Pullip Aurora Joulukuu 2012
+2
~Siiri nöff~
Ellu
6 posters
Sivu 1 / 1
Pullip Aurora Joulukuu 2012
Pullip Aurora kuuluu Grooven toiseen Steampunk-sarjaan. Eikös muistutakkin huomattavan paljon ainakin vaatteiden kannalta edeltäjäryhmäänsä kuuluvaa Eosta?
Tämäkin menee enemmän tykkäyksen puolelle, vaikka ihonväri tuottaa roimasti miinusta. Steampunk on kyllä aivan mahtava aihe, joten olen iloinen että kyseisestä aiheesta tehtiin toinen sarja.
Tämäkin menee enemmän tykkäyksen puolelle, vaikka ihonväri tuottaa roimasti miinusta. Steampunk on kyllä aivan mahtava aihe, joten olen iloinen että kyseisestä aiheesta tehtiin toinen sarja.
Viimeinen muokkaaja, Ellu pvm Ti Joulu 04, 2012 12:44 pm, muokattu 1 kertaa
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Vs: Pullip Aurora Joulukuu 2012
Nätti nukke ja ihanat asusteet. Jokin Face-upissa kuitenkin pistää silmääni... Olisiko huulet...?
Mikäs se näitten perheen byul on? Sillä olen aivan pihkassa siihen <3 Ihana nukke tämä Aurora :>
Viimeinen muokkaaja, Sylvia & nuket pvm Ti Joulu 04, 2012 5:30 am, muokattu 1 kertaa
Sylvia & nuket kirjoitti:Mikäs se näitten perheen byul on? Sillä olen aivan pihkassa siihen <3
Kannattaa muokata edelliseen viestiin toi, jos oot kerta kirjottanut sen kaks minuuttii aiemmin.. xd
Mutta siis Eclipse-perheeseen ei kuulu Byulia. Jollet tarkoita sitä kahden vuoden takaista loppuunmyytyä Byul Rhiannonia.
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
vau, asu näyttää tooosi yksityiskohtaselta. ´o´ peruukin väristä en kauheesti välitä, mut meikki on kyl ihanan tumma ja vahva. huulet on kans mielenkiintosen väriset. en silti usko et tuun hankkimaa tätä julkasuu. ;/
ilonajee- Viestien lukumäärä : 62
Ikä : 27
adsiltia + henri ? ihan kiva, mut ei säväytä. vaatteet on ihanat *_* <3
Jotenkin.. jännä? En kauheesti tykkää >__< Mutta ihan kivahan tämä on!~ Adsiltian silmät, ja Henrin asu ja hiukset ja vähän meikeistä nwn. Mutta juu vaatteet voisinkin ostaa, mutta nukkea en ehkä ^e^
StrawberryCake- Viestien lukumäärä : 34
Similar topics
» Pullip Pere Noel Joulukuu 2012
» Pullip Rche / Ruhe Joulukuu 2012
» Pullip Nella Retro Memory ver. Joulukuu 2012
» Pullip Nanette Doll Carnival Joulukuu 2012
» Taeyang Pluto Joulukuu 2012
» Pullip Rche / Ruhe Joulukuu 2012
» Pullip Nella Retro Memory ver. Joulukuu 2012
» Pullip Nanette Doll Carnival Joulukuu 2012
» Taeyang Pluto Joulukuu 2012