Pullipnuoret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ompeleminen

+6
nettinette
Islandi
Sylvia & nuket
Siirappipossu
Lily Silver
Ellu
10 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Ompeleminen Empty Ompeleminen

Viesti  Ellu To Marras 08, 2012 10:45 am

Heipsun, ajattelin luoda tällaisen keskustelun ompelijoille - riippumatta siitä ompeletko käsin vai koneella - itse siis lähinnä noita nukenvaatteita teen ompelukoneellani. Nukenvaatteille juuri tämä topiikki on siis enimmäkseen suunnattu mutta saa täällä kyllä puhua ompelusta ihan yleisesti katsoen.

Tänne siis keskustelua ompelemisesta, avunpyyntöjä ja kaikenlaista; jakakaa ihmeessä jos teillä on tiedossa joku sivusto josta löytää hyviä tutoriaaleja taikka kaavoja yms., kokoan tänne vaikka listaa hyvistä sivuista ja videoista.

Kaavat

Monet blythejen kaavat käyvät Pullipille ja jos eivät niin pienen muokkauksen jälkeen ainakin. Esimerkiksi huppua kannattaa pienentää. Kannattaa käyttää vaikka venyvää kangasta, jollei ole aivan varma siitä, tuleeko vaate olemaan ihan oikean kokoinen.

Puchi Collective Tulostettavia kaavoja, joissa on yksinkertaiset ohjeet mukana. Ohjeet ovat englanniksi. Nämä kaavat ovat suunnattu Blytheille, mutta sopii täydellisesti ainakin pienen muokkauksen jälkeen.

xoxo Blythe Tulostettavia kaavoja, joissa on englanninkieliset yksinkertaiset ohjeet mukana. Nämäkin kaavat ovat suunnattu Blytheille, vaikkakin oivia vanhan kunnon muokkauksen jälkeen.

Oriettacat Ja vielä kerran Blytheille suunnattuja kaavoja jotka vielä kerran pienen muokkauksen jälkeen sopivat kuin valettu. Täältä löydät erittäin pitkän listan kaavoja - lista saattaa näyttää hieman sekavalta, mutta kun ottaa huomioon että tuo sivusto on aika vanha niin kaipa sen ymmärtää. Suurimmassa osassa on mukana englanninkieliset ohjeistukset.

Videotutoriaalit

Youtuben ihmeellisestä maailmasta löytää paljonkin nukkevaatetutoriaaleja, tässä nyt muutama niistä, jotka ovat ainakin mua auttaneet todella paljon. Toivottavasti näistä on apua teillekkin! (:

My Froggy Stuff Linkki suoraan My Froggy Stuffin nukenvaatesoittolistaan. Selkeitä ja yksinkertaisia tutoriaaleja. Saman käyttäjän kanavalta löytyy muita hyödyllisiä tutoriaaleja - kuten esimerkiksi tavaroiden, huonekalujen tai vaikkapa nukketalon tekemiseen.

Yuniedhc Linkki suoraan Yuniedhc:n nukenvaatesoittolistaan. Osa Yunien vaatetutoriaaleista voi näyttää hiukan hankalilta, mutta kunhan lukee tarkasti ohjeet niin eiköhän onnistu. Tärkein asia on se, että otat tekstitykset käyttöön CC -painikkeesta. Samalta kanavalta löytyy myös apua huonekalujen tekemiseen. Sieltä löytyy myös mm. musiikkivideoita, kustomointivideoita (ei kustomointitutoriaaleja) ja muuta mukavaa.

Nauttikaa, toivottavasti tästä oli apua jollekulle! Väsäsin tätä ehkä muutaman tunnin. Mutta keskustellaan ompelemisesta; laittakaa kuvia, avunpyyntöjä, linkatkaa jotain sivuja tai videoita ja sitten tietty ihan yleistä keskustelua. n_n
Ellu
Ellu

Viestien lukumäärä : 378
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Lily Silver To Marras 08, 2012 12:13 pm

Hih, kiva kun tällainen keskustelu tuli - koska mä oon ompelijaihmisiä! n3n

Aloitin nukenvaatteiden teon puolisen vuotta sitten ja mun taidot oli ihan hakoteillä. Ei huolitteluja, päärmeitä tai mitään muutakaan. Vaatteet purkautu ja oli usein vähän liian tiukkoja tai liian löysiä. Mut jostain se lähtee Wink Oon kehittynyt valtavasti sen jälkeen, nykyään oon paljon aktiivisempi ompelija. Myöskin ompelukäytäntöni ovat muuttuneet - ennen tykkäsin ommella koulun käsityökerhossa, nykyään yksin kotona.

Ompelen aika paljon hameita ja muuta sellaista, en vieläkään osaa kunnolla tehdä pitkähihaista paitaa tai housuja nukelle! xd Mulla on kyllä kaavat, mut mun ompelujälki niissä vaatteissa ei oo niin... Kaunista. Mutta koska minä ja mun nuket ollaan lolitoja, niin koristeiden käyttö on kivaa! ~ En tee yleensä OTT-lolia koska tykkään vähän hillitymmässä sweetistä :d Täytyis kyl joskus kokeilla semmoista yliröyhelöistä Sfoglia-tyylistä mekkoa tehä.
Lily Silver
Lily Silver

Viestien lukumäärä : 71
Join date : 09.10.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Siirappipossu To Marras 08, 2012 12:28 pm

Pidän kaiken pienen näpertelystä ja saatan jopa olla todella innoissani pienistä napeista

Haluaisin kokeilla tehdä itselleni sellaista yksityiskohtaista loli - mekon tyylistä mekkoa noiden saamieni silkkihanskojen seuraksi, sekä Momlllekkin samantyylinen, kun neiti on tuollainen teenlipittäjälolita. Ja minä pikemminkin kahvinliputtäjägoottilolita, että ei sen puoleen. Olen suunnitellut jo asuni seuraavaan coniin, vaikkei se olekkaan aivan loli - mekko, mutta sen tyyppinen kuitenkin. En viitsi vielä paljastaa. Saa nähdä toteutuuko koko suunnitelmani edes. o u o

Siirappipossu

Viestien lukumäärä : 50
Join date : 27.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Tampere

http://ihanatmuistot.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Sylvia & nuket Pe Marras 09, 2012 10:36 am

Suorastaan rakastan uusien asukokonaisuuksien miettimistä, sekä toteuttamista. Olen ihan hulluna kaikenlaisiin juttuihin jotka liittyvät jotenkin nukkeiluun. Tykkään ihan sairaasti ommella varsinkin ompelukoneella. Löysin juuri eilen suomalaisesta kirjakaupasta 20 supersöpöä rusettia jotka olivat vain 2, 95€ Ne on jo päässyt käyttöön. Löysin myös samasta paikasta söpöjä alle 1cm mittaisia nappeja. Ne oli niiiiiiin ihania! Rakastan kaikkea söpöä. Rakastuin muutamapäivä sitten sweet loli kamoihin. Ajattelinommella Emilylle yhden mekon, ihan arki vaatteiksi.

Anteeksi tekstin kirjoitusvirheet!
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Islandi Su Marras 18, 2012 10:22 am

Oih, onneksi t'nne tuli tallainen aihe!

Rakastan ompelemista, ja pitäisikin jostain stekkailla noita kaavoja~

Itse joudun tekemään kaiken nykyään käsin, kun rakas ompelukone-kultani päätti ottaa ainakin hetkeksi lopputilin, ja sitten mennään käsin :/... Mutta asiaan, asiaan. En ole kovin hyvä ompelemaan, varsinkaan esim. paitoja. Noh, teen yleen ensin tuubitopin, ja sitten ompelen siihen hihat reonoille, jolloin siitä tulee jonkinlainen paita, mutta muutoin en osaa paitoja tehdä. hameetkin ovat tosi monimutkaisia, en oikeen niitäkään oo ees jaksanut yrittää :'| Pitäis varmaan kuitenkin. Sukat on kivoja, mut pieniä ja helppoja. Ja tuubitopit ihan tylsiä, en mä niitä oikeen tee. Säärystimiä ja pipoja on kiva tehä.
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Lily Silver Su Marras 18, 2012 2:08 pm

Islandi kirjoitti:
hameetkin ovat tosi monimutkaisia, en oikeen niitäkään oo ees jaksanut yrittää :'|

Hameet ovat itseasiassa aika yksinkertaisia. Ensin piirretään kankaalle ympyrä. Ympyrän koko riippuu hameen helman pituudesta. Mitä isompi ympyrä, sitä pidempi helma. Kelloisuus (eli hameen "puffuisuus") määritellään siten, että jos haluaa puolikellon niin silloin käytetään vain puoli ympyrää. Leikataan se hamepala ja sinne keskelle leikataan pienempi ympyrä, että hame menee nukelle. Huolitellaan reunat ja ommellaan saumat yhteen. Aika yksinkertaista :'3 Tietysti erimuotoisia hameita tehdään eri tavalla, mutta kellohame on aika helppo tehdä kun tulee vain yksi kangaspala eikä muuta.
Lily Silver
Lily Silver

Viestien lukumäärä : 71
Join date : 09.10.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Sylvia & nuket Su Marras 18, 2012 10:26 pm

Byööh! Tarvitsen jonkun kokeneen apua ;w;
Olen koittanut varmaan 2 kuukautta tehdä Dalille sopivia housuja. Se ei vaan onnistu. Voiko housut tehdä sukkahousujen kaavasta, vai tuleeko niistä liian kireät. Yrittäisin ommella vanhoista ohuista farkuista.
Olisin toooooodella onnellinen jos joku kertoisi ja laittaisi vaikkapa kuvan hyvästä ja helposta kaavasta. Olisi myös kiva jos laittaisitte jonkinlaisen ohjeen.
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Islandi Ma Marras 19, 2012 11:24 am

Lily Silver kirjoitti:
Islandi kirjoitti:
hameetkin ovat tosi monimutkaisia, en oikeen niitäkään oo ees jaksanut yrittää :'|

Hameet ovat itseasiassa aika yksinkertaisia. Ensin piirretään kankaalle ympyrä. Ympyrän koko riippuu hameen helman pituudesta. Mitä isompi ympyrä, sitä pidempi helma. Kelloisuus (eli hameen "puffuisuus") määritellään siten, että jos haluaa puolikellon niin silloin käytetään vain puoli ympyrää. Leikataan se hamepala ja sinne keskelle leikataan pienempi ympyrä, että hame menee nukelle. Huolitellaan reunat ja ommellaan saumat yhteen. Aika yksinkertaista :'3 Tietysti erimuotoisia hameita tehdään eri tavalla, mutta kellohame on aika helppo tehdä kun tulee vain yksi kangaspala eikä muuta.

Kiitos neuvosta, pitääkin kokeilla pian!
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  nettinette Ma Marras 19, 2012 12:00 pm

Voisin alkaa harjottelemaan tota ompelemista, en oo haka siinä ja kaipaan nukeille vaatteita Very Happy
nettinette
nettinette

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 19.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Sylvia & nuket Ti Marras 20, 2012 10:24 pm

nettinette kirjoitti:Voisin alkaa harjottelemaan tota ompelemista, en oo haka siinä ja kaipaan nukeille vaatteita Very Happy

Hei! Mulla on blogissani nettikauppa. Hurjia joulualennuksia! Käy katsomassa ihmeessä Smile
[url=Muovirakkaus.blogspot.com]Täältä![/url]

Sori toi vammaa kun ipadilla kirjoittelee...
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  ~Siiri nöff~ Ti Marras 20, 2012 11:33 pm

Tein lauantaina nukelleni jumpinin tapaisen haalarin, mutta ilman huppua.
~Siiri nöff~
~Siiri nöff~

Viestien lukumäärä : 283
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

http://www.weheartpullips.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Sylvia & nuket Ke Marras 21, 2012 4:12 am

~Siiri nöff~ kirjoitti:Tein lauantaina nukelleni jumpinin tapaisen haalarin, mutta ilman huppua.

Voisitko lähettää yv:llä mulle kaavat? Sillä itselläni on ollu semmoset mut ne on kai roskissa :>
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Charming Ke Marras 21, 2012 4:59 am

Sylvia & nuket kirjoitti:
~Siiri nöff~ kirjoitti:Tein lauantaina nukelleni jumpinin tapaisen haalarin, mutta ilman huppua.

Voisitko lähettää yv:llä mulle kaavat? Sillä itselläni on ollu semmoset mut ne on kai roskissa :>

Mäkin haluisin!! * u * Mut jos on vaan mahollista...? Ja laita yv:llä jos laitat myös mullekkin...?
Charming
Charming

Viestien lukumäärä : 115
Join date : 28.10.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Tre

http://charmingbeery.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  ~Siiri nöff~ Ke Marras 21, 2012 6:58 am

Sylvia & nuket kirjoitti:
~Siiri nöff~ kirjoitti:Tein lauantaina nukelleni jumpinin tapaisen haalarin, mutta ilman huppua.

Voisitko lähettää yv:llä mulle kaavat? Sillä itselläni on ollu semmoset mut ne on kai roskissa :>

Tein vain paidanhihasta. Embarassed
~Siiri nöff~
~Siiri nöff~

Viestien lukumäärä : 283
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

http://www.weheartpullips.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Sylvia & nuket Ke Marras 21, 2012 8:50 am

~Siiri nöff~ kirjoitti:
Sylvia & nuket kirjoitti:
~Siiri nöff~ kirjoitti:Tein lauantaina nukelleni jumpinin tapaisen haalarin, mutta ilman huppua.

Voisitko lähettää yv:llä mulle kaavat? Sillä itselläni on ollu semmoset mut ne on kai roskissa :>

Tein vain paidanhihasta. Embarassed

Ai siis ilman kaavaa~?
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Ellu Ke Marras 28, 2012 11:25 am

Ooi, kiva huomata että tänne on tullut näinkin paljon viestejä - ja keskusteluakin on syntynyt. (:

Pitäisi varmaan joku päivä laittaa niitä kuviakin tänne, jos nyt saan napattua edes vähänkin edustavan kuvan ompeluksistani... aagh. Niin ja laittakaa tekin toki, olisi tosi kiva nähdä! >u<

No mutta, kävin tuossa jokunen päivä sitten Sinellissä ostamassa vähän ompelutarvikkeita, mukaan tarttui metri tuollaista pitsinauhaa - sitä mulla on kyllä ennestäänkin mutta koskaan ei voi olla liikaa - ja pieni pussi jonka sisällä on ylisuloisia minikokoisia sydämen sekä tähden muotoisia pastelliväreillä somistettuja nappeja!
Ellu
Ellu

Viestien lukumäärä : 378
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Shmi Pe Marras 30, 2012 8:22 am

Kiva kun tämmönenki löyty. nun Itse olen niitä ompelijaihmisiä. Että ihan nukenvaatteita ja jopa cosseja! ; 3 Tällä hetkellä työstän Kyoko-cossia, mutta se on nyt vähän pausella, kunnes saan lisää vinonauhaa. : / Ja nuken vaatteita olisi nyt tarkoitus tänä viikonloppuna tehdä. Rakastan kaikenlaisten uusien juttujen kokeilemista, vaikka ne yleensä epäonnistuvat melko... no sanotaan paljon. : D
Shmi
Shmi

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 29.11.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Ellu La Joulu 01, 2012 2:09 pm

Mulla ois myös edessä cossin ompelu, tai noh, jos en tilaa sitä sittenkään netistä, köh. Kyseessä on siis Madokan kouluasu. <;
Ellu
Ellu

Viestien lukumäärä : 378
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Shmi Su Joulu 02, 2012 12:56 am

Ellu kirjoitti:Mulla ois myös edessä cossin ompelu, tai noh, jos en tilaa sitä sittenkään netistä, köh. Kyseessä on siis Madokan kouluasu. <;

Aa. Ootan innol et nään sen. Mutta kai tulet Frostbiteen? Kun liput ei kai olekaan loppuunmyyty tai jtn.. Very Happy
Mulla tosiaan on nyt ompelu jäänyt vähän pauselle. Yritän neuloa nukelle villatakin tai paidan, katotaan miten onnistuu. : D
Shmi
Shmi

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 29.11.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Ellu Su Joulu 02, 2012 12:59 am

Shmi kirjoitti:
Ellu kirjoitti:Mulla ois myös edessä cossin ompelu, tai noh, jos en tilaa sitä sittenkään netistä, köh. Kyseessä on siis Madokan kouluasu. <;

Aa. Ootan innol et nään sen. Mutta kai tulet Frostbiteen? Kun liput ei kai olekaan loppuunmyyty tai jtn.. Very Happy
Mulla tosiaan on nyt ompelu jäänyt vähän pauselle. Yritän neuloa nukelle villatakin tai paidan, katotaan miten onnistuu. : D

Tulen ! Me tilattiin lippu eilen, ja yöpymissijakin on varmistettu kaverilta niin pääsy on satavarmaa ♥️ c:

Ite en osaa neuloa, en oikeestaan yhtään - koitan sit käsitöissä opetella neulomista kun oon nyt puutöissä ja meillä on puol vuotta kumpaakin. Very Happy
Ellu
Ellu

Viestien lukumäärä : 378
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Shmi Su Joulu 02, 2012 1:04 am

Ellu kirjoitti:
Shmi kirjoitti:
Ellu kirjoitti:Mulla ois myös edessä cossin ompelu, tai noh, jos en tilaa sitä sittenkään netistä, köh. Kyseessä on siis Madokan kouluasu. <;

Aa. Ootan innol et nään sen. Mutta kai tulet Frostbiteen? Kun liput ei kai olekaan loppuunmyyty tai jtn.. Very Happy
Mulla tosiaan on nyt ompelu jäänyt vähän pauselle. Yritän neuloa nukelle villatakin tai paidan, katotaan miten onnistuu. : D

Tulen ! Me tilattiin lippu eilen, ja yöpymissijakin on varmistettu kaverilta niin pääsy on satavarmaa ♥️ c:

Ite en osaa neuloa, en oikeestaan yhtään - koitan sit käsitöissä opetella neulomista kun oon nyt puutöissä ja meillä on puol vuotta kumpaakin. Very Happy
Yay! Tiialleko meet yöks? nun Kyl sä varmasti opit neulomaan, se on helppoa. ^w^ Mä en kyllä osaa sitten niitä puutöitä yhtään, oon pulassa Kyokon keihään kanssa. : (
Shmi
Shmi

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 29.11.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Ellu Su Joulu 02, 2012 8:29 am

Shmi kirjoitti:Yay! Tiialleko meet yöks? nun Kyl sä varmasti opit neulomaan, se on helppoa. ^w^ Mä en kyllä osaa sitten niitä puutöitä yhtään, oon pulassa Kyokon keihään kanssa. : (

Juu meen ~
Huh helpotus ! n o n
& en mäkään osaa oikeastaan mitään puutöitä, oon hionut kaks edellistä tuntia semmoista noppaa kun en muuta tekemistä siellä keksi - siis kun me saadaan ite päättää mitä me tehdään ja.. niin.

Okei, jollei menis nyt ihan Off Topiciksi niin aattelin ommella tässä lähiaikoina tonttulakkeja kun niit on helppo tehä! Very Happy
Ellu
Ellu

Viestien lukumäärä : 378
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Lily Silver Su Joulu 02, 2012 12:38 pm

Yää, meidän ompelukone menee ensi perjantaina huoltoon *unknown* ajaksi, onhan se kiva saada puolaaminen taas toimimaan ja muutenkin koneen sekoilut korjata, mutta just mun ompeluinnostuksen aikaan >___< Toivon, että tulisi sitten huollosta ennen joulua. Ja joululomalla tulen ompelemaan paljon, toivottavasti :3
Lily Silver
Lily Silver

Viestien lukumäärä : 71
Join date : 09.10.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Ellu Ma Joulu 03, 2012 12:34 pm

Ompelin tänään jotain mekkoja ja sukkia hyödyntämällä pieneksi jääneitä vaatteita. Suunnittelin myös mitä ompelisin Give Awayhyn... jos sellaisen siis pidän.
Ellu
Ellu

Viestien lukumäärä : 378
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  ~Siiri nöff~ Ma Joulu 03, 2012 1:25 pm

Vähän yli viikko sitten löysin Jumbon citymarketista ihania kulkusia. Ne on helppo ommella esim. pullipin tonttulakkiin. nun
Ja oli halpojakin, 1,95€! Very Happy
~Siiri nöff~
~Siiri nöff~

Viestien lukumäärä : 283
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

http://www.weheartpullips.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ompeleminen Empty Vs: Ompeleminen

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa