kustomointi kurssille! Party Hard!!!
Jännittää koska aion lähettää ehkä seuraavana vuonna kustomiin... apua. Mitä jos siitä meikistä ei tulekaan sellainen mitä oon toivonut? ;n;
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ellu kirjoitti:Jännittää koska aion lähettää ehkä seuraavana vuonna kustomiin... apua. Mitä jos siitä meikistä ei tulekaan sellainen mitä oon toivonut? ;n;
Samaa mietin itsekkin ;w;
Okei, paljonko isopropyylialkoholi suunnilleen maksaa?Lily Silver kirjoitti:Islandi kirjoitti:Hmn, nyt, kun saan vesivärikynät jouluna, ja ostan pian mattalakkaa, aloitan siis kustomoimisen, niin millä nuken naama kannattaa putsata?
Isopropyylialkoholilla joo Sitä saa apteekeista. Itse en suosittelisi hiomapaperia koska nuken naama on todella ohut joistakin kohdista ja vaikka olisi todella hieno hiomapaperi niin kuluu useamman hiomakerran jälkeen naama puhki. Varsinkin irtoluomet ovat todella ohutta muovia.
Kiva, kun te kaikki autatte, tulee niin onnellinen olo, kun on niitäkin, jotka auttavat!
Whaaaat? MÄKIN MÄKIN KYSYN MIRKALTA!Sylvia & nuket kirjoitti:Jee, meen luultavasti Mirkan serkulle (tai jollekkin semmoselle) kustomointi kurssille! Party Hard!!!
Islandi kirjoitti:niin nin, paljonko isopropyylialkoholi maksaa?
Katoin verkkoapteekki.fistä, jossa näkyi 100 ml hinnan olevan 5,20€
Islandi kirjoitti:Whaaaat? MÄKIN MÄKIN KYSYN MIRKALTA!Sylvia & nuket kirjoitti:Jee, meen luultavasti Mirkan serkulle (tai jollekkin semmoselle) kustomointi kurssille! Party Hard!!!
Juu, kyselisin sitä koulussa nwn
[quote="Ellu"]
Katoin verkkoapteekki.fistä, jossa näkyi 100 ml hinnan olevan 5,20€[/quote
Onks se niin halpaa!!!???
Islandi kirjoitti:niin nin, paljonko isopropyylialkoholi maksaa?
Katoin verkkoapteekki.fistä, jossa näkyi 100 ml hinnan olevan 5,20€[/quote
Sylvia & nuket kirjoitti:Ellu kirjoitti:Islandi kirjoitti:niin nin, paljonko isopropyylialkoholi maksaa?
On, usko nyt..... e_e
Ei se 100 ml kuitenkaan ole mikään jätti-iso pakkaus, mutta hyvin se riittää jollei aio kaataa sitä tiskialtaaseen ja uittaa naamaa siellä mutta en usko että kukaan niin tekisi...
Ellu kirjoitti:Sylvia & nuket kirjoitti:Ellu kirjoitti:Islandi kirjoitti:niin nin, paljonko isopropyylialkoholi maksaa?
On, usko nyt..... e_e
Ei se 100 ml kuitenkaan ole mikään jätti-iso pakkaus, mutta hyvin se riittää jollei aio kaataa sitä tiskialtaaseen ja uittaa naamaa siellä mutta en usko että kukaan niin tekisi...
No nii...Mutta kun jossain oli 15€ 100 ml pullo. Huh! Se vasta kallista ^^
Hienoa, hienoa. Pitääpä eksy joulun älkeen apteekkiin...Ellu kirjoitti:Islandi kirjoitti:niin nin, paljonko isopropyylialkoholi maksaa?
Isopropyylialkoholia on, hiomapaperi on...Aikas paljon viellä puuttuu nwn Mutta onhan tätä aika viellä ensivuoden kesään asti n u n Sain jo ensimmäisen tilaukseni c:
KatjaL: Emilyni hyppää ensiviikon puolella jonoosi, jos sopii Laittaisitkos ykssäriä?
KatjaL: Emilyni hyppää ensiviikon puolella jonoosi, jos sopii Laittaisitkos ykssäriä?
hei minulla on vähän kysyttävä vastattkaa
1.mistä sää vesiväri kynii tai jotain tollasia
2.millä kannattaa poistaa meikit jos on customoitu siis en tarkoitta socks meikkii
3.milla nukkea saa customoida siis millä kannattaa customoida
kiitti jos vastaatte<3
1.mistä sää vesiväri kynii tai jotain tollasia
2.millä kannattaa poistaa meikit jos on customoitu siis en tarkoitta socks meikkii
3.milla nukkea saa customoida siis millä kannattaa customoida
kiitti jos vastaatte<3
roosa- Viestien lukumäärä : 63
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa