Jouluchat !
+3
Islandi
~Siiri nöff~
Strawberry Kitten
7 posters
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 1 / 1
Jouluchat !
Mitä kaikkea toivotte joululahjaks, lempijoululaulunne, onko perinteitä? Täällä voi jutella joulusta
Strawberry Kitten- Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 25
Vs: Jouluchat !
Hei!
Olin just ostamassa joululahjoja kavereiden kanssa. Tuli ostettua kaverien lahjat, äidille sukat, koko perheelle dvd, ja äidille pentikiltä kynttilä ja joulukoriste. Ja lipsahtipa koriin itselleni varten myös ompelua varten irtonaisia kulkusia, sekä Vampire Knight 5.
Olin just ostamassa joululahjoja kavereiden kanssa. Tuli ostettua kaverien lahjat, äidille sukat, koko perheelle dvd, ja äidille pentikiltä kynttilä ja joulukoriste. Ja lipsahtipa koriin itselleni varten myös ompelua varten irtonaisia kulkusia, sekä Vampire Knight 5.
Mä toivon joululahjaks
vesivärikynät,
kankaita ompelemiseen,
pikku krääsää nukeille,
& uuden, toimivan ompelukoneen.
vesivärikynät,
kankaita ompelemiseen,
pikku krääsää nukeille,
& uuden, toimivan ompelukoneen.
Hei kaikille! c:
Omalta toivomuslistalta ei tällä hetkellä löydy muuta kuin rahaa, ne menee luultavasti nukkeiluun. Ehkä voisin lisätä listalle jotain muutakin - vaikkapa Cool Catin tilauksen, kun tarvitsisin lisää kenkiä ja tälleen. (:
Omalta toivomuslistalta ei tällä hetkellä löydy muuta kuin rahaa, ne menee luultavasti nukkeiluun. Ehkä voisin lisätä listalle jotain muutakin - vaikkapa Cool Catin tilauksen, kun tarvitsisin lisää kenkiä ja tälleen. (:
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Listallani kaikki ovat tilattavia c: Hmmm...Obbareita suurimmaksi osaksi...ja peruukkeja cancasta owo
Ai niin, toki haluisin uuden kameran, mutten viitti pyytää... en kuvaile oikeen hirveästi muuta kuin nukkeja - enkä mä varmaan pelkästään siihen tarkoitukseen viittis pyytää.
No mutta, onkos teillä joulukalenterit? Jos on niin minkälaiset? :D
No mutta, onkos teillä joulukalenterit? Jos on niin minkälaiset? :D
Mun joulukalenteriin äitiliini täyttelee pikkutavaraa, joulukoristeita tai suklaata. nunEllu kirjoitti:Ai niin, toki haluisin uuden kameran, mutten viitti pyytää... en kuvaile oikeen hirveästi muuta kuin nukkeja - enkä mä varmaan pelkästään siihen tarkoitukseen viittis pyytää.
No mutta, onkos teillä joulukalenterit? Jos on niin minkälaiset?
~Siiri nöff~ kirjoitti:Mun joulukalenteriin äitiliini täyttelee pikkutavaraa, joulukoristeita tai suklaata. nunEllu kirjoitti:Ai niin, toki haluisin uuden kameran, mutten viitti pyytää... en kuvaile oikeen hirveästi muuta kuin nukkeja - enkä mä varmaan pelkästään siihen tarkoitukseen viittis pyytää.
Okkei kuulostaa kivalta ! Itselläni ei oo mitään, pitäisköhän ostaa xd
Sori, että laitoin nyt kaks viestiä peräkkäin; mutta pakko mainita että taidan pyytää aikaiseksi joululahjaksi yhden nuken.. hehehee koska, noh, miksei?
Mulla ja veljillä on yhteinen lego-kalenteri, ja sitten ite kaverin kanssa vaihetaan aina joka päivälle oma luukku jtn nukkekamaa, jos joku nyt älys xd xdEllu kirjoitti:Ai niin, toki haluisin uuden kameran, mutten viitti pyytää... en kuvaile oikeen hirveästi muuta kuin nukkeja - enkä mä varmaan pelkästään siihen tarkoitukseen viittis pyytää.
Jeeee, ensimmäinen päivä joulukuuta! Enää 23 päivää Jouluun...! c:
Itse saan joululahjaksi Dal Hangryn. ^^ Tänä vuonna joulusta tulee hieman erikoisempi, kun saan poikaystäväni kanssa sitä viettää, joulua kovasti odottaessa. :3
Siniirr- Viestien lukumäärä : 75
Siniirr kirjoitti:Itse saan joululahjaksi Dal Hangryn. ^^ Tänä vuonna joulusta tulee hieman erikoisempi, kun saan poikaystäväni kanssa sitä viettää, joulua kovasti odottaessa. :3
Kuullostaa mukavalta :> Pidä hauska joulu poikaystäväsi seurassa <3
Olin eilen pikkujouluissa, siellä oli ihanaa c: ♥
Meoow!
Äsken joululahjaostoksilla. Mulla on sellainen kutina että tänne saapuu Azumanga Daioh-uusintapainokset (koko sarja)
Sain myös tänään pikkujoululahjaksi mm. At laz meridian 3:sen. :3
Äsken joululahjaostoksilla. Mulla on sellainen kutina että tänne saapuu Azumanga Daioh-uusintapainokset (koko sarja)
Sain myös tänään pikkujoululahjaksi mm. At laz meridian 3:sen. :3
Pitäis ommella lisää noita nukkekokoisia tonttulakkeja, ne on söpöjä!
Nyt minua harittaa, kun ihana joulu on ohitse :// Onneks saan viel pitää jouluvaloja huoneessani :DD
Islandi kirjoitti:Nyt minua harittaa, kun ihana joulu on ohitse :// Onneks saan viel pitää jouluvaloja huoneessani :DD
Nii-in, siitä on jo yli kuukaus. Outoa. Joulu meni liian nopeasti. D:
Pullipnuoret :: Chat
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa