Sylvian sirkus // Winnie 2.7
+7
Mirka
Islandi
Seyna
Kee
Ellu
Lily Silver
Sylvia & nuket
11 posters
Sivu 1 / 3
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Sylvian sirkus // Winnie 2.7
Vihdoin päätin tehdä tämmöisen oman kuvaketjun. Postailen tänne aina välillä, kun kuvia kertyy. Kuvia en kummiskaan paljoa tänne laita. Laitan vaan muutaman. Enemmän näette kummiskin blogistani.
Kuvailen omia- ja kavereideni nukkeja. Julkaisen ne sitten tänne, jos kuvat onnistuvat.
Nauttikaa kuvien katselusta :>
Kuvailen omia- ja kavereideni nukkeja. Julkaisen ne sitten tänne, jos kuvat onnistuvat.
Nauttikaa kuvien katselusta :>
Viimeinen muokkaaja, Sylvia & nuket pvm Ti Heinä 02, 2013 10:33 am, muokattu 11 kertaa
Vs: Sylvian sirkus // Winnie 2.7
Muutama kuva Mirkalta.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Ihanaa kun vihdoin osaa ladata kuvia flickr'istä tänne Punuun c:
Hauskoja ja söpöjä kuvia, tykkäsin tuosta ekasta paljon. Kuvat olivat kylläkin vähän kellertäviä, käytätkö jalustaa? Kun saa kameran ottaa kuvan rauhassa pitkällä valotusajalla tulee kuvista luonnollisemman värisiä (:
Lily Silver- Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 25
Lily Silver kirjoitti:Hauskoja ja söpöjä kuvia, tykkäsin tuosta ekasta paljon. Kuvat olivat kylläkin vähän kellertäviä, käytätkö jalustaa? Kun saa kameran ottaa kuvan rauhassa pitkällä valotusajalla tulee kuvista luonnollisemman värisiä (:
Kiitos nwn Niin minäkin. Niin onkin, ja se olikin ihan tarkoituksena. Ei nytten jalustaa tullut käytettyä.. Kokeilin kaiken maailman säätöjä, mutta kuvista ei kivoja tullut sillä pitkälläkään. ISOA kyllä välillä säädin pienemmälle
Ooi, onpas suloisen oloisia kuvia. (:
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Vihdoin jaksan taas siirtää tänne kuvia c: Tälläkertaa olin Seynan kanssa metsässä. Ihanaa mennä kuvailemaan sunnuntaina hyvällä idealla ja ilmalla!
Nauttikaa :3
Nauttikaa :3
ÄÄÄÄÄ kuolen <3 Ihania kuvia, ihan supersöpöjä ^w^ Ja minusta noihin ekan ketjun kuviin sopi ihanasti toi keltasuus, niistä tuli kotoisia c:
Kee kirjoitti:ÄÄÄÄÄ kuolen <3 Ihania kuvia, ihan supersöpöjä ^w^ Ja minusta noihin ekan ketjun kuviin sopi ihanasti toi keltasuus, niistä tuli kotoisia c:
Ei, ei, ei älä kuole! .. En halua tappaa ketään. Olen ihan otettu öwö Myyn ton kissahatun siellä miitissä, kun sitä en mihinkään tartte.
Hei kaikki n u n Olin eilen ulkona palelemassa kameran ja nuken kera. Sain mielesstäni ihan kivoja kuvia c: Valoakin oli tarpeeksi, kun koulun jälkeen suoraan ulos lähdin!
Laittakaa [You must be registered and logged in to see this link.]
Toivottavasti tuo toimii ewe'[/strike]
Siinä ne sitten olivatkin Ei niitä nyt hirveesti ollut... Mutta jonkin verran. Rakastuin tuohon kolmanteen kuvaan! Se on jotenkin ihana, vaikka itse sanonkin ^^ Mitäs mietä olette?
Laittakaa [You must be registered and logged in to see this link.]
Toivottavasti tuo toimii ewe'[/strike]
[center][You must be registered and logged in to see this image.]
[center][You must be registered and logged in to see this image.]
Siinä ne sitten olivatkin Ei niitä nyt hirveesti ollut... Mutta jonkin verran. Rakastuin tuohon kolmanteen kuvaan! Se on jotenkin ihana, vaikka itse sanonkin ^^ Mitäs mietä olette?
Juu tiedän tämän olevan nukke foorumi, mutta tällä kertaa julkaisen vähän erillaisia kuvia c; Nimittäin kaverini lemmikeistä. Meillä oli ihan hirmu kivaa kuvailla! Kaverillani on kolme kissaa Katu, Minni ja Pöpö. Hänellä on myös koira, Vappu. Toivottavasti pidätte kuvista n u n
Olen ihan tyytyväinen noihin kuviin n u n Kaverini lemmikit ovat niin ihania :> Omistajakin on muutamassa koira kuvassa mukana. Mitäs mieltä kuvista olette? Onko nämä ihan tyhmiä, vai haluatteko lemmikki aiheisia kuvia enemmän? Vastailkaapas vaan c:
Olen ihan tyytyväinen noihin kuviin n u n Kaverini lemmikit ovat niin ihania :> Omistajakin on muutamassa koira kuvassa mukana. Mitäs mieltä kuvista olette? Onko nämä ihan tyhmiä, vai haluatteko lemmikki aiheisia kuvia enemmän? Vastailkaapas vaan c:
Ihahani kuvia eläimistä! mUt mä kyll toivoisin enemmän nukkekuvia...
Upeita kuvia. Laatu on taivaallinen ja nuket kauniina, myös kuvat koirista ja kissoista oli älyttömän söpöjä, thihih !
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
ää. prupatesi näyttää ihan liian kiltiltä laukomaan niitä ilkeyksiä, mitä neiti ehti jo sanella draamiksessa :"")
Olin kaisaniemessä kasvitieteellisessä puutarhassa. Siellä oli tosi mukavaa. Olen ihan tyytyväinen kuviini o U o Kannattaa käydä siellä kuvaamassa~ Sisään pääsy (7-17 vuotias) maksaa vaan 4€ Puutarhassa oli lämmintä ja mukavan kostea ilma
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Mitäs piditte ? Voisin harkita miitin järjestämistä tuonne, jo kiinnostaa :3
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Mitäs piditte ? Voisin harkita miitin järjestämistä tuonne, jo kiinnostaa :3
Viimeinen muokkaaja, Sylvia & nuket pvm Ma Maalis 04, 2013 4:50 am, muokattu 1 kertaa
Oih ihania kuvia. Bonnie on niin söpö nwn Ja miitti tonne ois kyl aika kiva idea nwn
vciydwvcwfywtdytdfrudeergzafkystyweterurocjsbhcjvefgfdhsigdlipsodpkeödsjoxzois4rjodj.,.,.,.,.,,.,,.,.,.,.,.,.,.,.,
IHANA BONNIE miten se on noin söpö????????????????????????????????????
Ja pidä miitti tuolla!
IHANA BONNIE miten se on noin söpö????????????????????????????????????
Ja pidä miitti tuolla!
Kiitos, olen ihan otettu ^^ Järjestän miitin tuonne :3
//Ups yks kuva unohtu ö/////ö
//Ups yks kuva unohtu ö/////ö
Tällä kertaa muutama Dita kuva. Ei ollut sen kummoisempaa~^^
Tällä kertaa muutama Dita kuva. Ei ollut sen kummoisempaa~^^
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla: