Byul Princess Minty 2013
+4
~Siiri nöff~
emppuliini
Charming
Sylvia & nuket
8 posters
Sivu 1 / 1
Byul Princess Minty 2013
Hmmm...Olen aika tyytymätön näihiin prinsessa julkaistuihin. Ne kaikki ovat niin samanlaisia.
Mintyn meikki on kyllä todella kaunis. Se eroaa hyvin muiden Byulijen meikeistä. Peruukki menee varmasti heti pilalle, vaikka tosi kaunis onkin
Kengät ovat kuin palikat jalassa. Tämä julkaistu menee ihan liian pitkälle Byulin oikeasta iästä. Kiilakorot kengissä...
Mitäs mieltä olitte?
Mintyn meikki on kyllä todella kaunis. Se eroaa hyvin muiden Byulijen meikeistä. Peruukki menee varmasti heti pilalle, vaikka tosi kaunis onkin
Kengät ovat kuin palikat jalassa. Tämä julkaistu menee ihan liian pitkälle Byulin oikeasta iästä. Kiilakorot kengissä...
Mitäs mieltä olitte?
Vs: Byul Princess Minty 2013
No, mekko on aivan ihana!! En oikein haluaisi ostaa.. Ei oikein minulle "sovi", vaikka kuiteskin prinsessa julkaisuja rrakastan.. Mutta livenä edelleen haluan nähdä..
Vooi, näyttää kyllä todella suloiselta!
emppuliini- Viestien lukumäärä : 42
Ikä : 24
Ei kyllä yhtään ole mun makuun. Peruukkikin menisi varmasti sotkuun aika piakkoin, eikä faceupissakaan ole mitään kehuttavaa. Tämä on sitten vain minun mielipiteeni, anteeksi jos joku tykkää. ene'
Ellu- Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 24
Näää meikit ja noi silmät. Byulin valitsemisesta tulee entistä vaikeempaa ~ <3
Oikeesti, toi on ihana <3 En mä koskaan Buylia oo hankkimassa, mut jos pitäis valita yks, niin tää ois varmaan listan kakkosena <3 Noi silmät, noi meikit, mä sulan... Peruukkilta kyllä näyttäisi olevan aika huonoa laatua odotettavissa, mutta onneks peruukin voi vaihtaa!
Similar topics
» Little Byul+ My Melody Baby Tammikuu 2013
» Dal Princess Pinky 2013
» Pullip Karen 2013 Tammikuu :3
» Pullip Luna x Tokidoki Tammikuu 2013
» Taeyang Hide / Psyence Tammikuu 2013
» Dal Princess Pinky 2013
» Pullip Karen 2013 Tammikuu :3
» Pullip Luna x Tokidoki Tammikuu 2013
» Taeyang Hide / Psyence Tammikuu 2013
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: