Pullipnuoret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Draamatarinat

+2
Islandi
Shmi
6 posters

Siirry alas

Draamatarinat Empty Draamatarinat

Viesti  Shmi La Joulu 01, 2012 9:37 am

Eli ajattelin luoda tämmösen aiheen draamatarinoille ja ehkä myös ihan tavallisille kuvatarinoille.
Onkos teidän blogissanne draamatarinaa käynnissä tai suunnitteletko sellaista? Mihin kiinnität huomiota kun teet tarinaasi ja oletko suunnitellut sen loppuun asti?

Itse kun aloitin ajattelin, että kaipa minullakin pitäisi semmoinen olla, kun kaikilla muillakin on. Ei ehkä kannata aloittaa näin, koska yleensä silloin se tarina jää vähän keskeneräiseksi ja pakotetuksi. Juonikäänteitä kuitenkin kannattaa olla riittämiin, ettei tarina käy tylsäksi. Minusta joskus tuntuu, etten itsekään tajua omasta tarinastani mitään. Lopulta saan sen jotenkin selvitettyä, mutta nyt on semmoinen vaihe menossa, että haluaisin sen mahdollisimman nopeasti päätökseen. Mites teillä?

Itse koen, että jos juoni ei ole selkeä ja hahmoja on liikaa, en pysy kärryillä tarinassa ja se alkaa menettää hohtoaan, kun koko ajan esitellään joku uusi hahmo. Ja nämä yleistyvät paha hahmo on nuken sisällä tarinat alkavat jo vähän kyllästyttää. Tiedän, minullakin on sellainen, mutta pyrin muuttamaan koko tarinan suunnan. Very Happy En tietenkään yritä ketään tässä loukata.

Voitte jakaa täällä mielipiteitänne eri draamatarinoiden juonista, siis yleisesti, mielellään ei osoitella sormella ketään! Ja kommentoikaatten ystävällisesti. nwn Vinkkiä saa antaa, että minkälaisia ominaisuuksia on hyvä olla ja mikä teitä kiinnostaa!
Shmi
Shmi

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 29.11.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Draamatarinat Empty Vs: Draamatarinat

Viesti  Islandi Ma Joulu 03, 2012 10:31 am

Itselläni tämä draamatarina vasta dalini tultua alkamassa. Mulle on kuienkin vielä epäselvää, mitä lopuksi käy, mutta senkin kyllä ehdin suunnitella~
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Draamatarinat Empty Vs: Draamatarinat

Viesti  Ellu Ma Joulu 03, 2012 12:22 pm

Jaa-a, mulla ei ole näillä näkymin edes suunnitteilla tämmöistä draamatarinaa. Ei riittäis innostus, kun postaankin aika harvoin kun kaikki kiireet tunkee päälle ja tällasta, en usko että mielikuvituskaan riittäis mihinkään oivalliseen tarinaan.

No mutta, en usko että olis kuitenkaan maailman helpointa ruveta väsäämään jotain tarinaa ainoastaan kahdella nukella. Luulisin, että kolmonen olisi alaraja, eikä mulla oo edes tulossa lähiaikoina kolmatta nukkea kun pitäisi saada edelliset valmiiksi.

Näitä draamatarinoita on kuitenkin aivan mahtava lukea. Mulla on ainoastaan muutama suosikki, mutta niitä jaksaa lukea aina alusta loppuun eikä niihin sitten kyllästy millään - hyvä vaan. c;
Ellu
Ellu

Viestien lukumäärä : 378
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Draamatarinat Empty Vs: Draamatarinat

Viesti  Islandi Ma Joulu 03, 2012 2:15 pm

Ellu kirjoitti:Jaa-a, mulla ei ole näillä näkymin edes suunnitteilla tämmöistä draamatarinaa. Ei riittäis innostus, kun postaankin aika harvoin kun kaikki kiireet tunkee päälle ja tällasta, en usko että mielikuvituskaan riittäis mihinkään oivalliseen tarinaan.

No mutta, en usko että olis kuitenkaan maailman helpointa ruveta väsäämään jotain tarinaa ainoastaan kahdella nukella. Luulisin, että kolmonen olisi alaraja, eikä mulla oo edes tulossa lähiaikoina kolmatta nukkea kun pitäisi saada edelliset valmiiksi.

Näitä draamatarinoita on kuitenkin aivan mahtava lukea. Mulla on ainoastaan muutama suosikki, mutta niitä jaksaa lukea aina alusta loppuun eikä niihin sitten kyllästy millään - hyvä vaan. c;
ittellänikin vaan muutama suosikki, mut kyllä niitä toistenkin draamatarinoita on toki kiva lukee.
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Draamatarinat Empty Vs: Draamatarinat

Viesti  sagacchi Ke Joulu 19, 2012 7:53 am

ite en tee sen kummempaa 'suurta' draamatarinaa, vaan enemmänkin tälläisiä 'slice-of-life'-kuvatarinoita jotka on vähän irtonaisia toisistaan (en oo tosin voinu tehä niitä vähään aikaan ku on kiireitä ja ei oo ollu tarvittavia nukkeja lol xD) : 3 tällä hetkellä ois tosin ollu pitkään tälläne vähän pidempi draamatarina suunnitteilla Wink

mutta draamatarinoita on tosi kiva lukea, varsinkin jos ne on tarkasti suunniteltu.
sagacchi
sagacchi

Viestien lukumäärä : 62
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://imsayingiloveu.blogspot.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Draamatarinat Empty Vs: Draamatarinat

Viesti  Sylvia & nuket Pe Joulu 21, 2012 7:30 am

Hmmm... Mielessä kiertää yksi ja sama tarina...Sillä se omani Smile Tähän asti parhain inspikseni. En paljasta viellä mitään muutakuin yhden lauseen "Rakkaus on tappavaa". Siitä lauseesta sain sen inspiraation c:
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Draamatarinat Empty Vs: Draamatarinat

Viesti  Miukkiss Ma Helmi 18, 2013 12:39 am

Ite sain inspiraation draamatarinaan shootista, mutten tajunnut sitä. Kun menin ulos kuvaamaan tajusin, että mulla on ollut päässä koko ajan draamatarina ja nyt ehkä rupean sitä tonne blogiin luomaan nwn
Miukkiss
Miukkiss

Viestien lukumäärä : 20
Join date : 12.10.2012
Ikä : 22
Paikkakunta : Helsinki

http://shine-in-a-rainbow.blogspot.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Draamatarinat Empty Vs: Draamatarinat

Viesti  Islandi Ke Helmi 20, 2013 1:19 am

Mä olen nyt viimepäivinä koittanut kuvata tuota, mutta aina on niin huono valaistus, ettei onnistu. Juono on kuitenkin nyt kokonaan suunniteltu, mutta valaistus on aina vaan niin huono -.- Kyllä mä varmaan vielä joku päivä onnistun sen kuvaamaan kunnolla, ja julkasemaankin (y)
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Draamatarinat Empty Vs: Draamatarinat

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa