Pullipnuoret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

+22
Ami-san
StrawberryCake
Islandi
~Iida~
Sylvia & nuket
Charming
Siirappipossu
emppuliini
~Siiri nöff~
mihoto
Lily Silver
littledollinbigworld
Sirius
Michi
veera
mangomies
AlliPalli
Eika
Demihoney
Pattepossu
Jennazzu
kirsikankukka
26 posters

Sivu 2 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  ~Siiri nöff~ Ke Loka 10, 2012 9:27 am

Kaede: Tule jo tänne!
Sena: Eeh! Mutkun mun silmät! Mad
~Siiri nöff~
~Siiri nöff~

Viestien lukumäärä : 283
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

http://www.weheartpullips.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Sirius Ke Loka 10, 2012 9:30 am

Mugi: *Katsahdin ympärilleni* >> Paljon nukkeja... << *Ajattelin*

// Seuraa Mugille? nwn
Sirius
Sirius

Viestien lukumäärä : 45
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Kiire suihkuun xd

Viesti  ~Siiri nöff~ Ke Loka 10, 2012 9:52 am

Sirius kirjoitti:Mugi: *Katsahdin ympärilleni* >> Paljon nukkeja... << *Ajattelin*

// Seuraa Mugille? nwn

// voin joskus toiste. Nyt pitää mennä suihkuun. xp
Haittaako sua, kun mä olen suunnitellut mun mahdolliselle tulevalle nukelle Mugi-nimeä? Otin sen yhdestä manga-/animesarjasta. Yksällä.
~Siiri nöff~
~Siiri nöff~

Viestien lukumäärä : 283
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

http://www.weheartpullips.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  veera Ke Loka 10, 2012 10:15 am

Pilvi: >>sanoiko joku jotain<< ai.. hei.
veera
veera

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 08.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Michi Ke Loka 10, 2012 8:55 pm

Molly: *Käännyn katsomaan taas Pilveen ja hymyilen tälle. Samassa huomaan, että aika moni tuijottaa minua. Jään seisomaan paikalleni ö__ö - ilmeellä*

Cassia: *Lehahtaa punaiseksi* >>Äh omo<<
Michi
Michi

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 09.10.2012
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Sirius To Loka 11, 2012 9:39 am

Mugi: *Käänsin katseeni Mollysta, joka oli ollut jo hetkisen huomion keskipiste. Tuhahdin kuuluvasti* >> Tylsää! <<
Sirius
Sirius

Viestien lukumäärä : 45
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  emppuliini Pe Loka 12, 2012 4:07 am

Reika: Mä haluun täältä kassista pois! >-<
emppuliini
emppuliini

Viestien lukumäärä : 42
Join date : 10.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Nivala

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Siirappipossu Su Loka 28, 2012 11:51 am

Momo ✖ *Istuu hiljaa puhua putkahtamatta mitään, silmäillen samalla muita. Tyttö näprää vasemmalla kädellään vaaleanpunaisia hiuksiaan, sekä pitää oikealla kädellä pitää teekuppia. Momo istui sillälailla pää kenossa eteenpäin, että hänen silmiään ei näkynyt. Tai kohtia, jossa silmien olisi pitänyt olla. Hänellä ei ollut silmiä ja siksipä hän parasta aikaa muodosti huoneen kuvaa päänsä sisään. Hän osasi aistia ympärillä olevat asiat ja esineet. Jos kukaan ei kiinnittäisi huomiota häneen, ei paljastuisi, että hän on vahvasti erilainen. Alicen vastakohta. Romua, kuten yhdessä hänen lempisarjoossaan puhutaan.*

Sakaki ✖ *Leikkii Momon vieressä hello kittyillä, kunnes nukahtaa pää Momon sylissä sohvalle.*

Momo ✖ *Kantaa Momon nurkassa olevaan säkkituoliin ja palaa samalle paikalle samaan asentoon. Hän pelkäsi, että nuket alkaisivat ihmetellä koneiden hurinaa yms.

Siirappipossu

Viestien lukumäärä : 50
Join date : 27.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Tampere

http://ihanatmuistot.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Charming Ma Loka 29, 2012 4:30 am

Glaria: * Pitelee veitsiänsä kädessä ja pyyhkii veritahrat pois.*
Eliot: *Katselee mitä Glaria puuhaa*
Coconut: *Tulee istumaan Eliotin syliin* Ja kysyy saanko istua tässä?
Eliot: *Katsoo rakasta Coconut siskoaansa ja huokaisee.* Ja lopulta sanoo, saathan sinä istua. Olethan siskoni.
Glaria: *Vie piiloon veitsensä ja kävelee Eliotin luokse, kunnes huomaa. Että Coconut istuu Eliotin sylissä. Ja Glaria ottaa Coconutin syliin ja vie Martan luokse leikkimään poneilla. Ja menee istumaan Eliotin syliin ja suutelee häntä.*
Eliot: *Suutelee takaisin ja ottaa Glarian syliinsä. Ja vie Glarian huoneeseen missä ei ole ketään.* Haluatko juotavaa? (:
Glaria: Juu.. Kai. Verta. o w o
Eliot: Tuon meille verijuotavaa. *Lähtee hakemaan juotavaa ja tulee pian takaisin. Ja antaa Glarialle verijuotavaa.*
Glaria: Ompas makoisaa. Kiitos, rakas. <3 flower
Charming
Charming

Viestien lukumäärä : 115
Join date : 28.10.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Tre

http://charmingbeery.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Siirappipossu Ma Loka 29, 2012 7:23 am

Momo ✖ >> Verta.. Ei olisi pitänyt tulla tänne Sakakin kanssa. Hän on pikkusiskoni, minun pitää suojella häntä.. Mistäköhän tämä vastuuntunnon puuska tuli? << * Huokaa, sekä nostaa katsettaan hieman. Momo tajuaa, ettei hän ja Sakaki eroa paljos muusta porukasta. Sillälailla. Yht'äkkiä Momosta kuuluu metallista kolinaa, narinaa, sekä kolina.* >> Yää, nyt ne ihan varmasti kiinniittää huomionsa minuun ! <<

Siirappipossu

Viestien lukumäärä : 50
Join date : 27.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Tampere

http://ihanatmuistot.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  mangomies To Marras 01, 2012 8:10 am

Lumi ¤ *pieni vinkaisu kun puree kieltänsä* Mo- Momo? Oletko se sinä? >U< *iloinen hyppy*
mangomies
mangomies

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Siirappi Pe Marras 02, 2012 4:36 am

Momo ☆ Lu..Lu-mi? LUMI! Se olet sinä! Minulla on ollut ikävä sinuaa ~ Mitä olet puuhaillut? Entä mitä Susanille ja Kittylle kuuluu? Oletko nähnyt heitä? * Nousee ylös, sekä juoksee halaamaan Lumi - serkkuaan.*

Siirappi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Siirappipossu Pe Marras 02, 2012 4:37 am

Siirappi kirjoitti:Momo ☆ Lu..Lu-mi? LUMI! Se olet sinä! Minulla on ollut ikävä sinuaa ~ Mitä olet puuhaillut? Entä mitä Susanille ja Kittylle kuuluu? Oletko nähnyt heitä? * Nousee ylös, sekä juoksee halaamaan Lumi - serkkuaan.*

Oho, tämä tulikin vahingossa vierailijalla :'D

Siirappipossu

Viestien lukumäärä : 50
Join date : 27.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Tampere

http://ihanatmuistot.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Sylvia & nuket Pe Marras 02, 2012 9:39 am

Emily: *Sanoo hermostuneesti pelatessaan Ditaa vastaan sakkia (joo ei sitä noin kirjoteta C:)* Miks mä oon aina häviöllä. >>siirtää ratsunsa vihaisena toiseen ruutuun<<
Dita: *siirtää kuningatartaan ja syö Emilyn ratsun* Nyt olet sinä nwn
Emily: >>Mutisee jotai itsekseen jota Dita ei kuule<<
Dita: *Siirtää sotilastaan päin valkoisten kuningasta, syöden samalla Emilyn lähetin* Shakki ja matti! Minä voitin! Pelataanko uu...
Emily: *keskeyttää Ditan ja kaataa kaikki shakkinappulat laudalta* Voit pelata ihan rauhassa!!! *Juoksee pois ja pamauttaa huoneensa oven kiinni äänekkäästi*

Merkit menivät sekaisin, mutta toivottavasti ymmärsitte nwn
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  mangomies Pe Marras 02, 2012 12:20 pm

Siirappi kirjoitti:Momo ☆ Lu..Lu-mi? LUMI! Se olet sinä! Minulla on ollut ikävä sinuaa ~ Mitä olet puuhaillut? Entä mitä Susanille ja Kittylle kuuluu? Oletko nähnyt heitä? * Nousee ylös, sekä juoksee halaamaan Lumi - serkkuaan.*
Lumi - MOMOO ! ♥ Minullakin on ollut ikävä sinua ja olen ollut matkalla jonnekkin, en tiedä mihin. Joakim ei olekkaan mukava ja niin. Su ja Kitty jäivät leirille sotimaan.. Susanin tyttöystävä kuoli. ~ Entäs sinä? :3 *halaus*
mangomies
mangomies

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Siirappipossu Pe Marras 02, 2012 10:24 pm

mangomies kirjoitti:
Siirappi kirjoitti:Momo ☆ Lu..Lu-mi? LUMI! Se olet sinä! Minulla on ollut ikävä sinuaa ~ Mitä olet puuhaillut? Entä mitä Susanille ja Kittylle kuuluu? Oletko nähnyt heitä? * Nousee ylös, sekä juoksee halaamaan Lumi - serkkuaan.*
Lumi - MOMOO ! ♥ Minullakin on ollut ikävä sinua ja olen ollut matkalla jonnekkin, en tiedä mihin. Joakim ei olekkaan mukava ja niin. Su ja Kitty jäivät leirille sotimaan.. Susanin tyttöystävä kuoli. ~ Entäs sinä? :3 *halaus*

Voi sinua.. Ja Joakimkö ei kiva? Sehän on ollut aina mukava, sekä.. Miten se pystyi jättämään Susanin ja Kittyn sinne ? .. Susanin tyttöystäväkö kuollut? Eikö.. Hän oli niin ihana nukke.... -- Mutta minulle ei kuulu mitään kauhean erikoista. Paitsi, että minä tarvitsisin uusia vaatteitaa ~ ♪♫♪

Siirappipossu

Viestien lukumäärä : 50
Join date : 27.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Tampere

http://ihanatmuistot.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  ~Iida~ Pe Marras 02, 2012 11:49 pm

Sawaka: >>Hmm... Toivottavasti must ei tuu mikään ihan outsider...<< *astuu sisään*

Chikako: *Juoksee sisään* MOI KAIKKI!
~Iida~
~Iida~

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

http://www.pullips-story.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  ~Siiri nöff~ Ke Marras 07, 2012 11:22 pm

~Iida~ kirjoitti:Sawaka: >>Hmm... Toivottavasti must ei tuu mikään ihan outsider...<< *astuu sisään*

Chikako: *Juoksee sisään* MOI KAIKKI!

Kaede: *hiipii Sawakan taakse* >>ei huolta, et jää yksin Twisted Evil <<
Sena: *seuraa siskonsa puuhia huvittuneena*
~Siiri nöff~
~Siiri nöff~

Viestien lukumäärä : 283
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

http://www.weheartpullips.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  ~Iida~ To Marras 08, 2012 12:52 am


~Siiri nöff~ kirjoitti:
~Iida~ kirjoitti:Sawaka: >>Hmm... Toivottavasti must ei tuu mikään ihan outsider...<< *astuu sisään*

Chikako: *Juoksee sisään* MOI KAIKKI!

Kaede: *hiipii Sawakan taakse* >>ei huolta, et jää yksin Twisted Evil <<
Sena: *seuraa siskonsa puuhia huvittuneena*

Sawaka: *käännähtää ympäri, ja näkee Kaeden* MOOIII!!
Chikako: *Istahtaa sohvalle* >>Joo, nää tyypit on "toosi" puheliaita<<
~Iida~
~Iida~

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

http://www.pullips-story.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  ~Siiri nöff~ To Marras 08, 2012 1:25 am

~Iida~ kirjoitti:
~Siiri nöff~ kirjoitti:
~Iida~ kirjoitti:Sawaka: >>Hmm... Toivottavasti must ei tuu mikään ihan outsider...<< *astuu sisään*

Chikako: *Juoksee sisään* MOI KAIKKI!

Kaede: *hiipii Sawakan taakse* >>ei huolta, et jää yksin Twisted Evil <<
Sena: *seuraa siskonsa puuhia huvittuneena*

Sawaka: *käännähtää ympäri, ja näkee Kaeden* MOOIII!!
Chikako: *Istahtaa sohvalle* >>Joo, nää tyypit on "toosi" puheliaita<<

Kaede: MOIIIII! *halaa tiukasti, huomaamatta valkoista vaahtoa joka pursuaa Sawakan suusta*
Sena: Mites Chiken Nugetttttt?! *istahtaa Chikakon viereen* Mites poikarintamalla? *virnvirn* Onks kiva toi mun antama lempinimi? *kiusaa kysymyksillään loputtomasti tätimäiseen tyyliin, mutta ilkikurisemmin*
~Siiri nöff~
~Siiri nöff~

Viestien lukumäärä : 283
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

http://www.weheartpullips.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  mangomies Pe Marras 09, 2012 11:10 am

Siirappipossu kirjoitti:
mangomies kirjoitti:
Siirappi kirjoitti:Momo ☆ Lu..Lu-mi? LUMI! Se olet sinä! Minulla on ollut ikävä sinuaa ~ Mitä olet puuhaillut? Entä mitä Susanille ja Kittylle kuuluu? Oletko nähnyt heitä? * Nousee ylös, sekä juoksee halaamaan Lumi - serkkuaan.*
Lumi - MOMOO ! ♥ Minullakin on ollut ikävä sinua ja olen ollut matkalla jonnekkin, en tiedä mihin. Joakim ei olekkaan mukava ja niin. Su ja Kitty jäivät leirille sotimaan.. Susanin tyttöystävä kuoli. ~ Entäs sinä? :3 *halaus*

Voi sinua.. Ja Joakimkö ei kiva? Sehän on ollut aina mukava, sekä.. Miten se pystyi jättämään Susanin ja Kittyn sinne ? .. Susanin tyttöystäväkö kuollut? Eikö.. Hän oli niin ihana nukke.... -- Mutta minulle ei kuulu mitään kauhean erikoista. Paitsi, että minä tarvitsisin uusia vaatteitaa ~ ♪♫♪

Lumi - Ei ollut ei.. :c Niinpä, mutta sain kirjeen siskoilta. He tulevat mahdollisimman pian. :3 Niin, Jenny on kuollut, mutta ei mitään muuta. ^3^ Heh, minäkin. Ja uuden peruukin ._. Mutta ihana nähdä taas, serkku ~ ♥
mangomies
mangomies

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Charming Ma Marras 12, 2012 9:32 am

Glaria: Oot niin ihana Eliot. ~ ♥
Eliot:*Koskettaa varovasti Glariaa* Ja sanoo: Mmmhp?
Glaria:*Ottaa Eliotin kädestä kiinni ja kysyy: Tunnetko samoin?? ö w ö
Eliot: *Katsoo Glariaa* Ja sanoo: Miten niin en tuntisi samoin? No, kuiteskin tunnen samoin.. ~ ♥
Glaria: Ooihj!~ ♥
Charming
Charming

Viestien lukumäärä : 115
Join date : 28.10.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Tre

http://charmingbeery.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Sylvia & nuket Ke Marras 14, 2012 9:27 am

Dita: *Tiskaa likaisia astioita*
Emily: *Istahtaa keittiön matolla ja alkaa rapsuttaa kissaansa korvan takaa* Dita, minua on alkanut epäilyttää yksi asia...
Dita: No mikä? *Lisää pesuainetta veteen*
Emily: >Miten voisin selittää tämän?> *Kokoaa itsensä* ...Se, että *Nielaisee kuuluvasti* Olet nykyään paljon poissa. Tuskin edes nään sinua aamulla, kun herään. Missä olet aina silloin ja miksi annat minun herätä aina yksin? Tuntuu kuin sinulla olisi joku toinen jonka kanssa olisit. *Huokaisee syvään ja kuuluvasti* Ja sen jonkun kanssa nauraisit ne naurut, jotka me olisimme nauraneet kahdestaan. Niinkuin pienenä, muistatko sinä viellä?! Silloin olimme, kuin nenä ja pää. Olimme parhaat kaverit.
Dita: *Nopeuttaa tiskaamistaan*
Emily: Onko se joku tärkeämpi kuin minä? *Nousee ja astelee päin Ditaa* Sillä Dita minä rakastan sinua *Kiss*
Dita: *Valahtaa hehkuvan punaiseksi* >Mi-mitä tämä on?>
Emily: *Astuu lähemmäs Ditaa. Kuiskaa Ditan korvaan* Olet ainoa jota tarvitsen. Suojelen aina tarvittaessa. Autan kun on sen aika. En jätä sinua yksin. Dita sinun pitää oppia, että tämä vain tämä on sitä oikeaa rakkautta. Unohda se toinen ja ota minut vastaan, kun pyydän. Jooko, ole kiltti!
Dita: *Kyynel valuu poskea pitkin. Rutistaa Emilyn paitaa, ja kuiskaa hänelle
* Emily, minäkin rakastan sinua. Olet yksi tärkeimmistä ihmisistä.
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Siirappipossu Su Joulu 02, 2012 12:13 pm

Momo † *Pörröttää valkoisen ja mustanharmaan sodan värisiä hiuksiaan oikealla kädessä samalla puristaen vasemmalla kädellään musta- harmaa- valkoruutuista nalleaan rintaansa vasten. Katsellessaan ympärilleen, hän tuntee olonsa kovin heikoksi.* Pimeys on niskan päällä.. *Kuului pienen pieni kuiskaus tytön istuessa parvekkeen reunojen päälle.* Valon mukana, pala minustakin katoaa. *Hän vilkaisee takana välkehtelevien lasiovien pintaa. Sieltä kuvastuu 13- vuotias kesakkoinen, eriparisilmät ja harvinaisen väriset hiukset omaava tyttö istumassa parvekkeen reunalla. Tämä tyttö käänsi katseensa takaisin horisonttiin. Täälläkin alkoi jo näkyä hänen kotimaailmassaan käytävien taistelun seuraukset. Ilkeys, pimeys, orjuutus, elän riistäminen, kaikki muukin alkoi myllätä. Tätä tämä oli. Tätä oli pimeys.*

Siirappipossu

Viestien lukumäärä : 50
Join date : 27.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Tampere

http://ihanatmuistot.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Islandi Ma Joulu 03, 2012 10:43 am

Tooru: *kävelee hiljaa ja huomaamattomasti muiden nukkejen luo*
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle  - Sivu 2 Empty Vs: Nukkechat/rope ! ~ ♥ + Ohjeet aloittelevalle

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa