Pullipnuoret
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nukkesuunnitelmasi

+29
Neilikka
Miukkiss
sagacchi
Shmi
Charming
Siniirr
Ritazz
ilonajee
Siirappipossu
dolliester Eltsu
Ellu
emppuliini
Sylvia & nuket
veera
Little Blue
Lily Silver
amapama
Michi
Islandi
Auroriina
ominaninqyo
Hakuma
Cookies:3
tiiAa
Sateenkaariponi
Pattepossu
~Iida~
Lilacupcake
Demihoney
33 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Demihoney Ma Loka 08, 2012 8:01 am

Täällä voit kertoa, mitä nukkeja olet hankkimassa, minkä nimisiä heistä tulee ym.! Smile
Voit tehdä tänne uusia viestejä sitä mukaan, kun nukkesuunnitelmasi muuttuvat ^.^

Esimerkiksi näin:
Milla (Pullip Prupate)
- Kiltti, ystävällinen neiti. Iältään 15v.

Tänne ei siis kuulu ostoslistasi, eli mitä olet seuraavaksi ostamassa jo olemassa oleville nukeillesi! Pidetään tämä vain tälläisenä nukkesuunnitelma -painotteisena.
Demihoney
Demihoney

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 08.10.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

http://jassunomatnuket.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Lilacupcake Ma Loka 08, 2012 8:06 am

Hei tää onki kiva kessa ! c;

mut joo mulla on nyt seuraavana suunnitelmissa Disneylle poikaystävä! eli siis Iplehousen Kyle B-faceupilla Wink <3 Pojan nimeks tulee Damien, ja luonnetta en vielä kerrokaan, selviää sitte miljoonan vuoden päästä, ku hänet saan ! Very Happy
Mut näillänäkymin nukkeperheeseen ois tulossa viel 2 dalia, 2 taeyangia, 2 BJD'tä ja 1 pullip c: suunnitelmat tulee varmasti vielä muuttumaan, mutta tälläsellä pohjalla mennään!
Lilacupcake
Lilacupcake
Admin

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 08.10.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Helsinki

http://www.someday-i-will-fly-high.blogspot.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  ~Iida~ Ma Loka 08, 2012 8:09 am

No vetelen tällä hetkellä aika laimeilla suunnitelmilla. Kun joulukuussa mennään Pariisiin, niin sieltä Ranskasta tarttuu sitten vähintään 1 nukke. Joku little dal, nimeksi hän saa Minja, mulla kun ei vielä oo yhtään Suomalaista nukkea Very Happy Jos en tuolta Pariisista saa sitten toista, niin jouluksi saapuu hän. Joku taeyang, nimekseen saa Lucas I love you Näillä mennään vielä hetki, suunnitelmissa olisi myös 1 Pullip, mutta siitä ei ole kyllä mitään tietoa albino
~Iida~
~Iida~

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

http://www.pullips-story.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Pattepossu Ma Loka 08, 2012 8:11 am

Hmm, seuraavaksi oon varmaan hankkimassa uuden Prunellan / Peter Panin, mut katsotaanpa kuinkas käy. Karen houkuttelee myös.. hmmm..
Ongelmallista on, varsinki ku haluun kaikki yhtä paljon.. mut vain peterpanille on kunnon hahmo 8D
Pattepossu
Pattepossu
Admin

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Kauniainen

http://juicydolls.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Pattepossu Ma Loka 08, 2012 8:16 am

Hmm, seuraavaksi oon varmaan hankkimassa uuden Prunellan / Peter Panin, mut katsotaanpa kuinkas käy. Karen houkuttelee myös.. hmmm..
Ongelmallista on, varsinki ku haluun kaikki yhtä paljon.. mut vain peterpanille on kunnon hahmo 8D
Pattepossu
Pattepossu
Admin

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Kauniainen

http://juicydolls.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Sateenkaariponi Ma Loka 08, 2012 8:55 am

Kiva kuin tällainenkin tehtiin :3 Kolmanneksi nukekseni aion hankkia Miyun, joka on Pullip Rei Ayanami. Sen jälkeen vielä Romilda, Jaldet, ja sitten olen onnellinen. Niiden jälkeen jos olen vielä kiinnostunut nukeista, todennäköisesti hankin Cinnamonin isoveljen Damienin, ja vielä pitkän ajan jälkeen haluan sen. Malliksi aluksi suunnittelin Waynea, mutta kaverini hankki sen heti kun sanoin että pidän siitä, niin en halunnut samaa. Nyt malli on vielä mietteillä, mutta uskon että mulla on aikaa vielä ainakin vuosi Cool Damienin oli muuten tarkoitus olla toinen nukkeni, mutta en ole niin kiinnostunut Taeyangeista kun Pullipeista.
Sateenkaariponi
Sateenkaariponi

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Oulu

http://kuvanukesta.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Sateenkaariponi Ma Loka 08, 2012 8:58 am

Kiva kuin tällainenkin tehtiin :3 Kolmanneksi nukekseni aion hankkia Miyun, joka on Pullip Rei Ayanami. Sen jälkeen vielä Romilda, Jaldet, ja sitten olen onnellinen. Niiden jälkeen jos olen vielä kiinnostunut nukeista, todennäköisesti hankin Cinnamonin isoveljen Damienin, ja vielä pitkän ajan jälkeen haluan sen. Malliksi aluksi suunnittelin Waynea, mutta kaverini hankki sen heti kun sanoin että pidän siitä, niin en halunnut samaa. Nyt malli on vielä mietteillä, mutta uskon että mulla on aikaa vielä ainakin vuosi Cool Damienin oli muuten tarkoitus olla toinen nukkeni, mutta en ole niin kiinnostunut Taeyangeista kun Pullipeista.
Sateenkaariponi
Sateenkaariponi

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Oulu

http://kuvanukesta.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  tiiAa Ma Loka 08, 2012 9:10 am

nyt oon metsästämän jostai pullip grellii, sille oon keksiny jo mahdin luonteen mut nimi on viel epävarma. Very Happy sen jälkee tänne pitäis saapuu viel kaks taeherraa joille on jo luonteet keksitty. Wink sit aattelin hankkii bjd'n, islanddolssin amber ja haluisin viel joskus dalin jolle oon keksiny luonteen. c:
tiiAa
tiiAa
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 08.10.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

http://givemeacookieplz.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Cookies:3 Ti Loka 09, 2012 4:19 am

Mä ajattelin hankkia ton HOmuran jossain vaiheessa jouluna :3
Cookies:3
Cookies:3

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 08.10.2012
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Hakuma Ti Loka 09, 2012 5:08 am

Enny viiti kauhiasti paljastella mun suunnitelmia, mut kyl mää jotai voin kertoo. (;

Tänne on jouluna siis tulossa yksi pullip, mutta ei siitä sen enempää c: Muttaaah sitte sen pullipin jälkee tänne rantautuu taeyang (vihdoi Edvardille mies seuraa !!), jonka nimeks tulee Elmeri ! I love you Oon iha rakastunu siihe nimee, se on nii söötti ! x3 Sen herran aijon sitte parittaa... yhdelle nukeistani Cool Dalin tänne haluisin, ja en oo sitä sen enempää suunnitellu ku et se tulee olee yhen mun nuke pikkusisko c;
Hakuma
Hakuma

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 08.10.2012
Paikkakunta : Jyväskylä

http://ilikecookiestoomuch.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  ominaninqyo Ti Loka 09, 2012 5:13 am

seuraavaksi ajattelin poiketa pulliplinjastani ja tehdä kunnon repäisyn~~ Cool tästä ei kuitenkaan sen enempää.
sitten, kun jatkan taas pullipeilla, suunnitelmani olisi suunnilleen tämmöinen;

kirsche - nimi toistaiseksi salainen Wink - ikä 15 - luonne on vasta hahmotelmana
my melody - nimeä ei tiedossa - ikä 13 - luonne on ihan hämärän peitossa

sitten näiden jälkeen ei ole tietoa miten jatkan ouo ~~
ominaninqyo
ominaninqyo

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 08.10.2012
Paikkakunta : SATEENKAARIMAA >3< ~~ !!!

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Auroriina Ti Loka 09, 2012 5:49 am

no tae richt on unelmissa I love you
Auroriina
Auroriina

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 09.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Islandi Ti Loka 09, 2012 8:38 am

Seuraava nukkeni on tämä:
Tadase, tosin nimi ei vielä 100% varma, mutta kuitenkin, olisi malliltan Taeyang Mad Hatter Du Jardin
-Toorun poikaystävä, sellane tavallinen nuori mies, saanut just opinnot päätökseen, ja on pirteä ja auttavainen. Ei kovin kiltti aina, tekee kepposia,ja muuta tallasta, ja näin... Antaa helposti anteeksi. Tadasella on aina kaikesta todella huono amatunto.

Ja sen jälkeen tulee varmaan Pulip Victorique de blois, nimeksi bertta, ja luonne on aika salainen vielä ^w^

Ja jos en hanki tota pullippia, niin sitten se ois dal, malliks tulis hanaayame, lunatic alice, maretti, tai kleine. Kaikki on niin ihania, etten osaa päättää.... Mut lunatic alice ois perjaattessa mun suunnitelmissa aika merkittävässä osassa, joten sen varmaan hankin, mut haluun toisenkin dalin viel erään kolmiodraaman varalle (joo, nyt se tuli ilmi xd), nii sitte se ois kleine, maretti tai hanaayame.
Ja sitte ton dalin jälkeen tulee isul johan, josta tiedän jo itse enemmän, mut pitää hankkii eka yks pullip,ja dal, ennen kuin se tulee. Sitten turvaudutaan kaveriin, jos hän aikoo hankkia isulin, nii sitte sitä ootellessa, jos taas ei, nii sitte hankin ite sen isulsöpöläisen. Tahän väliin tulee kuitenkin jotain, kuten pullip tai tae~



Joo, tossa nyt oli jotain suunniteltavaa XD Ja oli tosi sekavaa mä tiiän xd xd xd xd xd xd xd xd


Viimeinen muokkaaja, Islandi pvm Su Marras 18, 2012 10:23 am, muokattu 3 kertaa
Islandi
Islandi

Viestien lukumäärä : 282
Join date : 09.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://hopealahde.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty

Viesti  Michi Ti Loka 09, 2012 9:22 am

Tässäs nyt on siis hieman ristiriitaisia ajatuksia.
Jos ajattelin edetä blogin juonen mukaan, tarvitsisin 2 pullipia. Olen myös ihastunut kahteen erilaiseen kauneuteen: Pullip Fraulein + Pullip Grell ♥
Mutta toisaalta, tarvitsisin myös toisen dalin pikkuisen Mioni seuraksi, mutta olen rajoittanut itseni viiteen pullip perheen nukkeen, eli saa nähdä mitä käy n_n

+ Tulevaisuuden suunnitelmissa olisi myös B.I.D Elin, suloinen hartsilapsi pakkaus ♥

Sen jälkeen nukkeperheen pitäisi olla valmis ~
Michi
Michi

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 09.10.2012
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  amapama Ti Loka 09, 2012 9:40 am

no emmää ny kaikkii mun suunitelmii tänne laita ö.ö
mut seuraava nukke ois pullip kiyomi, nimeltään bijou. luonteeltaan bijou on utelias ja kaikkirakastavainen, ja (SPOILERIIIIIII NYT TEEN PALJASTUKSEN!) kotoisin toiselta planeetalta CCC:
mutta mun blogista saa lisää tietoja eli jos oot kiinnostunu nii voit pyytää linkkii yksäl nun
amapama
amapama

Viestien lukumäärä : 29
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

http://www.nijinokanata-somewhereovertherainbow.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Lily Silver Ti Loka 09, 2012 11:22 am

Poistin koska suunnitelmat muuttuneet.


Viimeinen muokkaaja, Lily Silver pvm To Marras 08, 2012 7:22 am, muokattu 1 kertaa
Lily Silver
Lily Silver

Viestien lukumäärä : 71
Join date : 09.10.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Little Blue Ke Loka 10, 2012 6:39 am

seuraavaks tähän taloon varmaan suuntaa pullip Ddalgi tai dal Maretti tai dal Puki tai dal Milch ♥ :3
Little Blue
Little Blue

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 10.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Kuopio

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  veera La Loka 13, 2012 3:16 am

Mulla ei oo nukkesuunnitelmia, enkä varmaan edes aio hankkia uusia nukkeja (kun olisi tarkoitus lopetella, mutta en mä varmaan myy sittenkään tätä melizeä) Mutta kai kaikki muutokset nukessakin lasketaan suunnitelmiksi ? Wink Eli siis aion ostaa obitsun neidilleni, ehkä uuden peruukin ja mulla on modattavana täällä chipitkin! Rahaakin saan jo tiistaina, kun Bambin nyt olen myynyt :3 Toivottavasti saan neidistä mieleisen ja pääsisin kuvaamaan vesisateeseen, lumisateeseen ja kaikkiin kivoihin paikkoihin >w<
veera
veera

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 08.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Sylvia & nuket Ma Loka 15, 2012 7:29 am

No tilaamme nyt kun rahaakin on jo kertynyt, niin Dal joujoun (Renesmee) ja Dal Maretin (Bonnie).
Olen ajatellut, että hankkisin Pullip Karenin, Taeyang Gyron, Pullip Prupaten, Pullip Sfoglinan ja kaikki muutkin Angelic Prettyt.
Varmaankin nukkesuunnitelmani muuttuu jossainvaiheessa, mutta katsotaan sitä sitten owo
Sylvia & nuket
Sylvia & nuket

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 15.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Suomi, Helsinki

http://muovirakkaus.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  emppuliini Ti Loka 16, 2012 12:43 pm

Oih tämä kessa kuulostaa kivalta! ^w^
Tulen kyllä vielä joskus hankkimaan: Taeyang Wayne & Rayne ja sitten ja sitten Pullip Ala jonka yritän itse joskus kustamoida! Ja sitten Pullip Prupaten. jaa,jaa näitä on aika monta >.< no kuitenkin sitten mennään Daleihin: Phoebe,Lunatic Alice ja Edgekin näyttää kivalta :3 ja Byul:it :
Sucre ja Pollon C: ^^ ainakin pidän nuista nukeista, mutta entiedä tulenko läheskään kaikkia hankkimaan. Shocked
emppuliini
emppuliini

Viestien lukumäärä : 42
Join date : 10.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Nivala

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Cookies:3 To Loka 18, 2012 1:01 pm

nyt tuli kauhee himo saada pullip aya n____n joten se on sitten lisänä niihin haave nukkeihin ja myös shan-ria ja romantic alice pinkki versio ja melissa ja alice du jardin minttu versio...ei kai niitä muita ookkaan
Cookies:3
Cookies:3

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 08.10.2012
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Pattepossu Pe Loka 19, 2012 6:51 am

Joo, lähtipä sitte tilaukseen Pullip Prunella, eli peterpan jäi joulua odottelemaan Very Happy En tiedä viittiskö pyytää kahta nukkea jouluks, mut en tiedä mikä nukke se vois olla, kun karen julkastaan vasta tammikuussa :/
Pattepossu
Pattepossu
Admin

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Kauniainen

http://juicydolls.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Ellu Ti Loka 23, 2012 12:57 am

Hmm no, seuraavaksi mietin että lähettäisin kustomiin - jos siis saan jostain halvalla nuden tms. mutta tämä taitaa mennä ensi vuoden alkupuolelle, koska sain just vähän aikaa sitten Meichin. (:

Ehkä hieman poiketen aiheesta (?) aion varmaankin piakkoin hankkia tytöille peruukit ja obitsut. En vaan tiiä kummat pitäis hankkia aiemmin..
Ellu
Ellu

Viestien lukumäärä : 378
Join date : 08.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  dolliester Eltsu Su Loka 28, 2012 11:24 am

Mulle tilattiin n. viikko sitten joulu ja synttärilahjoiks Pullip Tomoe Mami/ Secomi♥ Pullip Prupate/Cindy ♥
Vanhemmat tosin päättää kumman saan synttäri lahjaks ja kumman joulu(: Jännää ... ;D
dolliester Eltsu
dolliester Eltsu

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 27.10.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Jokela

http://My-lovely-dolls.blogspot.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Siirappipossu Su Loka 28, 2012 11:41 am

VAROITUS, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA !!

Momohan on kyborgi, joten kaikki asiat hilluvat steampunkin ja kyborgien ympärillä jne. Ja KEKSIEN ~

Seuraava nukkeni tulee olemaan Momolle tärkeä henkilö. Hän on se, joka pelasti tytön kuolemalta. En ole varma, onko tämä nyt mikä moldi, mutta tällä hetkellä mietinnässä olisi eräs byul / isul.

Sitä seuraava olisi Momon isosisko, joten tästä tulisi varmaan pullip. Aurora oliai aika hyvä tähän hommaan. Kun steampunk nukke on. Tytön nimi on jokin ranskalainen tai Japanilainen. Luultavasti ranskalainen, kuten Mystére. Nimi sopisi hyvin hahmolle.

Siirappipossu

Viestien lukumäärä : 50
Join date : 27.10.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Tampere

http://ihanatmuistot.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukkesuunnitelmasi Empty Vs: Nukkesuunnitelmasi

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa