Pullipnuoret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nukkea ostamassa?

+13
Sylvia & nuket
Ellu
Cookies:3
Anna ♥
veera
roosa
Islandi
Lily Silver
Pattepossu
Jennazzu
efi
Hakuma
Demihoney
17 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Nukkea ostamassa?

Viesti  Demihoney Ma Loka 08, 2012 10:36 am

Oletko ostamassa ensimmäistä nukkeasi, mutta et oikein tiedä mistä semmoisen voisit ostaa? confused Ei hätää, tässä topicissa on tarkoitus kertoa niitä hyviä & luotettavia kauppoja ostaa nukke! Oli se sitten ensimmäinen tai vaikkapa viides.

Yleistä hinnastoa:

Nämä aasialaiset keräilynuket eivät ole mitään leluja, ja se näkyy myös niiden hinnassa. Yleensä nukkejen hintaluokka on siinä 100 - 150€ paikkeilla. Vanhemmat julkaisut voivat maksaa vähemmänkin, "limited editionit" ( = rajoitettu määrä joitakin nukkemalleja) enemmän.
Nämä limited editionit voivat joskus maksaa reilusti yli 200€.

Luotettavia nettikauppoja:

Tässä muutama luotettava ja yleinen nettikauppa, josta voi tilata kaikkia pullip perheen nukkeja! Myös muutama sananen näistä kaupoista :3

Pullip Style
- Amerikkalainen Pullippien jälleenmyyjä. Löytyy kaikkia pullip perheen nukkeja monipuolisesti. Paljon eri nukkemalleja monelta vuodelta!
- Postikulut n. 40$ (?) (dollaria!) Paketti saattaa jäädä suomen tulliin, jolloin siis joudut maksamaan hieman lisää. PayPal vaaditaan!!
- Toimitusaika varastossa olevilla nukeilla yleensä n. viikko tai kaksi.

Plasticpop
- Saksalainen Pullippien jälleenmyyjä. Nukkejen valikoima vaihtelee hieman, mutta yleensä kuitenkin suhteellisen monipuolisesti on tarjolla!
- Postikulut 15€ (euroa)! Myös nukkejen hinnat ovat euroina. Paketti ei voi jäädä tulliin! Voi maksaa PayPalilla tai tilisiirrolla!
- Toimitusaika n. kaksi viikkoa.
- Plasticpopissa myydään myös obitsuja ja muita oheistuotteita Smile

Mollamania
- Suomalainen Pullippien jälleenmyyjä! Ei niin suuri nukkevalikoima, mutta voi tilata myös varaston ulkopuolella olevia tuotteita cat
- Postikulut riippuvat tuotteesta, Pullipeilla/Daleilla/Taeyangeilla/Byuleilla/Isuleilla se on n. 7€. Ei tarvita PayPalia! Very Happy Myöskään tulliin paketti ei tietenkään voi jäädä.
- Toimitusaika parisen päivää, toinen juttu onkin sitten itse tilaukseen vastaaminen... Mollamaniassa tuntuu olevan aina ruuhkaa, joten jo itse tilauksen vastaamiseen voi mennä kauankin aikaa!
- Myynnissä paljon oheistuotteita, kuten peruukkeja ja obitsuja.

Limited edition nukkeja (ja vanhempia nukkemalleja) myydään mm. eBayssa. Täytyy kuitenkin muistaa, että eBayssa voi olla myös "huijarimyyjiä"! Suspect
Hakuman vinkki eBaysta tilaamiseen:
"On hyvä katsoa myyjän profiili jossa näkyy satunnaisia kommentteja. Myyjän "luotettavuus prosentti" näkyy myytävän tuotteen oikealla puolella. Ennen tilaamista kannatta varmistaa että myyjä pystyy lähettämään paketin tänne Suomee saakka. :3"

------------------------------------------------

Tähän ketjuun voitte myös kertoa muita nukkejen jälleenmyyjiä, jotka voi sitten muokata tähän aloitusviestiin! ^.^

Toivottavasti tästä on apua!
/ En pysty jostain syystä linkkaamaan tähän noita kauppoja...? Mutta ihan Googlaamallakin löytää! Razz


Viimeinen muokkaaja, Demihoney pvm Ma Loka 08, 2012 10:56 am, muokattu 2 kertaa
Demihoney
Demihoney

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 08.10.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

http://jassunomatnuket.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Hakuma Ma Loka 08, 2012 10:47 am

Itelläni postikulut Pullip Stylestä on ollut sellaiset 15$ - 20$, että ei iha 40$ ole ollu. Very Happy (Mul ainakaa)
Mut tuosta eBaysta, että on hyvä katsoa myyjän profiili jossa näkyy satunnaisia kommentteja. Myyjän "luotettavuus prosentti" näkyy myytävän tuotteen oikealla puolella. Ennen tilaamista kannatta varmistaa että myyjä pystyy lähettämään paketin tänne Suomee saakka. :3


Viimeinen muokkaaja, Hakuma pvm Ma Loka 08, 2012 10:53 am, muokattu 1 kertaa
Hakuma
Hakuma

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 08.10.2012
Paikkakunta : Jyväskylä

http://ilikecookiestoomuch.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Demihoney Ma Loka 08, 2012 10:50 am

Hakuma kirjoitti:Itelläni postikulut Pullip Stylestä on ollut sellaiset 15$ - 20$, että ei iha 40$ ole ollu. Very Happy
Mut tuosta eBaysta, että on hyvä katsoa myyjän profiili jossa näkyy satunnaisia kommentteja. Myyjän "luotettavuus prosentti" näkyy myytävän tuotteen oikealla puolella. Ennen tilaamista kannatta varmistaa että myyjä pystyy lähettämään paketin tänne Suomee saakka. :3

Okei, kiitos tiedosta (ite en oo eBaysta ennen tilannut niin en oikein tienny mitä tohon laittaa :'D)

Ja mulla ne kyllä oli semmoset 40$... Ö_ö Muttaah muokkaanpa siihen sitten vaikkapa senkin ^.^
Demihoney
Demihoney

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 08.10.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

http://jassunomatnuket.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  efi Ma Loka 08, 2012 10:53 am

Demihoney kirjoitti:
Plasticpop
- Postikulut 15€ (euroa)! Myös nukkejen hinnat ovat euroina. Paketti ei voi jäädä tulliin! PayPal vaaditaan!!
Itseasiassa Plasticpopissa ei PayPalia vaadita, vaikka sitä siellä tuputetaankin. :3
Ihan tilisiirrolla voi maksaa. ~
efi
efi

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 08.10.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Kuopio

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Jennazzu Ma Loka 08, 2012 9:50 pm

Moi!

Olen kakkapää, joka ei tienny minne tää mun kysymysviesti laitetaan, mutta kun täällä puhutaan postareista valmiiks, niinii. Smile
Paljos tuon leeken postarit on? Kun ihmiset sanoo että 22$ ja jotkut 15$ tai alle..? Question
Jennazzu
Jennazzu

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Pattepossu Ti Loka 09, 2012 4:11 am

Jennazzu kirjoitti:Moi!

Olen kakkapää, joka ei tienny minne tää mun kysymysviesti laitetaan, mutta kun täällä puhutaan postareista valmiiks, niinii. Smile
Paljos tuon leeken postarit on? Kun ihmiset sanoo että 22$ ja jotkut 15$ tai alle..? Question

Tätä kysytään usein. Kannattaa varmistaa postarit laittamalla haluamansa tuotteen ostoskoriin - siellä se yleensä näkyy ku katot tota loppusummaa. Muistaakseni se oli 22 dollaria, mut euroissa tossa 17 euron paikkeilla, jos oikeessa oon Very Happy
Pattepossu
Pattepossu
Admin

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Kauniainen

http://juicydolls.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Toymalaysia

Viesti  Lily Silver Ti Loka 09, 2012 5:01 am

Toymalaysiasta kannattaa myöskin katsella sold out - nukkejen perään. Hinnat ovat yleensä kohtuullisia (vrt. joku pyytää Prunellasta 400 € - siellä alle 200 €). Nukkeja ei ole koko ajan varastossa, mutta sinne tulee kuitenkin yksittäiskappaleita aina silloin tällöin myyntiin (Shinku about kerran kuussa). Postimaksut ovat n. 30 € ja nukke tulee noin viikossa. Maksaa voi PayPalilla ja yleisimmillä maksupäätekorteilla (Visa, Mastercard, Amex jne.).
Lily Silver
Lily Silver

Viestien lukumäärä : 71
Join date : 09.10.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Jennazzu Ti Loka 09, 2012 5:55 am

Patte kirjoitti:
Jennazzu kirjoitti:Moi!

Olen kakkapää, joka ei tienny minne tää mun kysymysviesti laitetaan, mutta kun täällä puhutaan postareista valmiiks, niinii. Smile
Paljos tuon leeken postarit on? Kun ihmiset sanoo että 22$ ja jotkut 15$ tai alle..? Question

Tätä kysytään usein. Kannattaa varmistaa postarit laittamalla haluamansa tuotteen ostoskoriin - siellä se yleensä näkyy ku katot tota loppusummaa. Muistaakseni se oli 22 dollaria, mut euroissa tossa 17 euron paikkeilla, jos oikeessa oon Very Happy

okei, kokeilenpa... 22 $ näyttää olevan Sad
iskä varmaan maksaa tai puokkiin... Razz
Jennazzu
Jennazzu

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Islandi Ti Loka 09, 2012 9:38 am

efi kirjoitti:
Demihoney kirjoitti:
Plasticpop
- Postikulut 15€ (euroa)! Myös nukkejen hinnat ovat euroina. Paketti ei voi jäädä tulliin! PayPal vaaditaan!!
Itseasiassa Plasticpopissa ei PayPalia vaadita, vaikka sitä siellä tuputetaankin. :3
Ihan tilisiirrolla voi maksaa. ~

Voiko? Kun äiti yritti tilata sieltä, mut mikään muu kun PayPal ei kelvannu... owo
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Islandi Ti Loka 09, 2012 9:44 am

Mut osaako kukaan sanoa suunnillen, kuinka paljon ne yleensä PullipStylen postarit on, kun en viittis ihan sitä 40$ maksaa, kun tilaa n. 50 e maksavan nuken (olen muutanut ton hinnan dollareista euroihin). Niin et mits ne postarit todennäkösemmin on?
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  roosa Ke Loka 10, 2012 8:19 am

pitääkö pullipstylessä makksaa PayPal korttilla? ja kelpaako sinne joku muukin? Smile

roosa

Viestien lukumäärä : 63
Join date : 10.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Islandi To Loka 11, 2012 5:04 am

roosa kirjoitti:pitääkö pullipstylessä makksaa PayPal korttilla? ja kelpaako sinne joku muukin? Smile

En ole varma, mut tietääkseni sinne käy myös Visa, ja osa tallasista yleisistä korsteista, et voi siellä mullakin maksaa ku PayPalilla :3
Kai, korjatkaa te, jotka tiiätte paremmin?
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  veera To Loka 11, 2012 5:10 am

Etsiskelen suht. halpaa käytettyä tai uutta nukkea :/ mallista en tiiä vielä mitään !!! Question

olisko mitään luotettavaa paikkaa missä on halvat hinnat, edulliset postarit, ei jää tulliin ja voi maksaa visalla ?!
veera
veera

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 08.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Islandi To Loka 11, 2012 5:17 am

veera kirjoitti:Etsiskelen suht. halpaa käytettyä tai uutta nukkea :/ mallista en tiiä vielä mitään !!! Question

olisko mitään luotettavaa paikkaa missä on halvat hinnat, edulliset postarit, ei jää tulliin ja voi maksaa visalla ?!

En nytte keksi mitään muuta paikkaa ku Jolie Doll, joka tosin aika kallis, ja postaritkaan ei kauheen halvat oo, mut voi maksaa mielestäni ihan visalla & tulliin paketin ei pitäisi jäädä, tai ainakaan mulla ei jääny jos se edes siellä kävi? :>
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Anna ♥ To Loka 11, 2012 11:00 am

Mun pieni Cinnamoroll palleroinen on peräisin amazon.com:ista nii että sieltä on kans luotettava tilata! Tuli suht koht nopeasti, täysin ehjänä ja suht edullinen! Siellä on joskus ollu joku että ne ei shippais suomeen mutta nyt shippaa SmileSmile Suosittelen xd ~~
Anna ♥
Anna ♥

Viestien lukumäärä : 20
Join date : 09.10.2012
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Islandi Pe Loka 12, 2012 10:28 pm

Anna ♥️ kirjoitti:Mun pieni Cinnamoroll palleroinen on peräisin amazon.com:ista nii että sieltä on kans luotettava tilata! Tuli suht koht nopeasti, täysin ehjänä ja suht edullinen! Siellä on joskus ollu joku että ne ei shippais suomeen mutta nyt shippaa SmileSmile Suosittelen xd ~~
Mulle on tilattukki sieltä amazonista paaaaljooon muuta tavaraa ku nukkeja, mut pitääki kattoo, mitä nukkeja siel on Smile
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Cookies:3 Ke Loka 17, 2012 12:35 pm

tiiättekö te että saako thaimaasta ostettua jostain kaupasta pullippeja?
Cookies:3
Cookies:3

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 08.10.2012
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Ellu Pe Loka 26, 2012 12:18 pm

Cookies:3 kirjoitti:tiiättekö te että saako thaimaasta ostettua jostain kaupasta pullippeja?

Itse asiassa Bangkokissa on ymmärtääkseni kauppakeskus JJ Mall'in toisessa kerroksessa Bambino Dolls niminen nukkekauppa, jossa myydään Pullip -sarjan nukkeja sekä oheistuotteita. Tämä löytyi pikaisella googletuksella, joten sieltä voit katsoa jos tarkat yksityistiedot tarvitset. c:
Ellu
Ellu

Viestien lukumäärä : 378
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Ellu Ke Marras 07, 2012 9:41 pm

Ja ai niin! Jos jotakuta kiinnostaa tarkemmat informaatiot PullipStylen postikuluista, niin näin ne menevät;

First Class International halvimmat postikulut, ei seurantaa ja lupailevat paketin tulevan 10-30 päivässä. Euroina ~25.00€

Priority Mail International toisiksi halvimmat, tulee yleensä nopeasti. Euroina ~34.67€

Express Mail International ja nämä ovat ne kalleimmat, joiden lupaillaan tulevan noin kolmessa päivässä. Oman tilauksen kohdalla meni kaksi viikkoa - tosin paketti jäi tullattavaksi. Plussaa kuitenkin paketin seurannasta. Euroina ~40.50€

Rahan arvo on kai noussut siitä kun viimeki tilasin, kun euroina oli viimeksi nuo kalleimmat semmoset 35 euroa. Mutta joo, tämmöistä. Pullipstyle myös merkitsee paketin lahjaksi, ja että nukke maksaisi 20 dollaria.
Ellu
Ellu

Viestien lukumäärä : 378
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Sylvia & nuket To Marras 08, 2012 9:03 am

Ellu kirjoitti:Ja ai niin! Jos jotakuta kiinnostaa tarkemmat informaatiot PullipStylen postikuluista, niin näin ne menevät;

First Class International halvimmat postikulut, ei seurantaa ja lupailevat paketin tulevan 10-30 päivässä. Euroina ~25.00€

Priority Mail International toisiksi halvimmat, tulee yleensä nopeasti. Euroina ~34.67€

Express Mail International ja nämä ovat ne kalleimmat, joiden lupaillaan tulevan noin kolmessa päivässä. Oman tilauksen kohdalla meni kaksi viikkoa - tosin paketti jäi tullattavaksi. Plussaa kuitenkin paketin seurannasta. Euroina ~40.50€

Rahan arvo on kai noussut siitä kun viimeki tilasin, kun euroina oli viimeksi nuo kalleimmat semmoset 35 euroa. Mutta joo, tämmöistä. Pullipstyle myös merkitsee paketin lahjaksi, ja että nukke maksaisi 20 dollaria.

Kiitos tiedosta Ellu :> Oho, kyllä ne Pullipstylen postikulut ovat sitten nousseet. Kun tilasin Emilyn sieltä, niin postarit olivat 15€, eikä paketti jäänyt edes tulliin. Ja nukke tuli 8 päivässä. Se riippuu kai ruuhkasta. Seynalla tais mennä vähän alle 3 viikkoa.
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Aneki La Marras 10, 2012 6:27 am

Islandi kirjoitti:
Anna ♥️ kirjoitti:Mun pieni Cinnamoroll palleroinen on peräisin amazon.com:ista nii että sieltä on kans luotettava tilata! Tuli suht koht nopeasti, täysin ehjänä ja suht edullinen! Siellä on joskus ollu joku että ne ei shippais suomeen mutta nyt shippaa SmileSmile Suosittelen xd ~~
Mulle on tilattukki sieltä amazonista paaaaljooon muuta tavaraa ku nukkeja, mut pitääki kattoo, mitä nukkeja siel on Smile

Amazon ei ole vain yksi myyjä, vaan suuri nettihuutokauppayhteisö kuten eBay. Kaikki myyjät eivät siis välttämättä ole luotettavia.
Tuo, ettei nukkeja toimiteta Suomeen riippuu ihan myyjän sijainnista ja omasta tahdosta. Jos tiettyä nukkea ei myydä Suomeen, löytyy sieltä varmasti toisen myyjän nukke tilalle.
Aneki
Aneki

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 20.10.2012
Paikkakunta : Vantaa

http://watashi-no-sekai-2nd.blogspot.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  nettinette Ma Marras 19, 2012 9:26 pm

Ite oon molemmat nukkeni tilannut molliksesta mutta enää sieltä en aijo mitään tilata.
Kun odotin Emikoa kesti noin kuukausi vähän ylikin että se saapu kotiin silent
Muuten mikkä on cancanin postikulut kun oon hankkimassa yhdelle nukelleni peruukkia joka maksaa 24,50$
nettinette
nettinette

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 19.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Lily Silver Ti Marras 20, 2012 12:16 am

nettinette kirjoitti:
Muuten mikkä on cancanin postikulut kun oon hankkimassa yhdelle nukelleni peruukkia joka maksaa 24,50$

Ei ole postikuluja yli $15 tilauksille n u n
Lily Silver
Lily Silver

Viestien lukumäärä : 71
Join date : 09.10.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Sylvia & nuket Ti Marras 20, 2012 10:22 pm

Lily Silver kirjoitti:
nettinette kirjoitti:
Muuten mikkä on cancanin postikulut kun oon hankkimassa yhdelle nukelleni peruukkia joka maksaa 24,50$

Ei ole postikuluja yli $15 tilauksille n u n

Kiitosmteille! Tuo auttoi tämmöistä ei niin järkevääkin ihmistä. Sillä lähitulevaisuudesta sieltä tulen tilaamaan hirmuisen kasan peruukkeja c:
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Sylvia & nuket Ke Marras 21, 2012 10:57 am

Olen tilamassa semmoisesta paikasta kun maybang.com'ista Dal joujouta, niin onko kukaan tietoinen jääkö sieltä tulliin? Nukke maksaisi 100.99€ postikuluja ei kyl ois, mut se tulli mietityttää...Toivon nopeaa vastausta!
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkea ostamassa?  Empty Vs: Nukkea ostamassa?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa